021-88507190

سافاری با شتر در دبی سفری یک روزه به تاریخ!

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 04 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
     دبی یکی از شهر  های کشور امارات متحده عربی است که این شهر در جنوب کشور ایران و در پیرامون خلیج فارس و در شبه جزیره عربستان قرار گرفته است . دبی بزرگ‌ ترین شهر کشور امارات نیز می‌ باشد . طول خط ساحلی 64 کیلومتر است . از زمانی‌ که امارات متحده عربی شروع به توسعه اقتصادی کرده است ، سرمایه‌ گذاران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است ، که این شهر را به یکی از قطب‌ های اقتصادی مهم منطقه و جهان تبدیل کرده اند . دبی چند مورد از زیبا ترین آسمان خراش‌ های جهان که یکی از آنها برج خلیفه دبی، را دارد که به‌واسطه‌ آنها ، معماری پیشگام خود را به نمایش گذاشته است . دبی با 149 آسمان خراش , سومین شهر جهان از نظر سازه‌ ها و ساختمان های بلند است . این مقاله در باره صحرانوردی در دبی با شتره که خیلی هیجان انگیز و بامزست،مهر پرواز رو همراهی کنید.

    سافاری با شتر در دبی سفری یک روزه به تاریخ!

    سافاری در بیابان دبی با شتر، یک راه اصیل و جالب برای کشف صحرای دبی به وسیله سفر کردن با یک کاروان سنتی شتر ‏است. شترها کشتی های صحرا هستند، چراکه طرز راه رفتن آن ها به نرمی و با ظرافت در روی شن ها، ‏آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. سفر 45 دقیقه ای شما روی ردپای باده نشینان و مسافران شما را به سمت ‏کمپ سنتی بادیه نشینان راهنمایی می کند که کمپ آن ها به وسیله شعله های کوچک و آرامی که در استراحتگاه های ‏شخصی صحرایی آشیان کرده اند و لانه گزیده اند مزین شده است.

    سافاری با شتر در دبی سفری یک روزه به تاریخ!

    ‏دبی را مثل زمان بیشتر از 50 سال گذشته کشف کنید و از یک تجربه بعد از ظهری نهایت لذت را ببرید و خیلی از ‏فعالیت های فرهنگی را مثل مالیدن حنا بر روی دستتان، قلیان کشیدن و درست کردن نان را تجربه کنید و لذت ببرید. یاد بگیرید که به چه ‏صورت می توانید یک غذای محلی را که نسل به نسل به امروز رسیده است، درست کنید.

    ‏قبل از اینکه از 4 مدل غذای سنتی دلپذیر برای شام زیر آسمان عربی مملوء از ستاره لذت ببرید.با دیدن رقص های ‏عربی سنتی سرگرم شوید و به یک گروه موسیقی سنتی در صحرا بپیوندید.‏از این تجربه که یک بار در زندگیتان اتفاق می افتد لذت ببرید و یک جشن و سور شبانه با یک میراث غنی که دبی ‏برای شما به ارمغان می آورد لذت ببرید.‏

    غذاهای دبی را بخورید!‏
    چه چیزی غذاهای دبی را متفاوت می کند؟ خوب! برای اینکه شروع کنیم، دبی تنها جایی است که می توان یک شتر ‏کامل پخته را دید که به عنوان یک غذای خوشمزه سرو می شود.‏دبی یک شهر است که فقط 15% جمعیت محلی دارد و بقیه 85% جمعیت مهاجران هستند.

    سبک آشپزی آن ها بین ‏المللی است.‏شما فقط در دبی می توانید یک مخلوط عالی از تقریبا همه مدل سبک های آشپزی دنیا پیدا کنیدو همچنین در همه رنج ‏قیمتی می توانید غذا پیدا کنید.‏دبی مثل یک بهشت غذایی است. هم برای کسانی که جیب پر از پولی دارند و هم برای کسانی که بودجه ی محدودی ‏دارند.‏

    پیشنهاد امروز مهر پرواز به شما عزیزان تور دبی همراه با یه شتر سواری بامزست.
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW