021-88507190

بهترین پارک های آبی مارماریس را بشناسید

گردشگری م.مقیمی 17 بهمن ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اگر شما هم می خواهید که دسته جمعی همراه با خانواده به مارماریس سفر کنید، حتما تفریح و بازی در پارک های آبی مارماریس را در برنامه سفر خود قرار دهید. پارک های آبی مارماریس برای همه اعضای خانواده از کوچکترها گرفته تا بزرگسالان جذابیت خاص خودش را دارد. در مارماریس دو پارک آبی بزرگ وجود دارد که یکی از آن ها به نام پارک آبی آکوا دریم از دیگری بزرگتر و مشهورتر است. دومین پارک آبی هم آتلانتیس نام دارد که حال و هوای مخصوص به خودش را دارد.

    بهترین پارک های آبی مارماریس را بشناسید

    پارک های آبی مارماریس
    البته علاوه بر این ها خیلی از هتل ها و اقامتگاه های مارماریس یک پارک آبی کوچک و اختصاصی هم دارند که می توانید از آن ها هم استفاده کنید. با رزرو بهترین هتل های مارماریس می توانید از امکانات لوکس و تفریحی آن ها نظیر پارک های آبی مهیج استفاده کنید و یا در سواحل اختصاصی آن ها ساعت هایی را با آرامش سپری کنید.اما اگر دوست دارید که هیجان را به بیشترین میزان ممکن تجربه کنید و از امکانات حرفه ای تر برای امتحان کردن ورزش های آبی متنوع در تور مارماریس نوروز 98 استفاده کنید، بهتر است که یکی از این پارک های آبی مارماریس را انتخاب کنید و روز خود را با شور و هیجان کامل سپری کنید. با ما همراه باشید تا بیشتر با این دو پارک آبی در مارماریس آشنا شوید.

    پارک آبی آتلانتیس در مارماریس
    پارک آبی آتلانتیس یکی از مشهورترین پارک های آبی مارماریس  و از اماکن توریستی مارماریس به شمار می آید و در محله سیتلر مارماریس درست رو به روی دریا واقع شده است و به شما تفریح در ساحل اختصاصی با تخت های رایگان آفتاب گیری و چترهای سایه بان را آفر می دهد.

    پارک آبی آتلانتیس در مارماریس

    علاوه بر این ها پارک آبی آتلانتیس بازی های آبی متنوع و امکانات تفریحی و رفاهی متعددی را برای توریستان مهیا کرده است. این امکانات تفریحی و رفاهی شامل سرسره های متنوع، استخر شنای کودکان، استخر موج، زمین بازی گلف، بولینگ، رستوران ها و کافه های متعدد در مجموعه پارک آبی آتلانتیس می شود.
    آدرس: مارماریس، منطقه سیتلر، اوزونیالی

    پارک آبی آکوا دریم در مارماریس
    پارک آبی آکوا دریم نیز یکی از مشهورترین پارک های آبی مارماریس و در واقع بزرگترین پارک آبی مارماریس محسوب می شود. این پارک آبی در منطقه آرموتالان در مارماریس واقع شده است. پارک آبی آکوا دریم در یک طبیعت زیبا و منحصر به فرد ساخته شده است و توریستان می توانند با یک چشم انداز بی نظیر از امکانات رفاهی و ورزش های آبی متنوع آن استفاده کنند. پارک آبی آکوا دریم امکانات تفریح جذابی که شامل سرسره های مختلف، برج آب، سیاه چال آبی و استخر موج می شود را برای مهمانان خود مهیا کرده است. علاوه بر این ها کافه ها و رستوران های متعددی در مجموعه پارک آبی آکوا دریم واقع شده است.

    پارک آبی آکوا دریم در مارماریس

    تفریح در پارک آبی آکوا دریم برای همه اعضای خانواده مناسب به نظر می رسد. این پارک آبی زیبا در منطقه آموتالان واقع شده است و دسترسی به آن بسیار راحت است. رفتن به پارک آبی آکوا دریم یکی از دوست داشتنی ترین تفریحاتی است که در مارماریس می توانید از آن بهره ببرید.
    آدرس: مارماریس، منطقه آرموتالان، خیابان فاتیج سلطان مهمت
    برای اطلاع از بهترین تورهای خارجی با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    پارک آبی آکوا دریم در مارماریس

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW