021-88507190

جزایر برمودا از رویایی ترین مقاصد گردشگری جهان!

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 19 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
برمودا یک مجموعه تشکیل شده از 138 جزیره است که با رنگ صورتی، ساحل های شنی، مراکز خرید عالی، غذاهایی در سطح جهانی و زمین های بازی گلف پوشیده شده اند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جزایر برمودا از رویایی ترین و زیباترین مقاصد گردشگری در دنیا
    برمودا نام جزایری در شمال اقیانوس اطلس است که بخشی از مستعمره‌ی بریتانیا به شمار می‌روند. آب و هوای معتدل و آداب و رسوم خاص از این منطقه مقصدی مناسب ساخته‌ است که شاید برای بسیاری جذاب به نظر برسد و البته به دلیل گران بود هزینه ها در این جزایر رویایی معمولا افراد پولدار آن را انتخاب می کنند.برمودا یک مجموعه تشکیل شده از 138 جزیره است که با رنگ صورتی، ساحل های شنی، مراکز خرید عالی، غذاهایی در سطح جهانی و زمین های بازی گلف پوشیده شده اند. همچنین شما می توانید یک لیست از جاذبه های گردشگری را همراه خود داشته باشید و در طی سفرتان از آن ها دیدن کنید. اما مواردی که نباید در طی سفرتان به برمودا انجام دهید را فراموش نکنید.
    در این مقاله راجع به 15 مسئله ای که باید از انجام آن ها در سفر خود به این جزایر خودداری کنید با شما صحبت می کنیم،با ما همراه باشید:
    1.برای اجاره ماشین تلاشی نکنید
    اگر شما امید دارید که می توانید یک ماشین را در مجموعه جزایر برمودا اجاره کنید و گشتی در آن بزنید، خوش شانس نخواهید بود. از نظر قانون برمودا رانندگی با ماشین بدون داشتن گواهینامه برمودایی غیر قانونی می باشد. دلیل این ممنوعیت این است که فضای کافی در جزیره هم برای جا دادن ماشین های ساکنان و هم برای ماشین های توریستان وجود ندارد.

    جزایر برمودا از رویایی ترین مقاصد گردشگری جهان اما گران و پرهزینه!

    2.در سواحل برمودا صندل نپوشید
    سفر به ساحل برای ما بدین معنی است که می توانیم صندل هایمان را بپوشیم و قدم بزنید. درست است؟ نه اشتباه است! در مسیرهای ساحلی به شما پیشنهاد می شود که کفش های محکم را به پا کنید تا از زخم شدن پایتان جلوگیری کنید. تعداد زیادی تخته سنگ و سنگ در مسیرتان وجود دارد، به همین خاطر همیشه باید با احتیاط در این مسیرها قدم بزنید و بهتر است پوشیدن صندل را فراموش کنید.

    جزایر برمودا از رویایی ترین مقاصد گردشگری جهان اما گران و پرهزینه!

    3.به جزایر برمودا از ماه می تا ماه اکتبر سفر نکنید
    خوب سفر به جزایر برمودا سنخیتی با یک سفر اقتصادی ندارد. اما به هر حال اگر می خواهید کمی هزینه هایتان را کاهش دهید، بهتر است از ماه مارچ تا آپریل به این جزایر سفر کنید. در این ماه ها هم دما در بهترین حالتش قرار دارد و هم در ماه پر از توریست این مناطق و بالطبع هزینه های گزاف آن یعنی ماه های می تا اکتبر سفر نکرده اید.

    4.موتورسیکلت اجاره نکنید
    در کل جزیره موتورسیکلت هایی را می بینید که اجاره داده می شوند. اما اگر بار اولتان است که می خواهید سوار این موتورسیکلت ها بشوید، بهتر است که بیشتر فکر کنید. ریسک زیادی در رانندگی با موتورسیکلت در جاده های غیر ایمن برمودا وجود دارد. خیلی از اتوبوس های محلی و تاکسی ها با سرعت غیر مجاز رانندگی می کنند و لاین خود را بدون راهنما تغییر می دهند. اگر می خواهید که بهترین راه را برای گشت و گذار در این جزایر انتخاب کنید، به جای رانندگی با موتورسیکلت یک تاکسی بگیرید.

    جزایر برمودا از رویایی ترین مقاصد گردشگری جهان اما گران و پرهزینه!

    5.سبدتان را بدون قفل رها نکنید
    اگر تصمیم گرفتید که با یک موتورسیکلت اجاره ای سفرتان را بگذرانید، این را می بینید که موتورها با یک سبد برای حمل وسایلتان تجهیز شده اند. در همه حال حواستان باشد که سبد را قفل نگه دارید تا از دزدها در امان باشید. دزدها در این منطقه به این معروفند که می توانند از سبدهای موتورسیکلت وسایل را بدزدند و با سرعت از محل دور شوند.

