هتل کی ازمیر

Key Hotel Izmir

امکانات هتـل

درباره هتل Key Hotel Izmir


در دل شهر زیبای ازمیر، خانه ای تاریخی قرار دارد که پس از بازسازی ها به عنوان هتل کی ازمیر به میزبانی مهمانان شهر پرداخته است. Key Hotel Izmir موقعیت فوق العاده ای دارد که باعث دسترسی آسان شما به جاهای دیدنی ازمیر خواهد بود. ازمیر از شهرهای تاریخی فرهنگی ترکیه است که گوشه گوشه اش جاذبه های تاریخی ای هستند که به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که ازمیر سومین شهر و مقصد محبوب در ترکیه است که علاقه مندان از سرتاسر دنیا به راحتی با خرید بلیط هواپیما ترکیه به آن دسترسی خواهند داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل کی ازمیر


هتل کی هتلی رده بالاست که خدمات و امکاناتی مطابق با استاندارهای بین المللی هتلداری را به مهمانانش ارائه می دهد. مهمانان این هتل چنانچه به صورت هوایی سفر کرده و فاقد خودرو در ازمیر باشند، می توانند با استفاده از خدمات رفت و برگشت فرودگاهی دسترسی آسانی به فرودگاه داشته و با استفاده از خدمات کرایه خودرو آن بدون اتلاف وقت در وسیله های حمل و نقل عمومی به مراکز خرید، جاذبه ها و جاهای تفریحی شهر دسترسی داشته باشند. هتل کی حتی به فکر نهار مهمانان است و برای آن ها که وقت نمی کنند برای صرف نهار به هتل برگردند، نهار بسته بندی شده ارائه می شود.
هتل کی خدمات نظافت روزانه انجام نمی دهد اما دیگر خدمات نظافتی مانند خدمات واکس کفش، خدمات اتو، خدمات خشک شویی و لباسشویی را در اختیار مهمانانش قرار داده است. چک این/ چک اوت خصوصی، اتاق چمدان و خدمات تور امکانات وخدماتی هستند که توسط بخش پذیرش هتل ارائه می شوند. اگر به بلیط وسیله حمل و نقل عمومی یا جاذبه ها نیاز داشتید، می توانید از کارکنان بخش کانسیرج هتل درخواست کنید تا بلیط و هماهنگی های مورد نظر را برایتان انجام دهند.
هتل کی حتی خدمات تبدیل ارز را نیز ارائه می دهد و مهمانان برای دریافت این خدمات نیازی به پیدا کردن صرافی در سطح شهر نیستند. دیگر خدمات و امکاناتی که هتل کی برای مهمانانش ارائه می دهد شامل دستگاه فکس و فتوکپی، مرکز تجاری و سالن جلسات، صندوق امانات، اینترنت و پارکینگ رایگان است.
مهمانانی که قصد خرید بلیط ارزان هواپیما و سفر با حیوان خانگی خود را دارند، توجه داشته باشند که حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل کی را ندارند و امکاناتی برای حیوانات خانگی در نظر گرفته نشده است.

اتاق های هتل


هتل کی اتاق هایی بدون سیگار و بدون آلرژی دارد که تمامی آن ها دارای پنجره های عایق صدا هستند. برخی از اتاق های هتل مانند اتاق های استاندارد دابل و سوپریور دابل آن منظره ای از دریا را پیش روی خود دارند. دیگر اتاق های هتل شامل اتاق استاندارد دابل و ۲ سوئیت است که به سوئیت اگزکیوتیو و سوئیت خانواده تقسیم می شوند.

امکانات اتاق های هتل


هتبل کی ۳۱ واحد اقامتی دارد که تمامی آن ها مجهز به تلویزیون IPTV، تلفن آی پی و ایستگاه آیفون هستند. مهمانان در اتاق های خود به اینترنت رایگان هتل نیز دسترسی خواهند داشت. میز تحریر با چراغ مطالعه، دوش های بارانی، مینی بار، چای و قهوه نیز در تمامی اتاق ها قرار داده شده و خدمات روم سرویس در صورت درخواست نیز ارائه می شود.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


هتل کی امکانات تفریحی زیادی ندارد اما برای مهمانان ورزشکار خود باشگاهی مجهز را ایجاد کرده تا در طول سفر هم بتوانند روتین ورزشی خود را ادامه داده و تناسب اندام خود را حفظ کنند.
رستوران هتل
رستوران هتل کی انواع غذاهای بین المللی را با کمی چاشنی محلی ترکیب کرده و غذاهایی خوش طعم و خاص را در کنار منظره زیبایی از دریای ازمیر را برای مهمانانش سرو می کند. همچنین مهمانان هتل می توانند سری به کافه بار هتل در لابی زده و از نوشیدنی های این بخش نیز نوش جان کنند.

فاصله هتل کی ازمیر تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید کناک پیر: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوریت: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان کناک: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک: ۱.۶ کیلومتر

هتل های مشابه