هتل گرند پارک آنتالیا

GRAND PARK LARA FAMILY 5PAX

امکانات هتـل

هتل گرند پارک آنتالیا یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره شهر زیبای آنتالیاست و می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های شما برای اقامت در آنتالیا باشد. این هتل در فاصله‌ی ۲۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است و دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی این شهر و مراکز خرید مهم آن دارد. این هتل یکی از زیباترین هتل‌های uall شهر آنتالیا است و نمای بسیار زیبایی دارد که برای گرفتن عکس‌های یادگاری و ویدئو‌ بسیار مناسب است.

انواع اتاق‌های هتل گرند پارک آنتالیا

هتل گرند پارک آنتالیا دارای ۸۹۶ اتاق در انواع مختلف است که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از این اتاق‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنید. یکی از اتاق‌های این هتل اتاق استاندارد است که برای ۲ نفر مناسب است و شما می‌توانید در صورت نیاز این اتاق ۲۲ متری را با یک تخت دو نفره و یا با دو تخت یک نفره رزرو کنید. نمای این اتاق رو به باغ و یا رو به شهر است و امکاناتی مانند تلویزیون، مینی بار، چای ساز، کمد لباس،‌ قهوه‌ساز، صندوق امانات و تهویه مطبوع است. اتاق بعدی هتل گرند پارک، اتاق خانواده است که متراژ آن ۳۶ متر است و قابلیت رزرو با دو تخت دو نفره و یا یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره را دارد. این اتاق با منظره‌های باغ، شهر و یا استخر قابل رزرو است و شما می‌توانید از بالکن این اتاق‌ها نیز نهایت استفاده را ببرید. اتاق خانواده تمامی امکانات مانند تلویزیون، مینی بار، چای ساز، کمد لباس،‌ قهوه‌ساز، صندوق امانات و تهویه مطبوع را نیز دارد. اتاق استاندارد دو نفره ۲۲ متری یکی دیگر از اتاق‌های این هتل است که با یک تخت دو نفره و یا دو تخت یک نفره و با نمای باغ و یا شهر قابل رزرو است و از نظر امکاناتی نیز کامل است. اتاق خانواده لوکس یکی از کامل‌ترین اتاق‌های خانوادگی این هتل است. این اتاق ۳۶ متری دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره دارد و تمامی امکانات را در خود جای داده است و مناسب‌ترین انتخاب برای یک اقامت خانوادگی است. آخرین اتاق این هتل که بهترین اتاق این هتل نیز است، اتاق Family Elite است که متراژ آن ۵۰ متر است و دارای یک اتاق نشیمن با مبل تخت خواب شو و دو اتاق خواب با یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره است و کامل‌ترین اتاق هتل گرند پارک آنتالیا شمرده می‌شود.

امکانات هتل گرند پارک آنتالیا

از امکانات هتل گرند پارک آنتالیا می‌توان به یک استخر روباز بزرگسال با آب گرم و بار و صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، یک استخر مخصوص کودکان، مرکز اسپا، سونا، باشگاه بدنسازی، چای ساز و دستگاه قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها، بار کامل با سرو انواع نوشیدنی،‌ ساحل اختصاصی،‌ مبلمان در فضای باز، باربیکیو، باغ سرسبز، موسیقی زنده، پارک آبی، باشگاه، زمین بازی، بوفه و غذاخوری مخصوص کودکان، وای فای در تمامی مناطق هتل، پارکینگ، انبار چمدان، باجه تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه اتاق‌ها، اتاق جلسه، صندوق امانات و امکانات مخصوص معلولین اشاره کرد که همه‌ی این موارد می‌تواند سفر شما را به این هتل به یکی از بهترین تجربه‌های شما تبدیل کند.

جاذبه‌های اطراف هتل گرند پارک آنتالیا

فاصله‌ ۶ کیلومتری این هتل تا فرودگاه آنتالیا یکی از بهترین مزیت‌های هتل گرند پارک به شمار می‌رود. همچنین فاصله‌ این هتل تا پلاژ مارتیلی ۷ کیلومتر، تا شهر تاریخی پرگا ۱۲ کیلومتر، تا دروازه‌ی هادریان و پارک کاراعلی‌اوغلو ۱۵ کیلومتر، تا برج ساعت آنتالیا و مسجد ییولی مناره ۱۶ کیلومتر، تا آبشار کورشونلو و موزه آنتالیا ۱۸ کیلومتر و تا آکواریوم آنتالیا نیز حدودا ۲۰ کیلومتر است. همچنین مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم،‌ مرکز خرید کندو آنتالیا، مرکز خرید تراسیتی و مرکز خرید آگورا نیز در نزدیکی این هتل هستند و شما می‌توانید به راحتی برای خرید سوغاتی و یادگاری از تور آنتالیا به این مراکز خرید مراجعه کنید.

قیمت هتل گرند پارک آنتالیا

با توجه به امکانات اتاق‌های هتل گرند پارک آنتالیا، قیمت رزرو این اتاق‌ها بسته به نوع اتاق و خدمات آن از ۶۲ یورو شروع می‌شود و تا ۲۸۷ یورو ادامه دارد. به طور مثال اتاق استاندارد برای یک نفر ۵۹ یورو و برای دو نفر حدودا ۸۵ یورو است. اتاق خانواده نیز برای 4 نفر حدودا ۱۵۳ یورو است و اتاق Family Elite نیز برای 4 نفر حدودا ۱۸۷ یورو است. پس با توجه به بودجه‌ای که برای سفر به آنتالیا در نظر گرفته‌اید، می‌توانید یکی از اتاق‌های هتل گرند پارک را برای اقامت خود انتخاب کنید و یک سفر عالی را تجربه کنید.

هتل های مشابه