هتل تایتانیک دلوکس گلف بلک آنتالیا

Titanic Deluxe Golf Belek

  • هتل تایتانیک دلوکس گلف بلک آنتالیا
  • هتل تایتانیک دلوکس گلف بلک آنتالیا
  • هتل تایتانیک دلوکس گلف بلک آنتالیا
  • هتل تایتانیک دلوکس گلف بلک آنتالیا
  • هتل تایتانیک دلوکس گلف بلک آنتالیا

امکانات هتـل

هتل تایتانیک دلوکس بلک Titanic Deluxe Golf Belek Hotel Antalya

هتل تایتانیک دلوکس بلک هتلی بسیار مجلل، فوق العاده وسیع و بزرگ در ناحیه بلک شهر آنتالیا، پس از هتل موفق تیتانیک بیچ لارا در 6 طبقه در سال 2013 افتتاح شده است.
هتل در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای BESGOZ واقع شده است.

با توجه به طبيعت بكر و رودخانه زيبا كه از داخل هتل به دريا سرريز میشود محل مناسبي است تا يك هفته كاملا از شلوغي كلافه كننده و كشنده شهرها و زندگي روزمره دور بوده و آرامش داشته باشید. از محل ساختمان اصلي هتل تا لب ساحل اختصاصي يك جاده تقريبا دو كيلومتري است كه به موازات رودخانه و زمين گلف، محل پياده روي می باشد که البته اين مسير را با قطار و یا قایق های تفریحی كه هتل بصورت سرويس رایگان گذاشته نیز می توانید طي كنيد. شما می توانید این هتل با کیفیت را در تور آنتالیا رزرو کنید.

ساحل هتل بسیار تمیز و بزرگ بوده و یک بار و یک اسنک بار داشته که کاملاً رایگان بوده و از ساعت 13:00 الی 16:00 غذا نیز سرو می کند.

کنار ساحل یک زمین فوتبال کوچک داشته و  البته یک زمین فوتبال بزرگ هم کنار پارک آبی است.
 انواع واتر اسپورت از جت اسکی و واتر بورد تا پاراسیلینگ در ساحل مخصوص هتل وجود دارد که البته غیررایگان می باشد و با پرداخت هزینه اضافی می توانید از این ورزشهای آبی استفاده کنید. 
وای فای هتل نیز کاملاً رایگان بوده و تقریباً همه جای هتل پوشش دارد حتی لب ساحل. 
از لابی هتل که پایین بیاید بین دو ساختمان اصلی هتل یک خیابون بسیار زیباست که هر طرفش کافه و فروشگاه می باشد که هر کدام مشغول پذیرایی هستند. 
باشگاه ورزشی هتل نیز تماما با دستگاه تکنو جیم (جز بهترین برندهای جهان) می باشد.
یکی دیگر از تفریحات مهم و جذاب هتل زمین گلف بزرگ آن می باشد که البته استفاده از آن نیازمند پرداخت هزینه اضافه است.
اگر قصد خرید دارید و میخواید به آنتالیا بروید از درب هتل که بیرون بیایید، تاکسی ها برای جاهای مختلف ایستاده اند اگر قیمت ها بالا بود همانجا که بایستید دلموشهای خط 24 که 30 دقیقه یک بار از اونجا عبور میکنند را سوار شوید تا به کادریا و از آنجا با دلموشهای خط 21-22 به  مرکز آنتالیا بروید.

اتاق های هتل تیتانیک دلوکس بلک

تعداد کل اتاق های هتل تیتانیک بلک آنتالیا 600 اتاق بوده که همگی مجهز به بالکن، مینی‌بار، تلویزیون ال ای دی با پوشش شبکه جهانی، تلفن مستقیم، تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات و سرویس حمام با تمام لوازم بهداشتی آرایشی از جمله شامپو، صابون، مسواک، خمیردندان، حوله لباسی، سشوار، دوش هستند.
یخچال موجود، خوراکی هایی دارد که برخی از آن ها رایگان و برخی ملزم به پرداخت هزینه هستند که بهتر است در هنگام تحویل اتاق ها از پذیرش بپرسید. البته بطری های آب آشامیدنی رایگان هستند. چای ساز نیز در اتاق موجود است.
انواع اتاق های هتل به قرار زیر می باشند:
اتاق های 34 متری استاندارد
اتاق های سوپریور 39 متری
اتاق های دید رودخانه 46 متری
اتاق های دلوکس 46 متری
سوئیت های خانوادگی 80 متری
سوئیت های خانوادگی 80 متری دید استخر
سوئیت های خانوادگی 80 متری دید استخر و باغ
سوئیت های بزرگ 82 متری
سوئیت های کرنر 82 متری
4عدد ویلای فوق العاده لوکس

استخرهای هتل تیتانیک دلوکس بلک

استخرهای سرپوشیده و سرباز آن در تمام طول سال قابل استفاده هستند.
استخر روباز تقریبا یک تکه بوده که برای پیاده روی کنار آن حدود 15 دقیقه زمان میبرد و یک استخر عمیق روی استخر روباز به اسم المپیک داره.
هتل تایتانیک دلوکس بلک در مجموع 12 استخر دارد که 8 تای آن‌ها روباز و 4 تای آن‌ها سرپوشیده می‌باشند. ضمنا 3 استخر مخصوص کودکان نیز در این هتل وجود دارد. همچنین دارای پارک آبی، سرویس کامل SPA نیز می باشد.

