021-88507190

این غذاهای خوش طعم روسیه را از دست ندهید!

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 09 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
وقتی در روسیه هستید مانند روسیه ای ها غذا بخورید. این بدین معنی است که شما باید خود را ‏برای غذاهایی سرشار از کالری آماده کنید که در کنار آن ها دسر های لذیذ و نوشیدنی های جذابی ‏سرو می شود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    غذاهای سنتی که باید در سفر خود به روسیه و به ویژه شهر سنت پترزبورگ حتما امتحان کنید!
    خوب!امروز در خدمت شما هستیم با یک مقاله دیگه در مورد اینکه وقتی به تور روسیه سفر کردید چه غذاهایی رو باید امتحان کنید و لذت ببرید!
    مهرپرواز رو در این مقاله خوشمزه همراهی کنید.
    وقتی در روسیه هستید مانند روسیه ای ها غذا بخورید. این بدین معنی است که شما باید خود را ‏برای وعده های غذایی سرشار از کالری آماده کنید(یعنی رژیم رو فراموش کنید) که در کنار آن ها دسر های لذیذ و نوشیدنی های جذابی ‏سرو می شود.

    وقتی به سنت پترزبورگ سفر می کنید کمی آسان بگیرید و بعضی از بهترین ‏غذاهای روسی را تست کنید!

    سوپ برش (Borscht)
    اگرچه این سوپ اصالتا یک سوپ اکراینی است، اما خانه دوم این سوپ در روسیه و در کنار دیگر ‏کشورهای اروپای شرقی می باشد. ‏مواد اولیه اصلی این سوپ چغندر است که به این وعده غذایی رنگ قرمز جالبی می دهد. ‏
    البته این سوپ دستورهای پخت مختلفی دارد.

    شما می توانید این سوپ را بنا بر فصل، گرم یا سرد میل کنید.‏سوپ برش سنتی با خامه ترش و نان های کوچک لذیذ که به نام ‏Pampushki‏ شناخته می شود، ‏سرو می شود.‏

    سوپ برش (Borscht)


    کوفته های روسی (Pelmeni and Vareniki)
    Pelmeni‏ را می توان به کوفته های روسیه ای ترجمه کرد. این کوفته ها با نمونه های آسیایی ‏خیلی متفاوت هستند.  بعضی از منابع می گویند که این غذا در واقع تغییر یافته کوفته های چینی ‏است که از چین به سیبریا وارد شد و سپس در همه جای روسیه پخش شد. خمیر پلمنی خیلی ساده با ‏آرد، آب و تخم مرغ درست می شود.

    داخل خمیر آن به صورت سنتی با گوشت های مختلف پر می ‏شود. البته مدل های مدرن تر آن با سبزیجات پر می شود. زمانی که داخل خمیر با مواد شیرین مثل ‏توت یا پنیر لور( نوعی پنیر دلمه شده) پر شود، به این غذا ‏Vareniki‏ می گویند و اساسا در شکل و ‏سایز با ‏Pelmeni‏ متفاوت است ولی هر دو خوشمزه هستند.

    کوفته های روسی (Pelmeni and Vareniki)


    پیراشکی روسی (Pirozhki)

    Pirozhki‏ نان های کوچکی هستند که با مواد مختلفی پر می شوند. مواد پر کردنی آن می تواند ‏شیرین یا ترش باشد.‏مواد پر طرفدار برای پر کردن این نان ها سیب زمینی، کلم، قارچ یا گوشت است. ‏برای یک مزه شیرین تر، نان ها را با سیب، گیلاس، پنیر لور یا لیمو پر می کنند.

    بیرون پیراشکی ‏را با با تخم مرغ می پوشانند و به آن ها یک رنگ طلایی خوش رنگ و طعم می دهند.‏این پیراشکی ها برای یک میان وعده یا کنار سوپ بسیار مناسب هستند.‏

    پیراشکی روسی (Pirozhki)


    بیف استراگانوف روسی (Beef Stroganoff)
    بیف استراگانوف که نام خود را از یک خانواده اصیل و ثروتند روسی می گیرد. پخت آن در قرن ‏‏19 شروع شد ولی داستان خلق آن نامعلوم است. ‏چیزی که خیلی جالب است ، این است که این غذا در همه جای دنیا سرو می شود و در مدل های ‏متنوعی سرو می شود.‏‏

    این غذا در اصل از تکه های گوشتی تشکیل می شود که در یک سس خامه غوطه ورند و با ‏سبزیجات مختلفی سرو می شود که اغلب به داخل محتویات آن اضافه می شود. این غذا معمولا در ‏کنار غذاهای دیگر سرو می شود.

    بیف استراگانوف روسی (Beef Stroganoff)

    جدا از دیدن و گشت و گذار در جاذبه های گردشگری روسیه، خوردن این غذاهای لذیذ و بی نظیر روسیه را از دست ندهید که خود اینها نیز از جاذبه های بسیار جالب توجه این کشور می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW