021-88507190

دیدنی ترین شهرهای آفریقای جنوبی

گردشگری م.مقیمی 04 مهر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شهرهای معروف آفریقای جنوبی و زیباترین و دیدنی ترین آن ها برای سفر شما بسیار جذاب خواهند بود. با خواندن این مطلب می توانید بیشتر با حال و هوا و جذابیت های آفریقای جنوبی آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    شهرهای معروف آفریقای جنوبی

    آفریقای جنوبی یک کشور شگفت انگیز است که اولا به خاطر حیات وحش کم نظیری که دارد و دوم به خاطر طبیعت سحرآمیزش معروف شده است. ما امروز می خواهیم چند تا از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای معروف آفریقای جنوبی را به شما معرفی کنیم. با خواندن این مطلب می توانید بیشتر با حال و هوا و جذابیت های آفریقای جنوبی آشنا شوید. با ما همراه باشید تا با هم به صورت مجازی گشتی در آفریقای جنوبی بزنیم و با دیدنی ترین شهرهای معروف آفریقای جنوبی آشنا شویم.

    از کدام شهر آفریقای جنوبی دیدن کنیم

    کیپ تاون

    کیپ تاون یک شهر زیبا، پر هیاهو و جذاب است که همیشه در صدر لیست دیدنی ترین شهرهای آفریقای جنوبی جای می گیرد. جالب ترین حقیقتی که درباره کیپ تاون وجود دارد، این است که این شهر در سال 2014 به عنوان پایتخت طراحی جهان به دنیا معرفی شد. چراکه این شهر پر از ساختمان های زیبا، رستوران ها و کافه های جذاب با دکورهای خاص و خیابان های دیدنی است که در آن ها هنرهای خیابانی به زیباترین شکل ممکن دیده می شود.

    ژوهانسبورگ

    ژوهانسبورگ که به اختصار به آن ژو بورگ نیز گفته می شود، یکی دیگر از دیدنی ترین شهرهای آفریقای جنوبی است. شهری که آینده بسیار روشنی در انتظارش است و ضمنا یکی از توریستی ترین شهرهای آفریقایی است. این شهر زیبا اذبه های گردشگری مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به گالری های هنری، کافه های روی بام، سینماهای جذاب و سالن های کنسرت است و در کل شرایط خوبی برای تفریح دارد.

    پورت الیزابت

    پورت الزابت که به نام "شهر دوستانه" معروف شده است، امن ترین شهر آفریقای جنوبی است. این شهر یک مرکز تاریخی، معماری فوق العاده و گالری های هنری دارد و به قدری محیطش آرامش بخش است که هر گردشگری شیفته اقامت در آن می شود. از همه جالب تر اینکه بعضی از تمیزترین سواحل آفریقای جنوبی در این شهر قرار گرفته اند و همین باعث شده که پورت الیزابت به بهترین شهر آفریقای جنوبی برای شنا کردن، موج سواری و تجربه دیگر ورزش های آبی تبدیل شود.

    ضمن اینکه این شهر به صورت مداوم آب و هوای آفتابی دارد و شرایط ایده آلی برای تفریح دارد. از آن هم جالب تر اینکه در آب های اطراف آن وال ها و دلفین های زیادی زندگی می کنند که توریستان می توانند آن ها را از نزدیک ببینند.

    دوربان

    دوربان که سومین شهر بزرگ آفریقای جنوبی است، یکی دیگر از دیدنی ترین شهرهای آفریقای جنوبی است. این شهر به عنوان بهترین شهر آفریقای جنوبی برای زندگی شناخته می شود و از هر نظر شهر شگفت انگیزی است. این شهر که حال و هوایش جان می دهد برای ریلکس کردن، تاثیرات زیادی از فرهنگ هند گرفته است و در کل حال و هوایش با هر شهر دیگری در آفریقای جنوبی متفاوت است. این شهر زیبا سواحل بسیار زیبا و یک بازار خیابانی بسیار مشهور به نام ویکتوریا دارد که معروف است به فروش ادویه های خوش عطر و بو، آثار هنری بسیار زیبا و متفاوت و همین طور زیورآلات بسیار جذاب و منحصر به فرد.

    پرتوریا

    پرتوریا با خیابان های پهن و زیبایی که دارد، معماری شگفت انگیزی که در آن وجود دارد و اماکن تاریخی که در خودی جای داده است، به یکی از دیدنی ترین شهرهای آفریقای جنوبی تبدیل شده است. این شهر زیبا جاهای دیدنی مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به باغ های گیاهشناسی، ساختمان های اتحادیه و گالری هنری پرتوریا اشاره کرد.

    ضمن اینکه در این شهر موزه های دیدنی مختلفی وجود دارد که معروف ترین هایشان موزه ملی تاریخ فرهنگی و موزه پایونیر هستند. جذاب ترین حقیقتی که درباره پرتوریا وجود دارد، این است که در قرن های مختلف توسط قومیت ها و گروه های مختلفی اشغال شده ست و همین باعث شده که روایت ها و قصه های جالبی برای روایت داشته باشد و شاید به همین دلیل هم باشد که به عنوان یکی از دیدنی ترین شهرهای آفریقای جنوبی شناخته می شود.

    برای رزرو تور آفریقای جنوبی و بازدید از شهرهای مختلف این کشور می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید. راستی شما دوست دارید که از کدامیک از شهرهای دیدنی آفریقای جنوبی دیدن کنید؟


    درباره آفریقای جنوبی بیشتر بخوانید:

    بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی

    هزینه و مخارج سفر به آفریقای جنوبی چقدر است؟

    باورهای اشتباه مردم در مورد سفر آفریقای جنوبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW