هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا

Diamond Premium Hotel Antalya

  • هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا
  • 87495976-392
  • 57343974
  • 87496110
  • 57345645

امکانات هتـل

یک بهشت در سیده؛ این بهترین تعریفی است که می‌توان برای هتل ۵ ستاره دیاموند پرمیوم آنتالیا نوشت. به طور قطع یکی از زیباترین هتل‌های آنتالیا و منطقه سیده، هتل دیاموند پرمیوم است که شما می‌توانید یکی از بهترین سفرهای زندگی خود را با اقامت در این هتل زیبا رقم بزنید.

اتاق‌های متنوع با منظره کوه یا دریا، استخر روباز و استخر آبگرم، سونا و جکوزی،‌ بهترین غذاها با کاربلدترین و حرفه‌ای ترین آشپزهای بین‌المللی و انواع ورزش‌ها و تفریحات آبی و غیر آبی تنها بخشی از امکانات این هتل به شمار می‌رود که شما با اقامت در این هتل می‌توانید از تمامی این امکانات استفاده کنید و در مدت زمان حضور در این هتل آن‌ها را تجربه کنید. این تفریحات به اندازه‌ای جذاب هستند که باعث می‌شود مسافران این هتل بیشتر زمان خود را در هتل سپری کنند.

این هتل در مساحتی به اندازه ۲۶۰۰۰ متر در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است و یکی از جدیدترین هتل‌های آنتالیا به شمار می‌رود. در ادامه با سایر امکانات و ویژگی‌های این هتل بیشتر آشنا خواهیم شد.

انواع اتاق‌های هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا

هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا ۴۹۶ اتاق دارد و ظرفیت آن ۱۲۰۰ نفر است. همچنین تنوع اتاق‌های این هتل، انتخاب بهترین اتاق را برای مسافران آسان کرده است. در ادامه با اتاق‌های این هتل و ویژگی‌ها و امکانات آن آشنا خواهیم شد:

  • اتاق استاندارد Standard Room: مساحت ۲۸ متر - صندوق امانات - حمام و سرویس بهداشتی - چای ساز و قهوه ساز - مبلمان - مینی‌بار - تلویزیون ال‌سی‌دی - تلفن - وای فای - بالکن - تهویه هوا

  • اتاق خانواده با ۱ حمام (Family Room (One Bathroom: مساحت ۵۴ متر - صندوق امانات - حمام و سرویس بهداشتی - چای ساز و قهوه ساز - مبلمان - مینی‌بار - تلویزیون ال‌سی‌دی - تلفن - وای فای - بالکن - تهویه هوا

  • اتاق خانواده با ۲ حمام (Family Room (Double Bathroom: مساحت ۵۴ متر - صندوق امانات - حمام و سرویس بهداشتی - چای ساز و قهوه ساز - مبلمان - مینی‌بار - تلویزیون ال‌سی‌دی - تلفن - وای فای - بالکن - تهویه هوا

  • اتاق معلولین Disabled Room: مساحت ۲۸ متر - صندوق امانات - حمام و سرویس بهداشتی - چای ساز و قهوه ساز - مبلمان - مینی‌بار - تلویزیون ال‌سی‌دی - تلفن - وای فای - بالکن - تهویه هوا - دسترسی‌ها و امکانات مخصوص معلولین

  • سوئیت جونیور Junior Suite: مساحت ۵۶ متر - صندوق امانات - حمام و سرویس بهداشتی - چای ساز و قهوه ساز - مبلمان - مینی‌بار - تلویزیون ال‌سی‌دی - تلفن - وای فای - بالکن - تهویه هوا

امکانات هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا

در این بخش می‌خواهیم امکانات و رستوران‌های هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا را توضیح دهیم.

یک رستوران اصلی به صورت بوفه و در وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام و با خوشمزه‌ترین غذاها و ظرفیت ۱۲۰۰ نفر، رستوران آلاکارته سلطان با منوی غذای ترکیه‌ای با بهترین آشپزان و بی‌نظیرترین دستپخت‌ها و ظرفیت ۱۰۰ نفر، رستوران آلاکارته کارپاسیو با منوی غذای ایتالیایی و ظرفیت ۸۰ نفر و یک شیرینی پزی در این هتل وجود دارد. همچنین ۶ بار نوشیدنی مختلف در محوطه هتل نیز وجود دارد که انواع نوشیدنی‌ها را برای مهمانان سرو می‌کنند.

نمایش‌ زنده رقص، موسیقی زنده، بیلیارد، استخر بزرگ روباز به همراه چند سرسره و انواع ورزش‌های آبی معمولی و موتوری، استخر سرپوشیده ویژه کودکان و بزرگسالان، دارت، ژیمناستیک در آب، ایروبیک، والیبال ساحلی، زومبا، تنیس روی میز، کلاب شبانه و دیسکو،‌ باشگاه بدنسازی، ساحل اختصاصی مجهز به همراه چتر و تخت‌های مخصوص آفتاب گرفتن، جکوزی، حمام ترکی، سونا، ماساژ و مرکز خدمات اسپا، زمین بازی مخصوص کودکان، اتاق بازی، اینترنت وای فای رایگان در تمامی محوطه هتل، پارکینگ رایگان،‌ پذیرش ۲۴ ساعته و موارد دیگر، از امکانات و ویژگی‌های هتل دیاموند پرمیوم در تور آنتالیا به شمار می‌روند.

جاذبه‌های اطراف هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا

شهر آنتالیا از نظر تعدد جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید، از بهترین شهرهای کشور ترکیه به شمار می‌رود. تعداد زیادی از این مکان‌ها در منطقه سیده و در نزدیکی هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا قرار گرفته‌اند. لیست این جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید و فاصله آن‌ها تا هتل به شرح زیر می‌باشد:

  • پارک آبی نشیرا (۶۰۰ متر)

  • مسجد ماناوگات (۳ کیلومتر)

  • مرکز خرید نوا مال و مرکز خرید AVM ماناوگات (۴/۵ کیلومتر)

  • موزه سیده، آمفی تئاتر یونانی، آبشار ماناوگات (۶/۵ کیلومتر)

  • مقبره و شهر تاریخی آپولون (۷ کیلومتر)

  • مرکز خرید سیده (۱۱ کیلومتر)

همچنین فاصله هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا ۷۱ کیلومتر یا ۵۹ دقیقه می‌باشد.

قیمت هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا

هزینه اقامت در هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا برای ۲ نفر و به مدت ۱ شب، حداقل ۶۳ یورو و حداکثر ۱۳۹ یورو می‌باشد. اتاق استاندارد ارزان‌ترین و اتاق خانواده نیز گران‌ترین اتاق هتل دیاموند به شمار می‌روند.

هتل های مشابه