هتل آرت استانبول

Arts Hotel Istanbul

  • هتل آرتس استانبول-مهرپرواز
  • هتل آرتس استانبول-مهرپرواز-7010
  • هتل آرتس استانبول-مهرپرواز-6960
  • هتل آرتس استانبول-مهرپرواز-8072
  • هتل آرتس استانبول-مهرپرواز-682

امکانات هتـل

هتل 5 ستاره آرت در استانبول واقع در کشور ترکیه است که در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است . از این هتل مجلل با 10 دقیقه پیاده روی می توانید به میدان تقسیم و منطقه نیشانتاشی برسید . هتل آرت و رستوران این مجموعه دارای طراحی مدرن هستند . این هتل بسیار زیبا دارای 100 اتاق با طراحی بسیار خاص و مدرن است. شما می توانید این هتل و هتل های مشابه را در تور استانبول رزرو کنید.

تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت ، چای ساز و قهوه ساز ، کتری برقی ، مینی بار ، سیستم تهویه مطبوع ، صندوق امانات ، بالکن ، یخچال ، حمام و سرویس بهداشتی مجزا و اختصاصی با حوله و سشوار می باشند . برای رفاه حال مهمانان خدمات اتاق ها به صورت 24 ساعته انجام می شود و همچنین پذیرش هم به صورت 24 ساعته می باشد.

در رستوران هتل و بار، مهمانان می توانند از میل کردن غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود ، نهایت لذت را ببرند . فاصله این هتل تا مرکز کنوانسیون استانبول 200 متر و همچنین از فرودگاه بین المللی آتاتورک 16 کیلومتر است . از مهمترین و بهترین امکانات هتل می توان به رستوران و بار، استخر سرپوشیده ، باشگاه بدنسازی ، سالن ماساژ و اسپا ، سالن کنفرانس ، حمام ترکی ، محل نگهداری از کودکان ، پارکینگ اختصاصی ، خشکشویی ، سونا و جکوزی اشاره کرد.

هتل های مشابه