021-88507190

10 قصر زیبای جهان (قسمت اول)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 06 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
می خواهیم توی این مقاله در مورد قصرهای زیبای جهان با شما صحبت کنیم این مقاله دارای 3 بخش می باشد که در روزهای آتی همه آنها را به نظر شما عزیزان خواهیم رساند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    با یک مقاله دیگه مهمان شما سروران هستیم با یک موضوع جذاب!میخوایم توی این مقاله در مورد قصرهای زیبای جهان با شما صحبت کنیم(این مقاله دارای 3 بخش میباشد که در روزهای آتی همه آنها را به نظر شما عزیزان خواهیم رساند) 
    خوب!توی این مقاله درباره 3 تا از زیبا ترین قصر های جهان در کشورهای پرتغال ،هند و اتریش صحبت میکنیم،مهر پرواز را مثل همیشه همراهی کنید. چنانچه مسافر تور پرتغال ، تور هند و یا تور اتریش هستید، پیشنهاد می کنیم از این قصرها و کاخ ها دیدن نمایید، چرا که شما را به حال و هوایی عجیب می برند که قطعا در جاهای دیگر دنیا این حال را تجربه نخواهید کرد. عظمت و قدمت این کاخ ها آدمی را به فکر فرو می برد که در آن زمان و با نبودن امکانات امروزی و مدرن چگونه و طی چه زمانی این ساختمان های زیبا و عظیم الجثه را بنا کرده اند؟! اما باید بدانید که این سازه ها از نظر استحکام بسیار قوی هستند و همچنین در مدت زمان نسبتا کوتاهی ساخته شده اند.

    ‏قصر ملی پنا در پرتغال

    ‏قصر ملی پنا که در سال 1842 توسط کینگ فردیناند دوم در پرتغال ساخته شده است قدیمی ترین قلعه اروپایی به سبک ‏رومانتیسیزم است.

    این قصر بر روی خرابه های صومعه که به شدت در زمین لرزه سال 1755 تخریب شده بود، ساخته شد.

    ‏امروزه این قصر با رنگ های اصیل قرمز و زرد که از آن باقی مانده است، یکی از پر بازدید ترین آثار باستانی پرتغال می ‏باشد.‏

    ‏قصر ملی پنا در پرتغال

    قصر میسور در هند
    میسور در هند، همان طور که به شهر کاخ ها مشهور است، تعداد زیادی از کاخ های تاریخی را در خود جای داده که ‏مشهور ترین آنها کاخ میسور است. این کاخ در سال 1897 بعد از اینکه کاخ قدیمی در آتش سوزی در یک مراسم عروسی ‏تخریب شد، ساخته شد. این ساختمان در سال 1912 تکمیل شد.

    در مدت فستیوال داسارا در ماه های سپتامبر و اکتبر این کاخ ‏با بیش از 10000 لامپ تزئین می شود و یک منظره شگفت انگیز را خلق می کند.‏ برای خرید بلیط هند می توانید به صورت اینترنتی و غیرحضوری از صفحه مربوطه اقدام نمایید.

    قصر میسور در هند
    قصر شونبرون در اتریش
    ‏ کاخ شون برون در اتریش و شهر وین که دارای 1441 اتاق می باشد، از نظر شکوه و عظمت قابل مقایسه با کاخ ورسای می باشد. این کاخ ‏یکی از جاذبه های گردشگری اصلی در وین می باشد. این کاخ در بین سال های 1696 و 1712 به درخواست امپراطوری ‏لپولد اول ساخته شده و به کاخ تابستانی امپراطوری به وسیله ماریا ترسا تبدیل شده است.

    این کاخ جذابیت های بصری زیادی ‏از جمله باغ خصوصی، قدیمی ترین باغ وحش جهان و خانه تابستانی مرمری می باشد که در بالای تپه ای با ارتفاع 60 متر ‏واقع شده اند.‏

    قصر شونبرون در اتریش

    آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه این مقالات امیدوار است که بتوانید برای خود سفری خاطره انگیز را رقم بزنید و از این مطالب نهایت استفاده را ببرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW