اورنج کانتی کمر

Orange County Resort Kemer

  • هتل اورنج کانتی آنتالیا
  • هتل اورنج کانتی آنتالیا-5416
  • هتل اورنج کانتی آنتالیا-3482
  • هتل اورنج کانتی آنتالیا-2114
  • هتل اورنج کانتی آنتالیا-4154

امکانات هتـل

تور های این هتــل

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا (Orange County Kemer Resort Hotel Antalya)

هتل اورنج کانتی (Orange County Kemer) هتلی بزرگ، زیبا و بسیار شاد در منطقه خوش آب و هوا و زیبای کمر شهر آنتالیا قرار گرفته و شما می توانید با 5 دقیقه پیاده روی به مراکز خرید کمر دسترسی داشته باشید، با این حال در کنار هتل همه مارکها برای خرید هست و نیازی به رفتن به آنتالیا نیست، همچنین ایستگاه اتوبوس در ۵۰ متری هتل است. 
فاصله هتل اورنج کانتی تا مرکز آنتالیا حدود 46 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 59 کیلومتر می‌باشد.
این هتل با معماری منحصر به فرد به سبک قرن 16 آمستردام طراحی شده که حس خوب کوچه های آمستردام هلند و ردلایت را منتقل می کند.

برنامه های شاد در هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا

این هتل به دلیل داشتن حجم خیلی زیاد میهمان ایرانی، کارمندهای ایرانی زیادی نیز دارد از جمله در رسپشن، اسپا، تیم انیمیشن و سرآشپز که دغدغه شان لذت بردن شما می باشد. شما از ۱۱ صبح تا ۲ شب میتوانید مشغول برنامه ها و بازیها و دنس های هتل باشید بدون اینکه روز بعد احساس تکراری بودن به شما دست دهد. نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه در محیط اطراف استخر بزرگ 5000 مترمربعی هتل برگزار خواهند شد.
توصیه می شود حتما از موتورشارژی هایی که اجاره اش برای یک ساعت ۵ دلار هست استفاده کنید و شهر زیبای کمر را هم ببینید. شما می توانید این هتل را در تور آنتالیا نیز رزرو کنید و قیمت تور آنتالیا در مهرپرواز را مشاهده کنید.

اتاق های هتل اورنج کانتی کمر

هتل دارای لابی بزرگی با تعداد زیادی مبلمان داخل آن می باشد. هتل به مسافران دستبند و کارت حوله می دهد تا از امکانات هتل استفاده کنند و اتاق ها ساعت حدود ساعت 12 تحویل داده می شوند. تمامی اتاق های این هتل به مدرن ترین مبلمان و وسایل تجهیز هستند و در تمام آنها لوازمی مثل سشوار، چای ساز، لوازم بهداشتی حمام، تلویزیون وجود دارد و هر روز شارژ و نظافت میشوند. وقتی به اتاق ها وارد می شوید یکی از اولین چیزهایی که خیلی زود چشم تان را می گیرد دکوراسیون مدرن  و نقاشی های فلاندرز متنوع و زیبای روی دیوارهای آن  می باشد. 
این هتل دارای 514 اتاق می باشد. اتاق ها ی استاندارد، اتاق سینگل، سوییت دوبلکس، اتاق خانوادگی و سوییت هانی مون که تمامی اتاق ها مشترکن مجهز به تلویزیون، مینی‌بار، تهویه مطبوع و بالکن می‌باشند.  تمامی اتاق ها می توانند رو به استخر، خلیج آنتالیا و یا کوه‌های توروس باشند:

اتاق های استاندارد 24-26 متری  دلوکس با نمای رو به شهر /  اتاق های استاندارد رو به دریا 24-26 متری دلوکس با نمای رو به دریا / اتاق خانوادگی 52 متری که دارای دو اتاق خواب(که با یک درب به هم متصل‌اند) و تخت دو نفره می‌باشند. / سوئیت 201 متری   QUEEN BEATRIX  که دارای دو اتاق خواب(که با یک درب به هم متصل‌اند)، تخت دو نفره و جکوزی می‌باشد. / سوئیت ماه عسل 88 متری که دارای دو اتاق خواب(که با یک درب به هم متصل‌اند) و تخت دو نفره می‌باشد. / سوئیت 96 متری PRINCESS MAXIMA که دارای یک اتاق خواب، یک پذیرایی و تخت دو نفره می‌باشد. / اتاق 45 متری دوبلکس VOLENDAM HOUSES  / اتاق 24-26 متری ویژه معلولین 
مینی‌بار شامل 2 آیس تی، کولا، 2 سودا، بطری آب، 2 بطری آبمیوه و 2 لایت کولا است که هر روز به صورت رایگان شارژ می‌شود.

سرویس بهداشتی این هتل نیز بسیار بزرگ و دارای خدمات رایگان از جمله مواد شوینده، سشوار و حوله می‌باشد که روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرند.
یکی از حسن های هتل تبدیل ارز با نرخی نزدیک به صرافی های آنتالیا می باشد.
سرتاسر منطقه ی هتل به وای فای رایگان و پر سرعت دسترسی دارد .
صندوق امانات و پارکینگ نیز رایگان می‌باشند.

رستوران های هتل اورنج کانتی کمر

بدون شک یکی از بهترین بخش های این هتل، رستوران های آن است که انواع غذاهای ارگانیک آلمانی و عثمانی خوشمزه را در منوی غذایی خود دارد. هتل اورنج کانتی 3 رستوران دارد که 2 تا از آن‌ها آلاکارته می‌باشند.
 رستوران DE WERELD بصورت بوفه بوده و صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند.
 رستوران آلاکارته STEAKHOUSE غذاهای گوشتی و استیک سرو می‌کند.
 رستوران آلاکارته SUSHI غذاهای ژاپنی سرو می‌کند.

انواع کافه در هتل اورنج کانتی کمر

می توانید سری به کافه ی هتل بزنید و یک قهوه ی خوش طعم خودتان را مهمان کنید. در این هتل کافه ای با منوی متنوع و سرو قهوه ی خوش طعم ترکی وجود دارد که شما را از گشتن به دنبال یک کافی شاپ خوب در آنتالیا هم بی نیاز می کند.
هتل اورنج کانتی 8 کافه دارد که عبارتند از:
کافه GRAND CAFE BAR / کافه POOL BAR / کافی شاپ BULLDOG / کافه PIER BAR /کافه داخل دیسکو / کافه ساحلی VIP / کافه لابی / کافه PIANO BAR 
در کافه‌ها نوشیدنی‌های بین‌المللی و نوشیدنی‌های غیرالکلی سرو می‌شود. البته با توجه به فصل می‌تواند منوی کافه‌ها تغییر کند.
از ساعت 12 شب تا 7 صبح لیموناد های سرو شده در کافه ی لابی شامل اضافه بها می شوند.

فاصله هتل اورنج کانتی کمر تا جاذبه های توریستی آنتالیا

هتل اورنج کانتی بلک با قرارگیری در 46 کیلومتری شهر آنتالیا نسبت به جاذبه های توریستی کمر و آنتالیا از فاصله قابل توجهی برخوردار می باشد که در زیر به آن ها اشاره شده است

  • (100متر) فروشگاه ال سی واکی کی
  • (1.6کیلومتر) مارینا کمر
  • (1.7کیلومتر) پارک و ساحل مون لایت
  • (8.6کیلومتر) شهر باستانی فاسلیس
  • (13.8کیلومتر) مرکز اسکی
  • (21کیلومتر) کوه تاهتالی

 موقعیت مکانی هتل اورنج کانتی کمر نسبت به فرودگاه آنتالیا

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا در منطقه ای خوش آب و هوا از این شهر قرار دارد و تنها 5 دقیقه تا مرکز آن فاصله دارد و موقعیت آن نسبت به فرودگاه های شهر به شرح زیر است.

  • (40کیلومتر) فرودگاه آنتالیا

آدرس هتل اورنج کانتی کمر

Ataturk Bulvari Yeni Mahalle, 07980 Kemer, Turkey 

اگر به دنبال تور ارزان ترکیه می باشید آژانس مهرپرواز تور لحظه آخری آنتالیا، ارزانترین تور آنتالیا، ارزانترین قیمت هتل اورنج کانتی کمر و تور شاد شاد آنتالیا نوروز 1403 دهها تور خارجی ارزان دیگر را ارائه می دهد که شما با صرف کمترین هزینه میتوانید تور آنتالیا نوروز 1403 و یا تور ارزان آنتالیا  را با خیال راحت تهیه نمایید!
مهرپرواز همه روزه از ساعت 09:00 لغایت 18:00 و کلیه ایام تعطیلات 10:00 صبح لغایت 14:00 پاسخگوی شما عزیزان می باشد.
   ☎️ تلفن دفتر مهرپرواز: 02143638 - 02188507190
  📞 شماره تماس ضروری : 09195925160

هتل های مشابه