    جزایر برمودا از رویایی ترین مقاصد گردشگری جهان اما گران و پرهزینه!

    6.یادتان نرود که معجون Swizzle را امتحان کنید
    وقتی در برمودا هستید باید Swizzle را امتحان کنید! این معجون خوشمزه از عرق نیشکر، آب آناناس، آب پرتقال، شربت انار (گل میخک) درست شده است و طعم آن را در هیچ جای دنیا نمی توانید بچشید.

    جزایر برمودا از رویایی ترین مقاصد گردشگری جهان اما گران و پرهزینه!

    7.از ساحل های شن صورتی دیدن نکنید
    یکی از جاذبه های برمودا که بیشتر از همه راجع به آن صحبت می شود ساحل های شن صورتی می باشد. به خاطر مشهور بودن آن، این سواحل پر از توریست می شود. اگر دنبال آرامش در یک ساحل آرام تر هستید، به ساحل  Warwick Long Bayکه در ساحل جنوبی برمودا واقع شده است بروید.
    8.با بودجه کم به سواحل برمودا سفر نکنید
    واقعا نباید انتظار داشته باشید که چیزی را ارزان در برمودا بخرید. از آن جایی که همه چیز در این سواحل وارداتی است، هزینه بیشتری برای خرید هر کالا باید بپردازید.
    9.موجودات بنفش را لمس نکنید
    این لکه های بنفش رنگ به نظر خیلی باحال و بامزه می آیند. اما اگر می خواهید که خطری تهدیدتان نکند آن ها را لمس نکنید. این موجودات بالای آب شناورند و پایین مثانه بنفششان پولیپ هایی دارند که در آن ها شاخک های طولانی بین 30 تا 150 فوت وجود دارد. آن ها می توانند نیش بزنند و برخی مواقع مرگبار هستند.

    جزایر برمودا از رویایی ترین مقاصد گردشگری جهان!

    10.در Royal Navy Dockyard توقف نکنید
    این مکان یک منطقه توریستی است که پر از رستوران ها و فروشگاه های گران است. به هر حالی اگر چند مایل آن طرف تر بروید، مراکز خرید و رستوران های بیشتری می بینید که اجناس را با قیمت ارزان تر می فروشند.
    11.برای دویدن به بیرون از محل اقامتتان نروید
    اگر ورزش کردن برایتان حتی در تعطیلات مهم است، یک ورزش دیگر به جای دویدن انتخاب کنید. همان طور که قبل تر به آن اشاره کردیم خیابان های برمودا امن نیستند، مخصوصا وقتی که پیاده باشید. خیلی از خیابان ها پیاده رو ندارند، پس بهتر است که ورزش دیگری را در طی سفرتان به جزایر برمودا انتخاب کنید.

    جزایر برمودا از رویایی ترین مقاصد گردشگری جهان!

    12. هتل رزرو نکنید
    خیلی از مردم به بازدیدکنندگان پیشنهاد می کنند که در محل های اقامت B&B (خانه های شخصی برای خواب و سرو صبحانه) اقامت کنند. هزینه جایتان ارزان تر می شود و اگر با یک گروه چند نفره سفر کنید، هزینه هر نفر کمتر می شود.
    13. از مرکز جزیره ها خیلی دور نشوید
    جزایر خیلی گسترده هستند. اگر انتخابتان این بود که از مناطق مرکزی جزیره دور شوید، این را بدانید که اتوبوس ها به ندرت برای سوار کردنتان توقف می کنند و رفت و آمدشان در خیلی از مسیرها تا ساعت 7 بعد از ظهر می باشد. شما در هر زمانی می توانید تاکسی بگیرید اما برای یک مسیر 10 دقیقه ای باید 20 دلار بپردازید.
    14. از کوسه ها نترسید
    بله! در آب های برمودا کوسه وجود دارد. اما اصلا نیازی نیست که نگران باشید. کوسه ها نزدیک ساحل نمی آیند، از طرفی این کوسه ها بی خطر هستند. آب ها ایمن هستند و جزایر برمودا برای کم بودن حمله های کوسه هایش بسیار مشهور است.

    جزایر برمودا از رویایی ترین مقاصد گردشگری جهان!

    15. در جزیره بتل  (Bethell) توقف نکنید
    اگر در طول سفرتان به برمودا قایق اجاره کنید، احتمالا وسوسه می شوید که از قایقران درخواست کنید که در ساحل بتل توقف کند. اما خیلی از توریست ها پیشنهاد می کنند که به جای آن به جزیره پالم بروید. این جزیره برای عموم باز است و ساحل های تماشایی و خیره کننده ای دارد که مطمئنا از آن لذت می برید.
    در ضمن اگر دوست داشتید که سفری ارزان به اروپا داشته باشید ما تور صربستان را به شما توصیه میکنیم.

    جزایر برمودا از رویایی ترین مقاصد گردشگری جهان!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW