021-88507190

تفریحات پرطرفدار در دبی که نمی توان از آنها گذشت!

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 31 خرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با پیشرفت صنعت گردشگری و زندگی مدرن در دبی ، هرروزه تفریحات و سرگرمی های مهیج تر و عالی تری در این شهر راه اندازی می شود که از برخی از آنها نمی توان به راحتی گذشت.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
    امروز می خواهیم به سراغ تفریحاتی در دبی برویم که اتفاقا به آمادگی جسمانی هم نیازمندند!حتما الان پیش خودتون میگید که این چه تفریحیه که به آمادگی جسمانی هم نیاز منده؟
    دبی شهری بسیار زیبا و مدرن است که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد و دارای آب و هوای بسیار گرم می باشد . با پیشرفت صنعت گردشگری و زندگی مدرن در دبی ، هرروزه تفریحات و سرگرمی های مهیج تر و عالی تری در این شهر راه اندازی می شود که از برخی از آنها نمی توان به راحتی گذشت. چنانچه مقصد سفر خود را تور دبی انتخاب کردید ، به یاد داشته باشید تابستان ها زمان مناسبی برای سفر به دبی نیست به دلیل اینکه دمای هوا بسیار بالاست.
    ‏ 
    رانندگی  با ماشین فرمول 1 مسابقه ای 

    مسابقه با ماشین فرمول 1 یکی از مشهورترین ورزش های روی زمین با میلیون ها ‏طرفدار پروپاقرص است.‏
    این تفریح یک رویا برای بیشتر آدم هاست ( از جمله بنده و خیلی ها ی دیگر) که خودشان راندن ماشین فرمول 1 را تجربه ‏کنند، به جای اینکه فقط پای تلوزیون بشینیم و از راه دور بیننده این ورزش مهیج باشیم!

     دبی این امکان را برای همه فراهم کرده  که آن را تجربه کنند.

    تیم حرفه ای مسابقات ‏فرمول 1 به آدرس وب سایت ‏dreamracingdubai.com‏ شما رو به آرزوی خودتان میرساند، که تجربه واقعی رانندگی با فرمول 1 را داشته باشید.‏

    رانندگی  با ماشین فرمول 1 مسابقه ای

    فلای بوردینگ در دبی

    در سال های اخیر دبی به عنوان مقصدی عالی برای ورزش های آبی تبدیل شده است ‏و (فلای بوردینگ)یکی از مشهور ترین تفریحات آبی دبی است.

    فلای بوردینگ به وسیله ی ‏طراح فرانسوی، فرانکی زاپاتا درست شد، کسی که در دوران نوجوانی جت اسکی کردن ‏را شروع کرد و تمام عمر خود را به این کار اختصاص داد.

    فلای بوردینگ یکی از ‏ورزش های مورد علاقه بسیاری از سلبریتی ها و افراد مشهوری مثل تام کروز، لئوناردو ‏دی کاپریو و مین دیزل است. این ورزش به یکی از مشهورترین تفریحات برای کسانی ‏تبدیل شده که به دبی سفر می کنند و علاقه مند به هیجان هستند. فلای بوردینگ باید یکی از کارها و ‏تفریحاتی باشد که در لیستتان برای سفر به دبی قرار می دهید.‏ این ورزش و یا سرگرمی ، یکی از جاذبه های گردشگری دبی نیز محسوب می شود که شما می توانید در سواحل زیبای خلیج فارس آن را تجربه نمایید.

    فلای بوردینگ در دبی


    اتاق پرواز (تونل باد عمودی)‏

    آی فلای دبی یک مرکز اسکای دایوینگ (پرواز) است که در محل بسته به شما این ‏امکان را می دهد که پرواز را تجربه کنید.

    آی فلای دبی یک مکان عالی برای علاقه ‏مندان به هیجان است که نزدیک ترین تجربه به پرواز را لمس کنند. این مرکز افتخار این ‏را دارد که اولین تونل بادی دو نفره و عمودی را در دنیا داشته است. وقتی شما پرواز می ‏کنید، شما 4 متر بالای زمین معلق می شوید در حالی که دست مربی را گرفته اید تا اگر ‏کمک لازم داشتید به شما کمک کند.
    آی فلای دبی یک مرکز بسیار امن است و هر کسی ‏از سن 3 تا 103 سال می تواند از آن لذت ببرد. این مکان در میردیف واقع شده است.

    اتاق پرواز (تونل باد عمودی)‏

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW