هتل تونتاس بیچ دیدیم

هتل تونتاس بیچ دیدیم یک هتل 3 ستاره در آلتینکوم دیدیم است و از پر فروش ترین هتل های دیدیم به حساب می آید. هتل تونتاس بیچ دیدیم در مقابل ساحل واقع شده است. هتل تونتاس بیچ دیدیم در یک منطقه سرزنده و شاداب تعبیه شده است و توریستان با اقامت در این هتل می توانند از امکانات تفریحی آلتینکوم دیدیم بهره ببرند. هتل تونتاس بیچ دیدیم با ساحل آلتینکوم به اندازه 8 دقیقه پیاده روی، با لوناپارک به اندازه 25 دقیقه پیاده روی، با دیدیم مارینا یا تفرجگاه ساحلی دیدیم 4.2 کیلومتر، با دیدیما 5.1 کیلومتر، با معبد آپولو 5.5 کیلومتر، با پارک آبی دیدیم 10.8 کیلومتر، با پارک ملی دلتا 4.9 کیلومتر، با حمام های فاستینا 24.5 کیلومتر، با شهر باستانی میلتوس 24.5 کیلومتر و با مسجد الیاس بی 24.6 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه میلاس بدروم نیز با ماشین حدود 76 دقیقه با هتل تونتاس بیچ دیدیم فاصله دارد و مهمانان می توانند در صورت تمایل با پرداخت هزینه مربوطه از خدمات ترانسفر هتل به فرودگاه و بالعکس بهره ببرند.


خدمات هتل تونتاس بیچ دیدیم
هتل تونتاس بیچ دیدیم در یک ساحل شخصی واقع شده است. در ساحل چترهای سایه بان تعبیه شده است تا مهمانان بتوانند ساعتی را در کنار دریا ریلکس کنند. در هتل تونتاس بیچ دیدیم یک استخر بزرگ روباز تعبیه شده است که به دریا چشم انداز دارد. مهمانان می توانند با شنا در استخر سرگرم شوند و یا مشغول بازی تنیس روی میز در هتل تونتاس بیچ دیدیم شوند. یک استخر مخصوص کودکان نیز در هتل تونتاس بیچ دیدیم تعبیه شده است تا اعضای کوچکتر خانواده ها هم بتوانند اقامت مفرحی را در این هتل در دیدیم تجربه کنند. امکان دسترسی به وای فای رایگان در لابی هتل تونتاس بیچ دیدیم برای مهمانان مهیا شده است. در هتل تونتاس بیچ دیدیم یک رستوران و 2 کافه تعبیه شده است. امکان استفاده از پارکینگ رایگان نیز برای مهمانان هتل تونتاس بیچ دیدیم در نظر گرفته شده است.


در هتل تونتاس بیچ دیدیم 134 اتاق برای اقامت مهمانان در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل تونتاس بیچ دیدیم دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون هستند و یک بالکن شخصی را در خود جای داده اند. هر کدام از اتاق های هتل تونتاس بیچ دیدیم یک حمام شخصی نیز دارند.


اقامت در هتل تونتاس بیچ دیدیم برای آن دسته از توریستانی که از تفریح در ساحل خوششان می آید و به دنبال اقامت در یک هتل 3 ستاره در دیدیم با لوکیشن خوب برای تفریح هستند، گزینه مناسبی است.


آدرس: ترکیه، دیدیم، آلتینکوم

هتل های مشابه