صفحه اصلی
هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس استانبول

هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس استانبول

Swissotel The Bosphorus Hotel Istanbul

  • هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس استانبول

امکانات هتـل

هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس استانبول (Swissotel The Bosphorus Hotel Istanbul) ★★★★★

هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس استانبول هتلی مجلل و مدرن و مشرف به دریا (تنگه بسفر) است. هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس استانبول 7 دقیقه پیاده تا کاخ دولما باغچه و 4 کیلومتر تا ایاصوفیه فاصله دارد. اتاق های مدرن دارای پنجره هایی از کف تا سقف با چشم انداز شهر، باغ یا تنگه بسفر هستند. به علاوه Wi-Fi رایگان و LCD دارند. بعضی از آنها بالکن، اتاق های نشیمن و غذاخوری و آشپزخانه کوچک دارند. سوئیت ها دارای 3 اتاق خواب همراه با اتاق بخار اختصاصی و سونا است. خدمات اتاق به صورت شبانه روزی در دسترس است.

این هتل یکی از شعبه های هتل های زنجیره ای سوئیس است و رزرو اینترنتی نیز برا یان امکان پذیر است.

امکانات رفاهی شامل 5 رستوران، از جمله غذاخوری بام در پشت بام ، به همراه 2 بار است. اسپا اتاق های بخار و سونا، به علاوه استخرهای داخلی و پشت بام را ارائه می دهد. همچنین یک سالن ورزشی و یک سالن رقص وجود دارد.

اتاق های هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس استانبول مینی بار و دستگاه اسپرسو ساز نیز است. تلویزیون های صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و فیلم های به روز ارائه می شوند. حمام شامل روپوش ، دمپایی ، لوازم آرایشی طراح و لوازم بهداشتی رایگان است. این هتل با امکانات عالی در تور استانبول نیز در دسترس است.

این هتل در استانبول امکان دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم را دارد. امکانات رفاهی مناسب برای کار شامل میز، گاوصندوق و تلفن است. علاوه بر این، اتاق ها شامل  بطری آب و سشوار رایگان هستند. از امکانات درخواستی می توان به تخت خواب های ضد حساسیت اشاره کرد که در صورت درخواست مهمانان برای آن ها تامین می شود.

استخر سرپوشیده، استخر کودکان، استخر فصلی روباز و وان آبگرم در هتل قرار دارد. سایر امکانات تفریحی شامل زمین های تنیس در فضای باز، زمین تنیس، ماساژدرمانی، باشگاه ورزشی و سونا است.

کودکان زیر 16 سال بدون نظارت بزرگسالان در استخر شنا، باشگاه ورزشی، مرکز تناسب اندام یا وان آبگرم مجاز نیستند.

انواع اتاق های هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس استانبول :

  1. Advantage
  2. Corner Room
  3. Residence 1 bedroom
  4. Corner Suite

فاصله هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس استانبول تا جاذبه‌های گردشگری و مناطق مهم استانبول :

  • کاخ دولما باغچه 300 متر
  • میدان تکسیم 1.1 کیلومتر
  • مرکز خرید جواهر استانبول 2.4 کیلومتر
  • بازار ادویه 2.5 کیلومتر
  • برج گالاتا 2.6 کیلومتر
  • مسجد ایا صوفیه 3.8 کیلومتر

قیمت و هزینه رزرو هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس استانبول :

هزینه رزرو هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس استانبول برای دو نفر و هر شب به طور میانگین حدود 200$ است. این نرخ بستگی به نوع اتاقی که انتخاب می کنید دارد.

آدرس هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس استانبول :

Vişnezade Mahallesi, Acısu Sokaği No:19, 34357 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

هتل های مشابه