021-88507190

روش های خلاقانه برای برگزاری مهمانی هالووین امسال!

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 03 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بدون شک مهمانی هالووین یکی از هیجان انگیزترین مناسبت‌های کل سال است و بسیاری از مردم در اقصی نقاط جهان، ماه‌ها برای جشن گرفتن این روز سرد پاییزی ترسناک روزشماری و برنامه ریزی کرده‌‌اند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آموزش جشن هالووین در خانه هدیه هالووین امسال از طرف مهرپرواز به شما!
    بدون شک مهمانی هالووین یکی از هیجان انگیزترین مناسبت‌های کل سال است و بسیاری از مردم در اقصی نقاط جهان، ماه‌ها برای جشن گرفتن این روز سرد پاییزی ترسناک روزشماری و برنامه ریزی کرده‌‌اند. یکی از اصلی‌ترین آیتم‌های این مناسبت، خلاقیت است و بس! هالووین هر ساله در سی و یکمین روز ماه اکتبر جشن گرفته می شود. اگر شما هم دوست دارید که امسال هالووین را جشن بگیرید، با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید تا یک تور هیجان انگیز را به کشورهای برگزار کننده فستیوال هیجان انگیز هالووین به شما پیشنهاد دهند.اگر هم قصد سفر در زمان هالووین را ندارید، این مقاله را بخوانید تا با جشن هالووین و رسم و رسومات آن بیشتر آشنا شوید و بتوانید این مهمانی را با دوستان و خانواده خود برگزار کنید و ساعاتی هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

    روش های خلاقانه برای برگزاری مهمانی هالووین امسال!

    هالووین ، جشن ارواح
    1.برای هالووین دوستان و خانواده خود را به خانه دعوت کنید و از آن ها بخواهید که لباس های عجیب و غریب بپوشند. می توانید مسابقه ای ترتیب دهید تا به ترسناک ترین لباس و یا خنده دارترین لباس جایزه هم بدهید تا فضای مهمانیتان حس و حال هیجانی تری به خود بگیرد. حتی می توانید تم خاصی را به این مهمانی اختصاص دهید و از مهمانان بخواهید که مناسب با تم مهمانی شما لباس به تن کنند. به هر حال لباس های هالووین یکی از جذاب ترین بخش های این جشن در سراسر دنیا است، پس بهتر است که برای جذاب شدن جشنتان لباس های هالووین را جدی بگیرید.

    روش های خلاقانه برای برگزاری مهمانی هالووین امسال!

    2.یکی دیگر از رسم و رسوم های بامزه هالووین این است که چند سیب را در یک کاسه پر از آب می ریزند و از مهمانان می خواهند که سعی کنند تا سیب ها را با دهان خود از روی کاسه بردارند. مسابقه خنده داری است که کمی خنده و لبخند به فضای ترسناک جشن هالووین می دهد.
    3.در مهمانی هالووین معمولا فیلم های ترسناک هم نگاه می کنند. شما هم می توانید فیلم ترسناک مورد علاقه تان را در مهمانی به نمایش بگذارید و دسته جمعی نگاه کنید.
    4.می توانید یک موزیک ترسناک هم پلی کنید و کمی فضا را ترسناکترکنید. البته یادتان باشد که مجبور نیستید که همه چیز را  در مهمانی ترسناک کنید، حتی می توانید موزیک های همیشگی و جذاب پلی لیست خود را با مهمانانتان گوش دهید.

    روش های خلاقانه برای برگزاری مهمانی هالووین امسال!

    5.در مهمانی هالووین می توانید نوشابه و آب شاتوت را با هم ترکیب کنید و نوشیدنی ای شبیه خون درست کنید و پاستیل های ترسناک مثل اسکلت را در آن بیندازید تا تم مهمانیتان تکمیل شود.
    6.خوراکی های خوشمزه برای مهمانانتان درست کنید. همچنین می توانید خوراکی هایتان را با تم ترسناک مهمانیتان هماهنگ کنید و ظاهری ترسناک به آن ها بدهید. 
    7.جالب است که بدانید جشن هالووین سنتی شبیه چهارشنبه سوری های ما ایرانیان نیز دارند. سنتشان به این گونه است که هر شخصی در خانه اش یک کاسه شکلات و یا آب نبات نگه می دارد تا اگر کسی با لباس های هالوینی به در خانه شان آمد، به آن ها آب نبات دهند. شما هم می توانید در صورت امکان این سنت هالووینی را با همسایگانتان امتحان کنید!

    روش های خلاقانه برای برگزاری مهمانی هالووین امسال!

    تزئین خانه برای جشن هالووین
    1.یک کدو تنبل بخرید و قسمت بالایی آن را برش دهید و محتویاتش را خارج کنید و روی آن شکل ها و صورتک های بامزه نقاشی کنید. یک شمع در داخل کدو تنبلتان قرار دهید و ظاهری جذاب تر به آن بدهید.
    2.همچنین می توانید تار عنکبوت های مصنوعی را خریداری کنید و دیوار خود را با تم ترسناک هالووین تزئین کنید. 
    3.روی یکی از میزهایتان پارچه ای سفید بکشید، به صورتی که پارچه سفید تا روی زمین امتداد داشته باشد و روی آن را شبیه یک روح نقاشی کنید و روی آن کاسه ای پر از آب نبات و شکالت بگذارید. به این ترتیب میزتان شبیه یک روح سرگردان به نظر می رسد و ظاهر مهمانیتان را تکمیل می کند.

    روش های خلاقانه برای برگزاری مهمانی هالووین امسال!

    4.کار بامزه دیگری که می توانید انجام دهید این است که یکی از درب های خانه تان را مومیایی کنید! برای این کار کافیست که دستمال کاغذی رولی را به صورت نامنظم جلوی درب اتاقتان  به صورت مومیایی بچسبانید و در پایان روی آن چشم و دهان بکشید. ظاهر بامزه و البته ترسناک این درب مومیایی حتما مهمانانتان را شگفت زده خواهد کرد.
    5.همچنین می توانید بادکنک های هلیومی خریداری کنید و روی این بادکنک ها را با یک پارچه سفید بپوشانید و قسمت پایینی آن ها را با یک نخ ببنید و روی پارچه ها را با ماژیک شبیه ارواح نقاشی کنید تا این بادکنک ها شبیه ارواح سرگردان در فضا دیده شوند.

    روش های خلاقانه برای برگزاری مهمانی هالووین امسال!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW