هتل د کاموندو استانبول

DeCamondo Hotel Istanbul

  • هتل د کاموندو استانبول

امکانات هتـل

هتل د کاموندو استانبول (DeCamondo Hotel Istanbul) ★★★★★

هتل 5 ستاره د کاموندو استانبول یک بوتیک هتل با امکانات خاص در شهر استانبول ترکیه است. هتل د کاموندو استانبول چشم انداز خوبی به ایاصوفیه و کاخ توپکاپی دارد. چند دقیقه پیاده روی در خیابان شما را به برج تاریخی گالاتا می رساند. تمام 32 اتاق هتل دی کماندو با سادگی و جزئیات تاریخی طراحی شده اند. این هتل فضای خاص و به به یاد ماندنی دارد. در حالی که از فضای آرام اتاق خود لذت می برید. تیم هتل به صورت شبانه روزی اطمینان حاصل خواهد کرد که همه چیز درست همان چیزی است که شما می خواهید.

این هتل دارای بار، رستوران  و کافی شاپ است. از دیگر امکانات این هتل می توان به تراس پشت بام ، سرو قهوه و چای در یک محیط مشترک و خدمات دربان اشاره کرد.

هتل د کاموندو 32 اتاق با مینی بار و گاوصندوق های سازگار با لپ تاپ را ارائه می دهد. تخت خواب ها ملافه با کیفیت دارند. تلویزیون های هوشمند 42 اینچی دارای کانال های دیجیتالی و Netflix هستند. حمام ها شامل دوش با آب قطره ای، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. این هتل در تور استانبول نیز ارائه می شود.

مهمانان می توانند با استفاده از اینترنت بی سیم رایگان به وب گردی بپردازند. امکانات رفاهی مناسب برای کار شامل میز و تلفن است. تماس محلی رایگان نیز ارائه می شود. علاوه بر این، اتاق ها شامل بطری آب  و چای ساز و قهوه ساز رایگان هستند. ماساژ داخل اتاق و اتو و تخته های اتو را نیز می توانید درخواست کنید. در این هتل ورود حیوانات خانگی بدون هزینه اضافی مجاز است.

انواع اتاق های هتل د کاموندو استانبول :

  1. Urban Room
  2. Superior Room
  3. Deluxe Room
  4. Corner Suite
  5. IRENE Suite

فاصله هتل د کاموندو استانبول تا جاذبه‌های گردشگری و مناطق مهم استانبول :

  • برج گالاتا 200 متر
  • بازار ادویه 0.9 کیلومتر
  • مسجد سلیمانیه 1.2 کیلومتر
  • خیابان استقلال 1.5 کیلومتر
  • میدان تکسیم 1.7 کیلومتر
  • مسجد ایا صوفیه 1.8 کیلومتر

هزینه رزرو هتل د کاموندو استانبول چقدر است؟

هزینه رزرو بوتیک هتل د کاموندو استانبول هر شب به طور تقریبی میانگین 100$ است.

آدرس هتل د کاموندو استانبول کجاست؟

Bereketzade Mahallesi, Felek Sokak No.2, Beyoğlu/Istanbul 34421, Turkey

هتل های مشابه