021-88507190

6 پارک تم دار در استانبول برای آزادسازی کودک درونتان

گردشگری م.مقیمی 14 آذر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

     سری به این 6 پارک تم دار و هیجان انگیز در استانبول بزنید و کودک درونتان را آزاد کنید 
    رفتن به پارک و شهربازی با خانواده و دوستانتان باعث می شود که اوقای مفرحی را با هم سپری کنید، از ته دل بخندید و خاطره ای به یادماندنی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.
    با ما همراه باشید تا بهترین پارک های تم دار استانبول را به شما معرفی کنیم تا سفر بعدیتان به استانبول تبدیل به فراموش نشدنی ترین سفر زندگیتان شود.

    6 پارک تم دار در استانبول برای آزادسازی کودک درونتان

    1.ویالند
    اگر می خواهید یک تفریح جذاب و مفرح اما به دور از هیجان و استرس را در استانبول تجربه کنید، به شما توصیه می کنیم که سری به ویالند بزنید. ویالند یکی از بهترین پارک های تم دار استانبول است که در منطقه گلدن هورن استانبول واقع شده است. در ویالند جاذبه های گردشگری جذابی مثل پارک های تم دار، یک مرکز خرید بزرگ و جذاب، خیابان های دوست داشتنی، بوتیک های منحصر به فرد، محل های برگزاری فستیوال و رویدادهای خاص، رستوران و فضاهای زیبای دیگری وجود دارد که شگفت زده تان می کنند. نه تنها کودکانتان عاشق ویالند خواهند شد، بلکه خودتان هم سرگرم تفریحات مفرح و شادی بخش این مرکز تفریحی منحصر به فرد در استانبول خواهید شد.

    6 پارک تم دار در استانبول برای آزادسازی کودک درونتان

    2.آکواریوم استانبول
    آکواریوم استانبول یکی از جاذبه های گردشگری استانبول است و در مساحتی حدود 6000 متر مربع واقع شده است.اگر دوست دارید که با حیات منحصر به فرد دریایی آشنا شوید، بازدید از آکواریوم استانبول بهترین گزینه برای شماست. میتوانید از ماهی های رنگارنگ و متنوع آن دیدن کنید و یا به رستوران های مجموعه آکواریوم استانبول بروید، از فروشگاه هدیه آن دیدن کنید و از جنگل بارانی یک هزار متر مربعی و دیگر نقاط دیدنی آکواریوم استانبول دیدن کنید. بازدید از آکواریوم استانبول بسیار ارزشمند است و اوقاتی خوبی را برایتان به ارمغان می آورد. آکواریوم استانبول یکی از بهترین آکواریوم ها و پارک های تم دار اروپا محسوب می شود.

    6 پارک تم دار در استانبول برای آزادسازی کودک درونتان

    3.مینیاتورک
    در مینیاتورک می توانید با تمام وجود کودک درونتان را آزاد کنید و از موزه مینیاتوری استانبول دیدن کنید. این موزه بامزه کودک درونتان را زنده و سر حال می کند.
    اگر قصد سفر به استانبول با تور استانبول لحظه آخری را دارید، به هیچ قیمتی نباید بازدید از مینیاتورک را از دست دهید. بازدید از مینیاتورک یکی از بهترین تفریحاتی است که در استانبول می توانید داشته باشید. در مینیاتورک 114 مدل مینیاتوری از ساختمان های مشهور را ساخته اند که بسیار دیدنی هستند. این موزه کوچک و بامزه در منطقه گلدن هورن استانبول واقع شده است. جالب است که بدانید مینیاتورک بزرگ ترین پارک مینیاتوری جهان به حساب می آید و همه ساختمان ها با مقیاس 25/1 ساخته شده اند. در پایان هم می توانید یک غذای خوش طعم در یکی از رستوران های این موزه میل کنید و یا به فروشگاه سوغاتی مجموعه بروید و یک یادگاری کوچک از آن تهیه کنید.

    6 پارک تم دار در استانبول برای آزادسازی کودک درونتان

    4.دلفیناریوم استانبول
    اگر دوست دارید که از پستانداران بامزه دریایی یعنی دلفین های زیبا دیدن کنید، حتما به دلفیناریوم استانبول بروید. دلفیناریوم استانبول بزرگترین دلفیناریوم اروپا محسوب می شود و بازدید از آن یکی از جالب ترین کارهاییست که در استانبول می توانید انجام دهید. در دلفیناریوم استانبول دلفین های بامزه، سیل های بانمک، فیل های دریایی و وال های زیبا نگه داری می شود و دیدن آن ها به طور حتم کودک درونتان را سر ذوق می آورد. نمایش دلفین ها به قدری زیباست که هر بازدیدکننده ای با هر سن و سالی از دیدن آن لذت می برد.

    یک دلفین در استخر پارک

    5.جوراسیک لند
    دوست دارید که دنیای دایناسورها را از نزدیک تماشا کنید؟ پس حتما سری به جوراسیک لند استانبول بزنید و از مجموعه پارک تم دار و موزه آن دیدن کنید. بازدید از جوراسیک لند هم برای کودکان و هم برای بزرگترها جذاب است. جوراسیک لند با سینمای 4 بعدی و موزه دایناسوری که دارد، هم آموزنده و هم سرگرم کننده است. جوراسیک لند شما را به دنیای دایناسورها می برد و این امکان را برایتان فراهم می کند که این حیوانات درنده منقرض شده را از نزدیک تماشا کنید. 

    6 پارک تم دار در استانبول برای آزادسازی کودک درونتان

    6.فوراستانبول
    این پارک جذاب تفریحاتی مفرح برای کودکان و بزرگترها در طبیعت درست در وسط شهر تدارک دیده است. این پارک در مساحتی حدود 65000 متر مربع ساخته شده است و بزرگترین پارک ماجراجویانه ترکیه به شمار می اید و برای هر سن و سالی مناسب است. شما می توانید مثل تارزان طناب بازی کنید و یا روی طناب مثل ایندیانا جونز راه بروید و یا پینت بال بازی کنید. اگر در طول اقامتتان در استانبول دوست داشتید که کمی از شهر و شلوغی هایش فاصله بگیرید و در طبیعت حضور داشته باشید، فوراستانبول بهترین گزینه است.

    6 پارک تم دار در استانبول برای آزادسازی کودک درونتان

    مهرپرواز سفری لذت بخش به استانبول را برایتان آرزو می کند. چمدان خودتان را جمع کنید، به استانبول بروید و کودک درونتان را در این پارک های تم دار شگفت انگیز آزاد بگذارید و از ته دل بخندید و شاد باشید. برای اطلاع از بهترین تورهای لحظه آخری با همکاران ما در مهرپرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW