021-88507190

هرآنچه باید درباره سفر به دیدیم بدانید

گردشگری م.مقیمی 08 دی ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آیا شما هم به دنبال یک مقصد گردشگری ایده آل ساحلی در ترکیه هستید و دلتان می خواهد که یک تعطیلات به یادماندنی و سرشار از آرامش را در ترکیه سپری کنید؟ در این صورت به شما توصیه می کنیم که به سفر به دیدیم به شکل جدی تری فکر کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هرآنچه باید درباره سفر به دیدیم بدانید

    آیا شما هم به دنبال یک مقصد گردشگری ایده آل ساحلی در ترکیه هستید و دلتان می خواهد که یک تعطیلات به یادماندنی و سرشار از آرامش را در ترکیه سپری کنید؟ در این صورت به شما توصیه می کنیم که به سفر به دیدیم به شکل جدی تری فکر کنید. چراکه دیدیم یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه است که گاهی توریستان ایرانی به آن کم لطفی می کنند و توجه کمتری به آن به نسبت شهرهای ساحلی دیگر ترکیه نظیر آنتالیا و بدروم نشان می دهند. این را به خاطر داشته باشید که دیدیم یک شهر ساحلی بسیار جذاب است و همه چیز در آن برای گذراندن یک تعطیلات ساحلی فراموش نشدنی آماده شده است. از این گذشته امکان سفر ارزان به دیدیم هم وجود دارد و هتل های ارزان متعددی در آن وجود دارد. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با سفر به دیدیم آشنا کنیم.

    هرآنچه باید درباره سفر به دیدیم بدانید

    درباره موقعیت مکانی دیدیم

    دیدیم یک شهر ساحلی در ترکیه است که در استان آیدین واقع شده است. این شهر با  کوش آداسی حدود 77 کیلومتر، با بدروم حدود 119 کیلومتر  و با ازمیر حدود 160 کیلومتر فاصله دارد. این شهر از جذاب ترین شهرهای توریستی ترکیه به حساب می آید و به خاطر سواحل زیبایی که دارد، شهرت زیادی در جهان برای خود دست و پا کرده است. خوب است که بدانید دیدیم هیچ فرودگاهی ندارد! در واقع نزدیک ترین فرودگاهی که به شهر دیدیم وجود دارد، فرودگاه میلاس بدروم است که آن هم حدودا یک ساعت و ربع با ماشین با دیدیم فاصله دارد.

    درباره جاذبه های گردشگری دیدیم

    بدون شک می توان گفت که سواحل دیدیم از مهمترین جاذبه های گردشگری دیدیم به حساب می آیند. در واقع دلیل اصلی که اکثر توریستان به خاطرش راهی دیدیم می شوند، وجود همین سواحل زیبا در این شهر دیدنی است. جالب است که بدانید در سواحل دیدیم امکانات تفریحی متعددی تعبیه شده اند و شما با سفر به دیدیم این فرصت را پیدا می کنید که انواع و اقسام تفریحات آبی را تجربه کنید. اگر هم دلتان خواست، می توانید با غواصی به اعماق آب های دیدیم بروید و بدین شکل بیشترین استفاده را از تفریحات ساحلی در دیدیم ببرید. البته جاذبه های گردشگری دیدیم فقط محدود به سواحل آن نمی شود و با اطمینان خاطر می توانیم این حقیقت را به شما بگوییم که هر کسی با هر سلیقه ای که داشته باشد، می تواند به بهترین شکل ممکن از تعطیلاتش در تور دیدیم نوروز 1401 بهره ببرد و بنا بر علایقش، اماکن دیدنی مورد نظرش  را برای بازدید در تور دیدیم انتخاب کند. از مهمترین جاذبه های گردشگری دیدیم می توان به معبد آپولو، شهر باستانی میلتوس، موزه ملیتوس، جاده پادشاهان، شهر باستانی پریه نه و دریاچه بافا اشاره کرد. به شما قول می دهیم که با بازدید از هر کدام از این اماکن دیدنی دیدیم، بیش از پیش شیفته این شهر زیبا و شگفت انگیز می شوید و هر لحظه بیشتر از لحظه قبل، از انتخاب خود برای سفر به دیدیم اظهار رضایت می کنید.

    درباره جاذبه های گردشگری دیدیم

    درباره هتل های دیدیم

    اولین کاری که برای سفر به دیدیم باید انجام دهید، این است که بودجه سفر خود را تعیین کنید و ببینید که کدام یک از هتل های دیدیم با توجه به سلیقه و انتظاری که از یک هتل خوب دارید و همین طور بودجه ای که برای سفر به دیدیم دارید، برای اقامت شما مناسب هستند. این را یادتان باشد که چه شما یک هتل لوکس در دیدیم را برای اقامت خود انتخاب کنید و چه یک هتل ارزان در دیدیم را برای خود رزرو کنید، در هر صورت می توانید یک سفر به یادماندنی و خاص را به مقصد دیدیم تجربه کنید و در هر صورت، می توانید روزهای خوبی را در تور دیدیم تجربه کنید. چراکه اگر شما یکی از بهترین هتل های دیدیم را برای اقامت چند روزه تان در دیدیم رزرو کنید، این شانس را پیدا می کنید که در روزهای اقامتتان در دیدیم از بهترین امکانات تفریحی و رفاهی بهره ببرید و روز و شب را در هتلتان در دیدیم به تفریح سپری کنید. اگر هم یک هتل ارزان در دیدیم را برای اقامت خود انتخاب کنید، باز هم شرایط تفریح برایتان در دیدیم وجود دارد و شما می توانید با یک برنامه ریزی دقیق، از تک تک لحظات اقامتتان در دیدیم بهره ببرید و یک به یک از جاذبه های گردشگری دیدیم، اماکن تاریخی دیدیم و اماکن تفریحی دیدیم دیدن کنید و زمان کافی را به گشت و گذار در سواحل دیدیم و استفاده از تفریحات ساحلی دیدیم اختصاص دهید.

    درباره هتل های دیدیم

    درباره خرید در دیدیم

    به شما توصیه می کنیم که وقتی خوب شهر دیدیم را گشتید و از تک تک جاذبه های گردشگری دیدیم و سواحل دیدیم دیدن کردید، زمانی را هم به خرید در دیدیم اختصاص دهید. خوشبختانه باید بگوییم که در دیدیم هم مثل هر شهر دیگری در ترکیه، مراکز خرید و فروشگاه های متعددی برای خرید وجود دارد و شما می توانید انواع و اقسام لباس های برندهای مختلف و مشهور جهانی و ترکیه ای را در دیدیم برای خود خریداری کنید و اگر دلتان خواست، سوغاتی های خوبی هم برای اعضای خانواده و دوستانتان از دیدیم تهیه کنید.برای رزرو تور ارزان دیدیم می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    درباره خرید در دیدیم

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW