021-88507190

کدام منطقه بدروم برای اقامت بهتر است؟

راهنمای سفر م.مقیمی 27 فروردین ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کدام منطقه بدروم برای اقامت بهتر است؟
    در شبه جزیره بدروم مناطق متعددی وجود دارد که هر کدامشان حال و هوای خاص خودشان را دارند. به عبارتی هر کدام از مناطق بدروم برای اقامت یک سری از توریستان با یک سری علایق خاص مناسب است. از این گذشته، در هر کدام از مناطق بدروم هتل های مختلفی ساخته شده است که هر کدامشان باب میل اقامت یک سری از مسافران با بودجه های مختلف هستند. با این حساب، شاید انتخاب منطقه مناسب و هتل مناسب در بدروم برای کسانی که می خواهند در تور بدروم شرکت کنند، کار سختی باشد! معمولا توریستانی که قصد سفر به بدروم را دارند، با این سوال مواجه می شوند که بالاخره کدام منطقه بدروم برای اقامت بهتر است؟آن ها معمولا به دنبال جواب این سوالات هستند که خود شهر بدروم برای اقامت بهتر است یا منطقه گوموشلوک بدروم؟ منطقه بیتز بدروم بهتر است یا منطقه گومبت بدروم؟ و سوالاتی از این قبیل! ما امروز می خواهیم کاملا مناطق بدروم را به شما معرفی کنیم تا به تمامی سوالات خود درباره بهترین منطقه بدروم برای اقامت برسید و دیگر از این بابت مشکلی نداشته باشید. با ما همراه باشید تا یک به یک مناطق بدروم را به شما معرفی کنیم.
    شهر بدروم
    شهر بدروم یا همان مرکز شهر بدروم، جایی است که هم آرامش زیادی دارد و هم اینکه امکان تجربه تفریحات شبانه در آن وجود دارد. کافی است که گشتی در خیابان های شهر بدروم بزنید تا متوجه شوید که فرهنگ مردم بدروم تا چه اندازه جالب و پیچیده است! چراکه هم مردم بومی با عقاید و فرهنگ سنتی در این شهر زندگی می کنند و هم اینکه تفکر مدرن و فرهنگ غربی در حال و هوای این شهر تاثیر گذاشته است. همین مساله باعث می شود که هر کسی با هر تفکری بتواند در بدروم اقامت دلچسب و دلنشینی را تجربه کند. نکته دیگر اینکه هتل های متنوعی در شهر بدروم ساخته شده اند که بعضی از آن ها هتل های 5 ستاره و لوکس هستند و بعضی هایشان جزء ارزان ترین هتل های بدروم محسوب می شوند.  خوبی اقامت در مرکز شهر بدروم این است که دسترسی به خیلی از جاهای دیدنی بدروم از هتل های این منطقه راحت است. پس اگر می خواهید در تور بدروم از اماکن تاریخی بدروم و جاذبه های گردشگری بدروم دیدن کنید، بهتر است که مرکز شهر بدروم را برای اقامت خود انتخاب کنید. ضمنا به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال یک سفر خوب و به یادماندنی به بدروم هستید، یکی از هتل های ساحلی بدروم را برای اقامت انتخاب کنید و مطمئن باشید که از این تصمیم پشیمان نمی شوید!

    شهر بدروم

    منطقه یالیچیفتلیک بدروم
    منطقه یالیچیفتلیک بدروم (منطقه یالیسیفتلیک بدروم) در فاصله 30 کیلومتری مرکز شهر بدروم قرار گرفته است و یکی از بکرترین مناطق شبه جزیره بدروم محسوب می شود. این منطقه از بدروم با خلیج های بسیار دنج احاطه شده است و دریای بسیار تمیز و جنگل های کاج بسیار زیبایی دارد. در این منطقه هتل های بسیار لوکسی ساخته شده است که به نسبت هتل های مرکز شهر بدروم بزرگ تر و فاخرتر هستند. نکته دیگری که باید درباره این منطقه در بدروم بدانید، این است که خیلی از رستوران های خوب و ارزان بدروم در این منطقه جای گرفته اند.

    منطقه یالیچیفتلیک بدروم

    منطقه بیتز بدروم
    بیتز در 4 کیلومتری شرق مرکز شهر بدروم واقع شده است و منطقه بی نظیری برای کسب آرامش و ریلکس کردن است. به شما توصیه می کنیم که اگر قصدتان از سفر به بدروم کسب آرامش و گذراندن یک تعطیلات ساحلی آرام و بی دغدغه است، یکی از هتل های بیتز بدروم را برای اقامت خود رزرو کنید. چراکه این منطقه به کل از شلوغی های شهر بدروم دور است و آرامش در فضای آن موج می زند. این منطقه یک ساحل هلالی شکل دارد که با رستوران ها، کافه ها و فروشگاه ها احاطه شده است و انواع و اقسام هتل های لوکس بدروم و هتل آپارتمان های ارزان در آن ساخته شده است. خوبی این منطقه در بدروم این است که شما با هر بودجه ای می توانید در هتل های منطقه بیتز بدروم اقامت داشته باشید. پس اگر به دنبال یک سفر ارزان به بدروم هستید و آرامش هم برایتان مهم است، شک نکنید و در منطقه بیتز بدروم اقامت کنید. 

    منطقه بیتز بدروم

    منطقه گوموشلوک بدروم
    منطقه گوموشلوک یکی از آرام ترین مناطق بدروم است. چراکه گوموشلوک در یکی از دنج ترین بخش های شبه جزیره بدروم واقع شده است و درست در بخش جنوب غربی کشور ترکیه قرار گرفته است. یک جزیره زیبا به نام جزیره خرگوش نیز در نزدیکی این منطقه وجود دارد که جذابیت های خاص خودش را دارد. جالب است که بدانید منطقه گوموشلوک بر روی زمین های یک شهر باستانی ساخته شده است و این بدین معنا است که خیلی این منطقه را دستکاری نکرده اند و تحولات اساسی روی آن انجام نداده اند. همین مساله باعث شده که ظاهر منطقه گوموشلوک بدروم به نسبت دیگر مناطق بدروم ساده تر باشد. از این گذشته هیچ کافه و رستورانی در منطقه گوموشلوک بدروم حق بلند کردن بیش از حد صدای موزیک را ندارد و با این حساب، می توان گفت که اقامت در منطقه گوموشلوک بدروم مناسب توریستانی است که ترجیح می دهند اقامتی سرشار از آرامش و به دور از صداهای مزاحم و شلوغی های بیش از حد را تجربه کنند. در واقع باید بگوییم که منطقه گوموشلوک مثل یک روستای ماهیگیری دنج و جذاب است که هتل هایش هم ساده و به نسبت ارزان هستند.

    منطقه گوموشلوک بدروم

    منطقه گومبت بدروم
    بعد از شهر بدروم، گومبت دومین منطقه محبوب شبه جزیره بدروم محسوب می شود. دلیلش هم مشخص است و هر کسی با چند ساعت اقامت در آن متوجه می شود که چرا این منطقه از بدروم تا این اندازه محبوب شده است! چراکه این منطقه در اطراف یک تپه ساخته شده است و خیابان های دنج و بسیار زیبایی دارد که به یک خلیج زیبا منتهی می شوند. این خلیج سواحل متنوعی دارد که بعضی از آن ها شنی و بعضی دیگر سنگ ریزه ای هستند و در سراسر این منطقه گسترده شده اند. خوب است بدانید که انواع امکانات تفریحی برای تجربه ورزش های آبی در منطقه گومبت بدروم وجود دارد و این بدین معنا است که کسانی که اهل تفریحات آبی هستند، شیفته منطقه گومبت بدروم می شوند. نکته مهمی که باید درباره منطقه گومبت بدروم بدانید، این است که این منطقه از نظر مساحت کوچک است، اما هتل های متعددی در آن ساخته شده است که یکی از دیگری بهتر هستند و از این گذشته، کافه ها و رستوران های متعددی هم در جای جای آن دیده می شود.برای رزرو تور ارزان بدروم می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    منطقه گومبت بدروم

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW