021-88507190

چطوری می تونیم با بودجه کم به تایلند سفر کنیم؟

راهنمای سفر آژانس مسارتی مهرپرواز 28 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر بودجه کمی دارید، تایلند می تواند یکی از بهترین انتخاب هایتان برای سفر باشد. به شرطی که قوانین زیر را رعایت کنید تا بتوانید پول کمتری در سفرتان به تایلند خرج کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    یک سفر ارزان و به صرفه به تایلند
    اگر بودجه کمی دارید، تایلند می تواند یکی از بهترین انتخاب هایتان برای سفر باشد. به شرطی که قوانین زیر را رعایت کنید تا بتوانید پول کمتری در سفرتان به تایلند خرج کنید.
    پس با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید تا شما را با این قوانین مهم برای داشتن یک سفر ارزان و به صرفه با تور ارزان تایلند آشنا کنیم.

     چطور می توانیم با بودجه کم به تایلند سفر کنیم؟

    خورد و خوراک به صرفه
    شما می توانید غذایتان را از فروشگاه ها و رستوران های محلی خیابانی تهیه کنید و با همین روش ساده پول زیادی را در سفرتان پس انداز کنید. قیمت غذاهای غربی در تایلند تقریبا سه برابر غذاهای محلی است و خوردنشان باعث می شود که بودجه تان خیلی سریع تمام شود. پس اگر دنبال یک سفر کم هزینه به تایلند هستید، بهتر است خوردن غذاهای غربی را در تایلند فراموش کنید و از غذاهای محلی تایلندی لذت ببرید. معمولا هتل ها به رایگان صبحانه سرو می کنند، پس بهتر است که از این امکانات هتل استفاده کنید و پول خود را برای خوردن صبحانه خارج از هتل خرج نکنید. اگر هم سفرتان به تایلند گروهی است و با دوستانتان قصد سفر به سرزمین لبخندها یعنی تایلند را دارید، بهتر است که برای ناهار چند مدل غذای مختلف سفارش دهید و همگی با هم غذا بخورید، چراکه این روش هم به صرفه تر است و هم باعث می شود که بتوانید در طول سفرتان غذاهای بیشتری را امتحان کنید و لذت ببرید.

     چطور می توانیم با بودجه کم به تایلند سفر کنیم؟

    جای خواب به صرفه
    یکی از نکات خوب سفر به تایلند این است که شما به راحتی می توانید حتی در بانکوک هم اقامتگاه هایی با قیمت بسیار ارزان و به صرفه پیدا کنید. شما می توانید یک اتاق شخصی را با پرداخت فقط 4.5 دلار در تایلند اجاره کنید، کافیست که کمی تحقیق کنید تا این اقامتگاه های ارزان را در شهر پیدا کنید. 

     چطور می توانیم با بودجه کم به تایلند سفر کنیم؟

    تفریحات رایگان و ارزان
    در تایلند تفریحات رایگان و ارزان بسیار است. خیلی از بارهای تایلند پول میز را از شما نمی گیرند و مجبور نیستید علاوه بر غذا و نوشیدنی خود، هزینه بیشتری را پرداخت کنید. شما می توانید به راحتی نوشیدنی ارزان و یا رایگانی را سفارش دهید و از موزیک زنده در فضای بار لذت ببرید.همچنین می توانید به فروشگاه های محلی و مشهور تایلندی بروید و هرچه می خواهید را با هزینه بسیار کمتری خریداری کنید. غذاها در این فروشگاه های محلی ارزان تر هستند، البته این را بدانید که غذا در هر محله ای از تایلند قیمت متفاوتی دارد و خیلی به این بستگی دارد که شما در قسمت جنوبی یا شمالی تایلند باشید! پس به این نکته هم توجه کنید تا سفر کم هزینه تری را به تایلند داشته باشید.


     چطور می توانیم با بودجه کم به تایلند سفر کنیم؟

    ورودی معابد زیبای تایلند نیز رایگان است و مکانی عالی برای گذراندن ساعاتی جذاب و دوست داشتنی در تایلند و نیز از مکان های دیدنی تایلند هستند. شما می توانید به رایگان از این معابد دیدن کنید و در آن ها عکس های جذاب بگیرید و سفرتان به تایلند را به یادماندنی تر کنید.اگر هم دوست دارید که در طول سفرتان به تایلند ورزش کنید، می توانید در کلاس های بدنسازی همگانی در فضای آزاد به رایگان و یا پرداخت هزینه کمی شرکت کنید. با این کار هم با محلی ها آشنا می شوید و دنیای تایلندی ها را بهتر لمس می کنید و هم اینکه می توانید از ورزش و تفریح لذت ببرید. کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که به پارک های ملی جذاب و زیبای تایلند بروید و از زیبایی های طبیعی آن ها لذت ببرید، کوهنوردی کنید، غارهای جذابشان را کشف کنید، غواصی کنید و از تفریحات دیگر ارزان تایلند لذت ببرید.اگر شما هم قصد تجربه سفری ارزان به تایلند را دارید، با مهرپرواز تماس بگیرید تا بهترین و ارزان ترین تور تایلند را به شما معرفی کنیم.

     چطور می توانیم با بودجه کم به تایلند سفر کنیم؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW