021-88507190

تفریحات هیجان انگیزی که در سلانگور مالزی، ضربان قلب شما را به اوج می‌رساند! قسمت دوم

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 24 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در ادامه این مقاله، شما را با چند تفریح هیجان‌ انگیز در کشور مالزی آشنا می‌کنیم که آدرنالین و ضربان قلب شما را به اوج می‌رسانند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تفریحات هیجان انگیز و عجیب غریب در سلانگور یکی از ایالات مالزی که آدرنالین را در خونتان به شدت بالا می برد!
    همه انسانها در طول زندگی خود کم و بیش دوست دارند هیجان را به شکل‌های مختلف تجربه کنند،بماند که بعضی ها شهامت کافی را ندارند و از هرگونه هیجانی میترسند و قادر نیستند که هیچکدام از تفریحات هیجان انگیز را انجام دهند. در ادامه این مقاله به مانند قسمت اول آن شما را با چند تفریح هیجان‌ انگیز در کشور مالزی آشنا می‌کنیم که آدرنالین و ضربان قلب شما را به اوج می‌رسانند.آژانس مسافرتی مهرپرواز در این مقاله هم درباره تفریحاتی که بسیار خاص بوده و انجام آن وقت و ابزار خاصی را می طلبد اما فراموش نشدنی و وسوسه انگیز هستند با شما صحبت میکند!

    اگر وجودتان تشنه یک چالش فیزیکی است و دوست دارید میزان شهامت و شجاعتتان را امتحان کنید، این مقاله را بخوانید تا ببینید چه تفریحات هیجان انگیزی وجود دارد که می توانید در سلانگور مالزی انجام دهید تا آدرنالین را در خونتان حسابی ترشح کنید و غرق شادی شوید!

    4- پارا موتور (پاراگلایدر موتور دار)
    این طور می گویند که پرواز زندگی آدم را تغییر می دهد! پاراگلایدر موتوری یک پله از مدل سنتی و بی موتورش پیشرفته تر است و یادگیری و کنترل پروازتان را راحت تر کرده است. فقط با گذراندن یک دوره چند ساعته می توانید پرواز کنید و کلی عکس سلفی هیجان انگیز بگیرید.
    اگر هم می خواهید این پرواز را بدون آموزش تجربه کنید، می توانید عقب بنشینید و همراه یک مربی حرفه ای از پروزاتان لذت ببرید. این پرواز برایتان 200 رینگیت هزینه دارد و می توانید برای 10 تا 15 دقیقه لذت رها شدن و پرواز را تجربه کنید.
    اگر در سفرتان به تور لحظه آخری مالزی وقتش را داشتید و می خواستید که دوره آموزشی پرواز پاراگلایدر را بگذرانید، می توانید با پرداخت 3800 رینگیت لذت پرواز را خودتان به شخصه تجربه کنید. فقط کافیست که سنتان از 16 سال بیشتر باشد و وزنتان هم باید کمتر از 80 کیلوگرم باشد. برای یک پرواز هیجان انگیز آماده اید؟ 

    تفریحات هیجان انگیزی که در سلانگور مالزی، ضربان قلب شما را به اوج می‌رساند

    5- فلای بوردینگ
    فلای بوردینگ یک ورزش جدید و پر از انرژی است که اخیرا بسیار از آن استقبال شده است. در واقع شما روی یک صفحه می ایستید و با نیروی آب حرکت می کنید. بهتر است تعادل خود را حفظ کنید، اما اگر هم در آب افتادید از هیجانش لذت ببرید.
    برای این تجربه هیجان انگیز باید بیشتر از 15 سال داشته باشید و وزنتان کمتر از 120 کیلوگرم باشد. هزینه آن برای 20 دقیقه 370 رینگیت و برای 40 دقیقه 689 رینگیت می باشد. خوب تفریح خیلی ارزان  هم نیست اما ارزشش را دارد. راستی حواستان باشد که از یک هفته قبل زمان مناسب خود را رزرو کنید.  

    تفریحات هیجان انگیزی که در سلانگور مالزی، ضربان قلب شما را به اوج می‌رساند

    6- بانجی جامپینگ
    تصورش را بکنید. 22 متر سقوط آزاد! هم ترسناک است و هم هیجان انگیز! جالب است که بدانید بانجی جامپینگ برای عموم اولین بار در سلانگور آزاد شد. بلیط ورودی پارک برای بزرگسالان 150 رینگیت است و با آن می توانید به همه جای پارک ، تفریحات و جاذبه های گردشگری آن دسترسی داشته باشید. به هر حال بلیط بانجی جامپینگ برای هر پرش 138 رینگیت است. اگر به مالزی سفر کردید این تفریح را از دست ندهید. چراکه بیشترین هیجان را دارد و سفرتان را فراموش نشدنی خواهد کرد.

    تفریحات هیجان انگیزی که در سلانگور مالزی، ضربان قلب شما را به اوج می‌رساند

    7-بیس جامپینگ (Base Jumping)
    یک ورزش هیجان انگیز که شما می توانید از بالای ساختمان یا هر جای دیگری بپرید و هیجان و خطرناک بودنش حتی از پرش از هواپیما هم بیشتر است.
    دو جا در مالزی وجود دارد که می توانید در آن ها این ورزش سرشار از هیجان را تجربه کنید. یکی سلانگور و یکی دیگر کوالالامپور. اگر تجربه 20 پرش در سال گذشته را داشته باشید، احتمال دارد که به رویداد جهانی بیس جامپینگ در کوالالامپور دعوت شوید.در این ورزش هیجان انگیز شما می توانید پرش از ارتفاعی حدود 96 متر و حس سقوط آزاد را تجربه کنید. البته تجهیزات ایمنی کامل در دسترس شما قرار می گیرد.

    تفریحات هیجان انگیزی که در سلانگور مالزی، ضربان قلب شما را به اوج می‌رساند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW