هتل کایا مادرید استانبول

Kaya Madrid Hotel Istanbul

  • هتل کایا مادرید استانبول - مهرپرواز
  • هتل کایا مادرید استانبول - مهرپرواز-982
  • هتل کایا مادرید استانبول - مهرپرواز-2670
  • هتل کایا مادرید استانبول - مهرپرواز-8130
  • هتل کایا مادرید استانبول - مهرپرواز-1491

امکانات هتـل

هتل کایا مادرید استانبول Kaya Madrid Hotel Istanbul

هتل کایا مادرید استانبول یک هتل 3 ستاره است که در منطقه فاتح استانبول و محله آکسارای استانبول واقع شده است. هتل کایا مادرید استانبول لوکیشن بسیار خوبی دارد و به این دلیل که در نزدیکی اماکن تاریخی استانبول واقع شده است، طرفداران زیادی دارد. خوب است که بدانید هتل کایا مادرید استانبول در فاصله 2 کیلومتری محله تاریخی سلطان احمد واقع شده است و این بدین معنی است که دسترسی هتل کایا مادرید استانبول به اماکن دیدنی استانبول عالی است. از طرفی ایستگاه مترو آکسارای نیز حدودا 200 متر با هتل کایا مادرید استانبول فاصله دارد و همین نزدیکی به ایستگاه مترو نیز دسترسی های این هتل را آسان تر کرده است. اصولا توریستانی از اقامت در هتل کایا مادرید استانبول استقبال می کنند که اهل گشت و گذار هستند و دوست دارند در تور استانبول فرصت بیشتری برای بازدید از اماکن تاریخی استانبول داشته باشند.

امکانات هتل کایا مادرید استانبول

در اتاق های هتل کایا مادرید استانبول امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع تعبیه شده است و دسترسی به وای فای رایگان نیز در آن ها برای مهمانان هتل کایا مادرید استانبول مهیا شده است. اتاق های هتل کایا مادرید استانبول دارای یک تلویزیون ال سی دی، یک مینی بار، یخچال و یک حمام شخصی هستند. امکانات لازم برای سرو غذا در اتاق های شخصی مهمانان به صورت 24 ساعته در هتل کایا مادرید استانبول مهیا شده است.

رستوران هتل کایا مادرید استانبول

در رستوران هتل کایا مادرید استانبول انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی سرو می شود و از این گذشته، هر روز صبح یک صبحانه سلف سرویس در آن برای مهمانان سرو می شود. غروب ها نیز میان وعده های سبک و چای و قهوه در رستوران هتل کایا مادرید استانبول برای مهمانان سرو می شود.

فاصله هتل کایا مادرید تا مکان های مهم استانبول

هتل کایا مادرید استانبول در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است و همان طور که گفته شد در نزدیکی اماکن دیدنی استانبول واقع شده است. برای مثال هتل کایا مادرید استانبول با بازار بزرگ استانبول به اندازه 18 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و فاصله اش با میدان سلطان احمد، ایاصوفیه و مسجد آبی استانبول نیز به اندازه 30 دقیقه پیاده روی است. از این گذشته، بازار ادویه استانبول، مسجد سلیمانیه و میدان امینونو نیز در نزدیکی هتل کایا مادرید استانبول واقع شده اند و هر کدام به ترتیب به اندازه 24 دقیقه، 17 دقیقه و 28 دقیقه با هتل کایا مادرید استانبول فاصله دارند.
از طرفی هتل کایا مادرید استانبول با فرودگاه استانبول با ماشین حدود نیم ساعت فاصله دارد. از طرفی ایستگاه مترو و تراموا نیز هر کدام حدود 5 دقیقه با هتل کایا مادرید استانبول فاصله دارند که یکی از آن ها ایستگاه تراموا آکسارای و دیگری ایستگاه مترو آکسارای است.
در نهایت لازم به ذکر است که در هتل کایا مادرید استانبول مقدمات لازم برای استفاده مهمانان از خدماتی نظیر خشکشویی، ترانسفر فرودگاه و رزرو بلیط جاذبه های گردشگری استانبول در تور استانبول مهیا شده است.

هتل های مشابه