صفحه اصلی
هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی

Double Tree By Hilton Hotel Kusadasi

  • دابل تری بای هیلتون -Double Tree By Hilton-مهرپرواز
  • دابل تری بای هیلتون -Double Tree By Hilton-مهرپرواز-3575
  • دابل تری بای هیلتون -Double Tree By Hilton-مهرپرواز-771
  • دابل تری بای هیلتون -Double Tree By Hilton-مهرپرواز-4036
  • دابل تری بای هیلتون -Double Tree By Hilton-مهرپرواز-4963

امکانات هتـل

هتل دابل تری بای هیلتون در امتداد مارینا در کوش آداسی واقع شده و دارای یک استخر روباز، یک استخر سرپوشیده و سالن ورزشی 24 ساعته است. رستوران شیک این هتل روی بام قرار داد و مشرف به دریای اژه و شهر است. در لابی هتل و اتاقها وای فای رایگان ارائه می شود.
اتاق های هتل دارای طراحی مدرن همراه با تهویه مطبوع، پنجره های بزرگ از کف تا سقف اتاق، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، مینی بار و کتری برقی هستند. در سرویس های بهداشتی هر اتاق، سشوار، حوله و وسایل بهداشتی موجود است.
رستوران هتل دابل تری بای هیلتون انواع غذاهای لذیذ محلی و فصلی را سرو می کند. صبحانه هتل به سبک بوفه سرو می شود. در بار هتل انواع نوشیدنی های الکلی و غیرالکلی موجود است.
میهمانان می توانند برای به دست آوردن آرامش از خدمات ماساژ و اسپای هتل استفاده کنند. روم سرویس، خشکشویی و خدمات تبدیل ارز نیز در هتل انجام می شوند. میهمانان با پرداخت هزینه، می توانند در همه اتاق ها و لابی هتل از اینترنت پرسرعت استفاده کنند.
فرودگاه ازمیر عدنان تا هتل دابل تری بای هیلتون 65 کیلومتر فاصله دارد. شهر باستانی افسوس نیز در 16 کیلومتری هتل واقع شده است. پارکینگ هتل رایگان می باشد.



هتل های مشابه