021-88507190

سفری به صربستان و جاهای دیدنی بلگراد

گردشگری آژانس مهرپرواز 30 خرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
چهار گوشه و کنار صربستان به خصوص شهر بلگراد، با اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری، پوشیده شده است و مجموعه ای فوق العاده جذاب و دیدنی را تشکیل داده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چهار گوشه و کنار صربستان با اماکن جذاب و دیدنی احاطه شده است و کشوری فوق العاده جذاب و دیدنی را تشکیل داده است.اگرچه بلگراد برای زندگی شبانه و جاذبه هایی مثل پارک Kalemegdan،موزه kola Tesla و معبد St.Sava مشهور است،اما هنوز هم در این کشور تفریحاتی جذاب وجود دارند که برای توریست ها ناشناخته هستند.

    سفری به صربستان و جاهای دیدنی بلگراد

    ما به شما کمک میکنیم که در سفرتان به بلگراد از این تفریحات ناشناخته آگاه باشید،در این مقاله بعضی از راه های غیر معمول ولی عالی را برای گذران زمانتان در بلگراد معرفی میکنیم.برای دریافت اطلاعات از تور ارزان صربستان میتوانید با مهرپرواز تماس بگیرید،همکاران ما با لبخند پاسخگوی شما هستند،به مقاله بپردازیم:
     فروشگاه ها را کشف کنید
    این تفریح برای محلی ها که برای ضروریات زندگیشان به فروشگاه ها سر می زنند امری عادی است. اما اگر شما به پایتخت صربستان یعنی بلگراد سفر کردید، حتما حداقل به یکی از این فروشگاه ها سر بزنید. صربستانی ها عاشق سبزیجات طبیعی و میوه هستند. شما می توانید مهارت چانه زنی خودتان را امتحان کنید و یک سری محصولات سنتی صربستان مثل کاجماک، عسل، آجوار و البته راکیجا(نوشیدنی براندی) را از نقاط مختلف بلگراد بخرید.شما باید از فروشگاه ها در زمان صبح دیدن کنید تا سرزندگی فضا را به صورت واقعی درک کنید.بعضی از مشهورترین فروشگاه ها Kalenic، Zeleni Venac market و Bajloni هستند.

    سفری به صربستان و جاهای دیدنی بلگراد

    با یک دوچرخه از Dorcol  به Ada  بروید
    با کمتر از 5 یورو می توانید یک دوچرخه برای یک روز اجاره کنید و شهر را کشف کنید!ما جاده Dorcol را توصیه می کنیم.شما می توانید درمرکز ورزشی Milan Gale Muskatirovic یک دوچرخه اجاره کنید و بعد از آن به سمت Ciganlija بروید.شما چندین پل روی رودخانه Sava می بینید و شهر را از زاویه ای جدید کشف می کنید. علاوه بر این خیابان یک مسیر دایره ای،دور دریاچه Ada و مسیر دوچرخه ای بلگراد جدید (New Belgrade) نیز وجود دارد.

    سفری به صربستان و جاهای دیدنی بلگراد

    به تور کایاک (نوعی قایق) بروید
    یک راه دیگر غیر معمول برای لذت بردن در بلگراد این است که به تور کایاک بروید. شما برای 3 ساعت پارو خواهید زد و به جزیره جنگ جهانی (Great War) می روید. به آن جا برسید و از منطقه طبیعی محافظت شده شهر لذت ببرید.شما همین طور که پارو می زنید می توانید از تماشای پرنده ها نیز لذت ببرید.چراکه این منطقه محافظت شده محل زندگی   196 نوع  پرنده است. بعد از آن می توانید در Lido شنا کنید که یک ساحل مشهور در شهر بلگراد است. این تور 15 یورو برایتان هزینه دارد که واقعا ارزشش دارد!

