هتل ریکسوس پریمیوم گوچک مارماریس|RIXOS PREMIUM GOCEK Hotel Marmaris

RIXOS PREMIUM GOCEK

امکانات هتـل

این هتل دارای 140 سویت زیبا(45متری)، 44 سویت خانوادگی(55 متری)، 5 ویلای مخصوص(55 متری)، 3 ویلای پانوراما(252 متری)، 11 ویلای ویژه(210 متری) در بخش جنگل به همراه سه ویلای سوپریور(420 متری) می باشد. در واقع در دل جنگل این هتل دارای 14 ویلای خاص با معماری زیبا و پلاژ اختصاصی آنان میباشد. 

هتل ریکسوس پریمیوم گوچک Rixox Premium Gocek

در میان جنگل همیشه سبز کاج و ساحل رویایی، تجربه ای خاطره انگیز و آرامش بخش در هتل 5 ستاره ریکسوس پریمیوم در انتظار شماستدر محیطی به وسعت 76 هزار مترمربع، آسایش، راحتی و عظمت و هر آن چه که از تعطیلاتی رویایی بخواهید، زیر پای شماست. صبحتان را با بوفه صبحانه غنی آغاز کنید، در هوای پاک نفس بکشید، از تماشای دریا و کوهستان لذت ببرید، در آب های نیلی شنا کنید و گشتی در اطراف جزیره با قایق بزنید و در نهایت شبی آرام را در سوئیت های راحت هتل بگذرانید.

 

سرویس های هتل ریکسوس پریمیوم

دارای 192 سوئیت و ویلا  باغ  تراس - رستوران  کافه - استخر روباز و سر پوشیده–Wifi رایگان اسپا - حمام ترکی- مرکز تناسب اندام  بازی های ساحلی  بازی های آبی  تنیس - امکانات مختص افراد کم توان  ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری– فروشگاه - پارکینگ رایگان - خدمات ارزی - اتاق جلسه و کنفرانس - خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق پرستار و خدمات کودک - کارکنان و خدمه چندزبانهو ...

هتل ریکسوس پریمیوم در ساحل گوچک بنا شده است و از فرودگاه دالامان تنها 20 کیلومتر فاصله دارد و در فاصلخ 700 متری تا گوچک است. در این هتل تنها افراد 13 سال به بالا اجازه ورود دارند.

 

ویلاها و سوئیت های راحت هتل فرصت استراحت در زیبایی طبیعی منطقه سرسبز را به مهمانان خود پیشکش می کند. اتاق ها دارای چشم انداز به باغ یا کوهستان و یا دریا هستند. اتاق دارای امکاناتی از قبیل: حمام، سیستم تهویه، تلویزیون LCD، DVD، مینی بار، میز کار، قهوه/چایی ساز، سشوآر، گاو صندوق و ... می باشند.

اتاق ها شامل:

Deluxe Suite – Friends Suite – Wellness Suite – Grand Suite – Junior Suite –Villa Prive – Premium Villa – Maison Prive

اجازه دهید انرژی طبیعت، روح و جسم شما را سیراب کند. در اسپای هتل با 730 متر مربع مساحت و امکانات مختلف، اوقات خوش و آرامی را هدیه می کند.

در رستوران های هتل پریمیوم ریکسوس، انواع غذاهای بین المللی، دریایی و ... تهیه و سرو می شوند.

با استفاده از تورهای متنوع ترکیه، اقامت دلپذیری در هتل ریکسوس پریمیومخواهید داشت

هتل های مشابه