رستوران های هتل تیتانیک دلوکس بلک آنتالیا

تنوع غذایی و نوشیدنی در هتل فوق العاده می باشد. تقریباً همه جای هتل بار و اسنک بار و کافه وجود دارد و هر جای هتل که باشید کارکنان هتل می آیند و از شما سفارش میگیرند.
هتل دارای 8 رستوران آلاکارته که در آنها غذاهای بین‌المللی و دریایی سرو می‌شوند که یکی  از این هتل های آلاکارته رایگان می باشند پیشنهاد می شود حتما حتما رستوران الاکارته رزرو کنید.
رستوران اصلی: رستوران اصلی دارای ۵ دکوراسیون کاملا متفاوت می باشد و تمامی وعده های غذایی برای سلیقه های غذایی متفاوت به صورت بوفه در آن سرو می گردد.
پاپت ریلوی (POPPET’S RAILWAY): این رستوران و فضای اطرافش برای مهمانان کوچک رستوران ساخته شده و غذاهایی را سرو می کند که اکثر بچه ها عاشق آن هستند.
رستوران اوکنس (OKEANOS RESTAURANT): در این رستوران غذاهای دریایی و ماهی های تازه توسط سرآشپز بین المللی در کنار چشم انداز زیبای رودخانه سرو می گردد.
رستوران پاسکارلا (PASCARELLA RESTAURANT): رستوران داخل فضایی در کنار استخر قرار دارد و در آن غذاهای لذیذ ایتالیایی سرو می شود.
رستوران حصیر (HASIR RESTAURANT): حصیر رستورانی ترکی است که شعبه قدیمی تر آن سال ۱۹۷۰ در برلین تاسیس شد.
رستوران کلاب بیف گریل (BEEF GRILL CLUB RESTAURANT): در این رستوران می توانید انواع گوشت را که به بهترین نحو طمع دار و گریل شده را نوش جان کنید.
کافه‌های هتل
این هتل دارای 14 کافه به شرح زیر است:
کافه لابی CORDELIA/ کافه NOBLE/ کافه ARISTOCRAT/ کافه CAPRICE/ کافه کنار استخر CENTRIC/ کافه کنار استخر COMFORT/ کافه کنار استخر OLIMPIC/ کافه کنار پارک آبی AQUA
کافه ساحلی SOLARIS/ کافه VITAMIN/ کافه باشگاه بولینگ TARGET/ کافی شاپ BEBEK
کافه ICE BAR

برنامه ها و سرگرمی های هتل تیتانیک بلک

این هتل دارای خدمات تفریحی روزانه از جمله پارک آبی، بسکتبال، والیبال ساحلی، یوگا، پیلاتس، تنیس، بولینگ (شارژ)، بیلیارد (شارژ)، زمین بازی و بازی‌های رایانه‌ای (شارژ) می‌باشد.
سونا، اتاق بخار، جکوزی، حمام ترکی،انواع ماساژ، اتاق برف، استخر آب دریا، استخر آب گرم و سرد،  مانیکور، پدیکور و ماساژ درمانی، خدمات پوست  از جمله امکانات مرکز اسپا و سلامتی هتل تایتانیک بلک می باشد.
برای کودکان و نوجوانان نیز استخر مخصوص کودکان با 4 سرسره آبی و باشگاه کودکان فراهم است. همچنین خدمات نگهداری از کودکان با هزینه مازاد ارائه می‌شود.
 هتل تایتانیک بلک داری  کلاب کودکان (3-12 سال) می باشد که با انواع سرگرمی ها کودکان شما را سرگرم خواهد نمود.
هتل تایتانیک دلوکس بلک، دارای میادین ورزشی خصوصی متعددی از جمله 8 زمین تنیس و 3 زمین فوتبال با چمن حرفه‌ای است.
هتل تایتانیک دلوکس دارای خدمات تفریحی شبانه از جمله کنسرت، دیسکو، نایت کلاب، نمایش، جشن‌های شبانه، موزیک زنده و سینما می‌باشد. 
هتل هرشب ساعت 21:30 در محوطه مخصوصش برنامه هاي مختلفي مثل موزيك لايو و ... دارد.

فاصله هتل تایتانیک دلوکس گلف بلک تا جاذبه های توریستی آنتالیا و بلک

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا در طبیعت زیبای بلک قرار دارد و برای مهمانان این هتل که علاقه مند به بازدید از جاذبه های توریستی بلک و آنتالیا هستند، اماکن زیر پیشنهاد می شود.

  • (1.1کیلومتر) ساحل کادریه
  • (2کیلومتر) باشگاه گلف آنتالیا
  • (2.3کیلومتر) باشگاه گلف کایا ایگلس
  • (10.8کیلومتر) پارک باترفلای آنتالیا
  • (19.1کیلومتر) آمفی تئاتر آسپندوس

موقعیت هتل تایتانیک دلوکس بلک نسبت به فرودگاه آنتالیا

  • (16.3کیلومتر) فرودگاه آنتالیا

آدرس هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

Kadriye Beldesi Üçkumtepesi Beşgöz Cad. 72/1, 07525 Belek, Turkey

هتل های مشابه