لونیسرا ریزورت هتل آلانیا

هتل لونیسرا ریزورت اند اسپا خدمات All inclusive ارائه می دهد و در کنار ساحل معروف Incekum در خلیج فوگلا واقع شده است. این هتل ساحل اختصاصی شنی در کنار دریای مدیترانه دارد. همچنین یک استخر سرپوشیده ، 7 استخر روباز و 2 استخر تفریحی همراه با سرسره های آبی ، باغی وسیع و یک باغ وحش کوچک نیز در هتل لونیسرا ریزورت اند اسپا یافت می شود. اینترنت Wi-Fi نیز در این هتل به صورت رایگان در دسترس میهمانان هتل می باشد.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت و ماهواره ، تهویه کننده هوا و بالکن اختصاصی هستند. حمام اختصاصی هر اتاق دارای دوش ، سشوار و لوارم بهداشتی رایگان است. مینی بار نیز داخل اتاق ها قرار دارد.

صبحانه ، ناهار و شام به صورت بوفه سرو می شوند. میهمانان می توانند انواع غذاهای دریایی ، ایتالیایی و ترکی را در رستوران هتل میل کنند. در طول روز نیز می توانند انواع شیرینیجات و میوه را در هتل میل کنند.

در هتل لونیسرا ریزورت اند اسپا تفریحات و فعالیت های متنوعی می توان انجام داد. برنامه های نمایش شبانه در هفته 6 شب به صورت نمایش زنده اجرا می شود. همچنین زمین بازی تنیس در اختیار میهمانان قرار می گیرد ، انواع ورزش های آبی از جمله واترپلو یا رقص در آب نیز در این هتل انجام می شود. تفریحات دیگری نظیر تنیس روی میز ، دارت و والیبال ساحلی نیز در این هتل وجود دارد. برای کودکان نیز یک کلوب کوچک برای تفریح و بازی در نظر گرفته شده است.

میهمانان هتل می توانند در حمام ترکی ، سونا و حمام بخار هتل به ریلکس کردن بپردازند یا از امکانات ورزشی سالن بدنسازی مجهز این هتل استفاده کنند.

فرودگاه آنتالیا 105 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. نزدیک ترین فرودگاه به هتل لونیسرا ریزورت اند اسپا ، فرودگاه قاضیپاشا آلانیا با فاصله 63 کیلومتر است.  LONICERA RESORT

هتل های مشابه