صفحه اصلی
سلکتوم فامیلی ریزورت هتل آلانیا

هتل سلکتوم فامیلی ریزورت آنتالیا

Selectum Family Resort Hotel Alanya

امکانات هتـل

تور های این هتــل

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

اگر بخواهیم هتل سلکتوم فامیلی ریزورت آنتالیا را در یک جمله خلاصه کنیم، باید بگوییم یک هتل ۵ ستاره سرسبز و ساحلی با بهترین امکانات تفریحی و رفاهی و معماری بی‌نظیر. این هتل ۵ ستاره که در منطقه بلک شهر آنتالیا واقع شده است، یکی از زیباترین هتل‌های آنتالیا و این منطقه به شمار می‌رود. از مهمترین امکاناتی که در این هتل وجود دارد می‌توان به ساحل اختصاصی ۵۰۰ متری،‌ زمین گلف و مرکز اسپا،‌ ورزش‌های آبی مهیج، ۴ زمین تنیس، ۳ رستوران آلاکارته و ۸ بار نوشیدنی اشاره کرد. در ادامه با دیگر امکانات و ویژگی‌های این هتل بیشتر آشنا خواهیم شد.

انواع اتاق‌های هتل سلکتوم فامیلی ریزورت آنتالیا

اتاق‌های هتل سلکتوم فامیلی ریزورت آنتالیا در ۳ سبک استاندارد، طبیعت و خانوادگی ساخته شده‌اند که در این قسمت می‌خواهیم این اتاق‌ها را به طور کامل توضیح دهیم.

اتاق استاندارد با ابعاد ۱۷ الی ۲۵ متر که منظره‌ای رو به باغ دارد. این اتاق‌ها حداکثر برای ۳ نفر مناسب است و دارای یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره اضافی هستند. سایر امکانات این اتاق‌ها عبارتند از مینی‌بار، حمام و سرویس بهداشتی، وای فای،‌ تهویه هوای مطبوع،‌ بالکن، کتری برقی، صندوق امانات، تلویزیون ال‌سی‌دی و سشوار.

اتاق طبیعت با مساحت ۲۵ متر که منظره‌ای رو به باغ دارد و برای ۳ نفر مناسب است، دارای امکاناتی مانند یک تخت ۲ نفره و یا دو تخت ۱ نفره، مینی‌بار، حمام و سرویس بهداشتی، وای فای،‌ تهویه هوای مطبوع،‌ بالکن، کتری برقی، صندوق امانات، تلویزیون ال‌سی‌دی و سشوار می‌باشد.

سوئیت خانواده یکی دیگر از اتاق‌های این هتل است که در دو حالت معمولی و بزرگ ساخته شده است. سوئیت خانواده در ابعاد ۵۰ الی ۵۳ متر طراحی شده است و منظره رو به دریا یا باغ دارد و برای ۳ بزرگسال و ۱ کودک مناسب است. امکانات این اتاق هم عبارتند از یک تخت ۲ نفره و یک مبل تخت خواب شو، ۱ اتاق خواب، ۱ اتاق نشیمن، ۱ آشپزخانه کوچک، ۲ بالکن، مینی‌بار، حمام و سرویس بهداشتی، وای فای،‌ تهویه هوای مطبوع،‌ کتری برقی، صندوق امانات، تلویزیون ال‌سی‌دی و سشوار.

سوئیت خانواده بزرگ هم در مساحتی به اندازه ۶۴ متر طراحی شده است و منظره رو به دریا یا باغ دارد و برای ۴ بزرگسال و ۱ کودک مناسب است. امکانات تعبیه شده در این اتاق هم شامل یک تخت ۲ نفره و دو تخت ۱ نفره، ۲ اتاق خواب، ۱ اتاق نشیمن، ۲ حمام و سرویس بهداشتی، ۳ بالکن، مینی‌بار، حمام و سرویس بهداشتی، وای فای،‌ تهویه هوای مطبوع،‌ کتری برقی، صندوق امانات، تلویزیون ال‌سی‌دی و سشوار می‌باشد.

امکانات هتل سلکتوم فامیلی ریزورت آنتالیا

خیالتان از بابت رستوران‌ و امکانات تفریحی و رفاهی هتل سکتوم فامیلی ریزورت در تور آنتالیا راحت باشد. ۳ رستوران آلاکارته با منو غذاهای ایتالیایی، ترکیه‌ای و دریایی و ۳ رستوران دیگر با منو غذاهای بین‌المللی آماده پذیرایی از مهمانان هستند. ۸ بار نوشیدنی مختلف نیز در این هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی‌ها را برای مسافران سرو می‌کنند و لحظه‌ای دست مهمانان را خالی از نوشیدنی نخواهید دید.

سایر امکانات هتل سلکتوم فامیلی ریزورت هم شامل ساحل اختصاصی ۵۰۰ متری با صندلی‌ و تخت‌های مخصوص آفتاب گرفتن، دوچرخه سواری، باشگاه ایروبیک، موسیقی زنده، نمایش‌های مهیج، پارک آبی، ورزش‌های آبی، تنیس روی میز و بیلیارد، زمین بازی مخصوص کودکان، اتاق بازی، ماهی‌گیری، وای فای رایگان در همه جای هتل، انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، تفریحات مخصوص کودکان، آرایشگاه و سالن زیبایی مخصوص خانم‌ها و آقایان، دسترسی مناسب برای معلولین، ۱ استخر سربسته، ۴ استخر روباز با امکانات تفریحی کامل، استخر مخصوص کودکان، باشگاه بدنسازی، باشگاه یوگا، صندلی ماساژ، حمام بخار، جکوزی و سونا می‌باشد.  

جاذبه‌های اطراف هتل سلکتوم فامیلی ریزورت آنتالیا

از نزدیکترین جاذبه‌های دیدنی به هتل سلکتوم فامیلی ریزورت می‌توان به شهر تاریخی آسپندوس، مسجد شهر بلک و پل آسپندوس اشاره کرد. در ادامه جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید را با فاصله از هتل برای شما آورده‌ایم:

  • مسجد تاریخی بلک (۵ کیلومتر)

  • مرکز خرید فورسا ۲۰۰۰ (۸ کیلومتر)

  • شهر تاریخی آسپندوس، شهربازی سرزمین افسانه‌ها و مرکز خرید سرزمین افسانه‌ها (۱۰ کیلومتر)

  • مرکز خرید آکاپارک (۱۵ کیلومتر)

همچنین فاصله فرودگاه آنتالیا تا هتل ۵ ستاره سلکتوم فامیلی ریزورت آنتالیا نیز ۲۸ کیلومتر است که با ۴۵ دقیقه رانندگی می‌توان این مسیر را طی کرد.

قیمت هتل سلکتوم فامیلی ریزورت آنتالیا

برای یک اقامت ۲ نفره به مدت ۱ شب در این هتل باید حدودا ۲۴۰ یورو هزینه کرد. برای یک خانواده ۳ نفره هم حداقل ۳۰۱ یورو و حداکثر ۵۴۶ یورو پول لازم است. برای اقامت یک خانواده ۴ نفره هم ۶۰۰ یورو باید پرداخت شود.

هتل های مشابه