هتل پورتوبلو آنتالیا

Porto Bello Hotel Resort & Spa Hotel Antalya

  • هتل پورتوبلو آنتالیا-Porto Bello Hotel Resort And Spa-مهرپرواز
  • هتل پورتوبلو آنتالیا-Porto Bello Hotel Resort And Spa-مهرپرواز
  • هتل پورتوبلو آنتالیا-Porto Bello Hotel Resort And Spa-مهرپرواز
  • هتل پورتوبلو آنتالیا-Porto Bello Hotel Resort And Spa-مهرپرواز
  • هتل پورتوبلو آنتالیا-Porto Bello Hotel Resort And Spa-مهرپرواز

امکانات هتـل

تور های این هتــل

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

هتل پورتوبلو آنتالیا (Porto Bello Hotel Resort & Spa Hotel Antalya) ★★★★★

این هتل از 28 آوريل سال 2002 در کنار ساحل مديترانه اي و آبي رنگ خود، با امکانات مدرن و فوق العاده مجهز جهت پذيرايي، رستوران و غذاهاي لذيذ، و همچنين پرسنل مجرب، پذيراي مهمانان و مسافرين افتتاح شده است. تيم حرفه اي سرگرمي در هتل پورتوبلو آنتالیا که اعضاء آن شخصيتهاي کارتوني آلماني، انگليسي و روس هستند، برنامه هاي ويژه اي را براي مهمانان در تمامي گروههاي سني تدارک ديده اند، که شما ميتوانيد گاهي در اين برنامه ها و مسابقات شرکت کرده و يا فقط نظاره گر اين سرگرميها باشيد.

پورتوبلو در مجموع شامل 346 اتاق ميباشد که از اين تعداد 279 اتاق استاندارد (2 نفره)، 3 اتاق ويژه معلولين، 28 اتاق خانوادگي، 28 سوئيت کوچک و 8 سوئيت ممتاز است. تمامي اتاقها چشم انداز دريا و کوهستان دارند. امکانات اتاقها شامل تختخواب فرانسوي و 2 نفره، تلفن اتاق و حمام، تلويزيون ماهواره اي، راديو، ميني بار، گاو صندوق، فرش، تهويه مرکزي (گرمايش و سرمايش)، سشوآر، وان و بالکن ميباشد. این هتل در تور آنتالیا لحظه آخری نیز ارائه می شود.

امکانات عمومي هتل عبارت است از پزشک شبانه روزي، استخرهاي شناي داخلي و خارجي، استخر کودکان، ساحل اختصاصي، نمايشهاي آبي، باشگاه ويژه کودکان 5 تا 12سال، سونا، جکوزي، سرويس اتاق، نمايش کارتون در طول روز، زمين بازي کودکان، ميني کلوب و ديسکو

امکانات ورزشي هتل نيز شامل ورزشهاي آبي، سالن بدنسازي، واليبال ساحلي، تنيس روي ميز، تنيس و فوتبال ميباشند.

هتل داراي 5 رستوران و 6 بار است. رستوران Palm؛ در اين کافه رستوران خوراکهاي ترکي، ايتاليايي، مکزيکي و خوراکهاي شرق دور به طور منظم در 4 روز هفته و خوراکهاي ترکي در تمام هفته سرو ميشود. گنجايش رستوران 250 نفر در داخل و 200 نفر در بيرون است. رستوران بارباروسا؛ سالادهاي خوشمزه، شيرينيها و تعداد زيادي از غذاهاي آماده در محوطه استخر در خدمت شما خواهند بود. در حاليکه از چشم اندازد فيروره اي مديترانه اي لذت ميبريد از انواع نوشيدنيها لذت ببريد. رستوران شارژي ايتاليايي؛ اين رستوران نه تنها با انواع غذاهاي ايتاليايي، بلکه با منظره دريا، محيطي زيبا و قابل توجه را براي شما مهيا مينمايد. رستوران شارژي خوراکهاي دريايي؛ اين رستوران در فضاي باز و باغ هتل لذت بردن از خوراکهاي دريايي را در محيطي ادبي - هنري، براي شما فراهم مينمايد. رستوران شارژي مکزيکي؛ اين رستوران شما را به لذت بردن از آشپزخانه مکزيکي در فضاي باز و چشم انداز دريا دعوت مينمايد. ظرفيت اين رستوران 80 نفر است. بارها نيز شامل بار کافه پورتو؛ پيشنهاد ميکنيم شما براي يک گفتگوي لذت بخش با دوستانتان در حاليکه نوشيدنيهاي گرم و سرد مينوشيد، در محيطي آرام و راحت، همراه با منظره خوش رنگي از نخلهاي خرما، به کافه پورتو بياييد. بار سایلورس ؛ اينجا به شما امکان ميدهد که از روزمرگي خلاص شويد. طرح لنگر مانند بار سایلورس در هتل پورتوبلو هر شب با سرو نوشيدنيهاي محلي و بين المللي به همراه اجراي موسيقي زنده در خدمت مهمانان است. از ديگر بارهاي هتل ميتوان به بار کوئین.ن، بار ساحلي و بار آبميوه اشاره کرد.

فاصله هتل از مرکز شهر 6 کيلومتر و از فرودگاه آنتاليا 20 کيلومتر است.

این هتل 5* در ساحل کنی آلتی و نزدیک مرکز آنتالیا قرار دارد . این هتل دارای استخر روباز ، زمین تنیس و مرکز spa مدرن می باشد.

تمامی اتاقهای هتل پورتوبلو دارای تراس ، تلویزیون به همراه شبکه های ماهواره ای ،و قسمتی برای نشیمن و مینی بار است.

مهمانان در هتل پورتوبلو می توانند از غذاهای بین المللی در رستوران هتل استفاده کنند و غذاها هم در فضای آزاد و هم در محیط داخلی سرو می شود مهمانان برای استراحت می توانند از سونا و ماساژ استفاده کنند. استخر روباز هتل توسط درختهای نخل احاطه شده است و سالن مدرن ورزشی  با تجهیزات قلبی - عروقی در دسترس مهمانان می باشد مرکز spa پورتوبلو در دامنه کوههایBeydağları قرار گرفته است . فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 22 km است.

فعالیتهای این هتل شامل میز و زمین تنیس - بیلیارد - قایق رانی -غواصی - تجهیزات ورزشهای آبی - سونا - مرکز بدنسازی - مرکز spa و تندرستی -ماساژ-حمام ترکی - استخر سرپوشیده - کرایه دوچرخه -اتاق بازی - زمین بازی کودکان است خدمات ارائه شده در این هتل شامل خدمات اتاق - ترانسفر فرودگاهی ( قابل شارژ) - پذیرش 24 ساعته - صرافی - خدمات بلیط - انبار بار - سرویس نگهداری بچه - لاندری - خشکشویی - واکس کفش - امکانات برای برگزاری جلسات - آرایشگاه - فروشگاه تهیه هدیه- صندوق امانات - امکانات برای معلولین - اتاقهای خانوادگی است.

هتل های مشابه