    سفری به صربستان و جاهای دیدنی بلگراد

    به پارک Kosutnjak بروید و یک پیک نیک خاطره انگیز را تجربه کنید
    این پارک یک پارک جنگلی و یکی از نقاط مشهور تفریحی بلگراد است.در این پارک رستوران های متعدد وجود دارد.همچنین این پارک برای قدم زدن و دویدن پارکی ایده آل می باشد. پارک نقش تاریخی مهمی دارد، چراکه شاهزاده صربستان، میهایلو ابرنویک سوم( Mihail Obrenovic III) در این پارک به قتل رسیده است و همچنین محل شکار خانواده سلطنتی صربستان نیز بوده است.

    سفری به صربستان و جاهای دیدنی بلگراد

    با تراموا به گشت و گذار بروید و شهر را ببینید و لذت ببرید!
    این یک تور برنامه ریزی شده توسط سازمان توریستی بلگراد است و نکته جذاب این تور این است که تور مجانی برگزار میشود.این تور برای 60 دقیقه زمان میبرد و شما را به جذاب ترین نقاط شهر مثل باغ وحش، پارک Kalemegdan،ایستگاه قطار و خیابان Nemanjina( جایی که شما می توانید ساختمان های تخریب شده که از سال 1999 یعنی سال بمب گذاری Nato رها شده اند)را ببینید.برای این تور شما نیاز به پاسپورتتان دارید، چراکه بعضی از نقاط این تور دارای محدودیت هایی می باشد. این تور برای جمعه ها از ساعت8 صبح تا 9 شب و شنبه ها از ساعت 6 صبح تا 7 بعد ازظهر به زبان انگلیسی برگزار می شود.

    سفری به صربستان و جاهای دیدنی بلگراد

    با هنر آفریقایی آشنا شوید
    موزه هنر آفریقایی تنها موزه منطقه است که به صورت اختصاصی راجع به هنر و فرهنگ  قاره آفریقا می باشد.این موزه فرهنگ مناطق اتیوپی، مراکش (مغرب)، آفریقای مرکزی وشرقی را مورد بررسی قرار می دهد.این موزه از معدود موزه هایی در بلگراد است که مجله اختصاصی خودش را دارد که نامش "مطالعات در هنر و فرهنگ" می باشد. فستیوال آفریقایی یکی از دیگراز محصولات این موزه است و نقش مهمی در تشدید پیوندهای فرهنگی و ارتقای سیستم چند فرهنگی و تفاوت های فرهنگی را دارد.همچنین در این موزه میتوانید موارد هنری مانند ماسک،سرامیک، فیگور های که از سنگ ساخته شده اند و همچنین آلات موسیقی را ببینید.

    سفری به صربستان و جاهای دیدنی بلگراد

    از موزه Etnographic دیدن کنید
    در این موزه خیلی چیزهایی که به فرهنگ صربستانی و دیگر گروه های قومی مربوط می شوند، به نمایش گذاشته شده است. دیدن این موزه می تواند شما را به زمان قدیم با مواد سنتی، فرهنگ، روابط اجتماعی و زندگی خانوادگی و همچنین آداب و رسوم و باورها و افسانه های قومی صربستان ببرد.کتابخانه آن نزدیک به 60000 اثر چاپ شده دارد که شامل 33000 کتاب و 27000 ژورنال در حوزه های نژاد شناسی، مردم شناسی و علم است که آن را به یکی از بهترین کتابخانه های تجهیز شده در Balkans تبدیل کرده است.

    سفری به صربستان و جاهای دیدنی بلگراد

    به کارتینگ بروید

    اگر شما تا به حال کارتینگ نرفته اید،حتما آن را تجربه کنید.تجربه خیلی بامزه ای مخصوصا برای طرفداران آدرنالین می باشد. شما می توانید بلیط شخصی و گروهی برای 10 دقیقه را تهیه کنید و با دوستانتان مسابقه دهید و رقابت کنید.کارتینگ AutoKomer تنها کارتینگ حرفه ای در بلگراد است و تمام نیازمندی ها برای ایمنی را دارد. این کارتینگ به راحتی از فرودگاه Nikola Tesla دسترسی دارد و در حقیقت فقط 3 کیلومتر از هم فاصله دارند و ارزشش را دارد که یک توقف در این کارتینگ داشته باشید. 

    سفری به صربستان و جاهای دیدنی بلگراد

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW