هتل آلوادونا بیچ آنتالیا

Alva Donna Beach Resort Comfort Hotel Antalya

  • 30484723
  • 30484726
  • 149726759
  • 149727055
  • 30484723-4238

امکانات هتـل

هتل آلوادونا بیچ (Alva Donna Beach) که در حال حاضر با نام هتل دوبدان بیچ ریزورت (Dobedan Beach Resort) در حال فعالیت است،‌ یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا و منطقه زیبای سیده می‌باشد. این هتل که در ۱۰ کیلومتری مرکز شهر سیده و در نزدیکی دریا و ساحل زیبای مدیترانه قرار دارد،‌ در سال ۲۰۰۴ و در مساحت ۱۷۲۰۰ متر مربع ساخته شده و در سال ۲۰۱۱ برای آخرین بار مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل آلوادونا بیچ ریزورت دارای امکاناتی مانند اسکله و ساحل اختصاصی، انواع استخر‌های روباز و سربسته، رستوران‌های بی‌نظیر و اتاق‌های مجهز می‌باشد. اگر برای تعطیلات خود قصد اقامت در این هتل زیبا را دارید، با ما همراه باشید.

اتاق‌های هتل آلوادونا بیچ آنتالیا

هتل آلوادونا بیچ ریزورت در مجموع دارای ۳۳۰ اتاق است که شامل اتاق‌‌‌های استاندارد، خانوادگی و رویال سوئیت می‌باشد. اتاق رویال سوئیت که یک اتاق سلطنتی به شمار می‌رود مجهز به فضای نشیمن بزرگ و تراس اختصاصی بزرگ است و در مساحت ۸۵ متری و به صورت ۲ خوابه (اتاق اول یک تخت ۲ نفره و اتاق دوم دو تخت ۱ نفره) ساخته شده است. سایر امکانات اتاق رویال سوئیت به شرح زیر می‌باشد:

تراس - مینی‌بار - چای ساز و قهوه ساز - تلویزیون ماهواره‌ای - تهویه هوا مرکزی - تلفن - صندوق امانات - حمام با جکوزی و ۱ حمام معمولی - سشوار - کمد لباس - تلویزیون در تمامی اتاق‌ها به صورت مجزا

اتاق خانواده در مساحت ۳۴ متری ساخته شده است و دارای ۲ اتاق خواب (اتاق اول یک تخت ۲ نفره و اتاق دوم دو تخت ۱ نفره) می‌باشد. از سایر امکانات اتاق خانواده به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

تراس - چای ساز و قهوه ساز - تلویزیون ماهواره‌ای - تهویه هوا مرکزی - تلفن - صندوق امانات - سشوار - ۱ حمام و ۱ سرویس بهداشتی - کمد لباس

اتاق استاندارد این هتل هم در ابعاد ۲۷ متری طراحی شده است ( ۱ اتاق و دارای یک تخت ۲ نفره) و دارای منظره دریا یا زمین است و امکانات و تجهیزات مناسبی را در خود جای داده است. امکانات اتاق استاندارد شامل موارد زیر است:

تراس - چای ساز و قهوه ساز - مینی‌بار - تلویزیون ماهواره‌ای - تهویه هوا مرکزی - تلفن - صندوق امانات - سشوار - ۱ حمام و ۱ سرویس بهداشتی - کمد لباس

امکانات هتل آلوادونا بیچ آنتالیا

هتل آلوادونا بیچ ریزورت سابق یا هتل دوبدان بیچ ریزورت یکی از بهترین هتل‌های شهر آنتالیا از نظر امکانات است. این امکانات تفریحی و رفاهی باعث می‌شود مهمانان این هتل اکثر زمان خود در مدت تور آنتالیا را در هتل بگذرانند.

مهمترین امکانات این هتل عبارتند از: مبلمان بیرونی، ساحل اختصاصی مجهز، باغ، اجاره دوچرخه، ایروبیک، تیراندازی با کمان، موسیقی زنده، تورهای محلی، سینمای شبانه، تنیس و تجهیزات، پارک آبی، تفریحات عصرانه، باشگاه کودکان، ورزش‌های آبی، کلاب شبانه به همراه دی‌جی، مینی گلف، بولینگ، دارت، تنیس روی میز، بیلیارد، زمین بازی مخصوص کودکان به صورت روباز و سربسته، اتاق بازی، اینترنت وای فای رایگان در همه جای هتل، انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه اتاق‌ها، خدمات خشکشویی و اتو، اتاق کنفرانس و جلسه، اجازه ورود حیوانات، فروشگاه، آرایشگاه و سالن زیبایی مخصوص آقایان و بانوان، خدمات کامل معلولین، ۱ استخر روباز برای همه سنین، ۱ استخر روباز مخصوص کودکان، ۱ استخر سربسته برای همه سنین، باشگاه بدنسازی، صندلی مخصوص ماساژ، مرکز اسپا، صندلی و چتر مخصوص آفتاب گرفتن، سرسره‌های آبی در اندازه‌های مختلف، حمام ترکی، ماساژ، سولاریوم و سونا.

رستوران Horizon Restaurant به صورت بوفه با انواع غذاها و نوشیدنی‌ها، رستوران Anatolia A'la Carte  با منوی غذای ترکی، رستوران Capri A'la Carte با منوی غذای ایتالیایی، رستوران Taka A'la Carte با منوی غذای دریایی، بار نوشیدنی Bistro Bar و Lobby Bar با انواع نوشیدنی‌ها، بار نوشیدنی Pool Bar مستقر در کنار استخر با نوشیدنی‌های مختلف، بار نوشیدنی و اسنک بار Dobedan Beach Bar & Dobedan Snack، کافه قهوه استارباکس و بار با نوشیدنی‌های طبیعی تمام امکانات غذایی این هتل هستند.

جاذبه‌های اطراف هتل آلوادونا بیچ آنتالیا

جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید اطراف هتل آلوادونا بیچ آنتالیا و فاصله آن‌ها تا هتل به شرح زیر است:

  • پارک پری (۲.۵ کیلومتر)

  • معبد آپولو و آتن (۱۰ کیلومتر)

  • موزه سیده (۱۰ کیلومتر)

  • شهر باستانی سیده (۱۰ کیلومتر)

  • شهر باستانی و تاریخی آسپندوس (۱۷ کیلومتر)

  • آباره رومی (۱۸ کیلومتر)

همچنین فاصله فرودگاه آنتالیا تا هتل آلوادونا بیچ آنتالیا ۴۳ کیلومتر است.

قیمت هتل آلوادونا بیچ آنتالیا

اقامت در هتل آلوادونا بیچ آنتالیا برای یک سفر ۲ نفره و به مدت ۱ شب حداقل ۱۷۴ یورو و حداکثر ۲۰۳ یورو هزینه دارد. اتاق استاندارد ۲ نفره با منظره‌ زمین ارزان‌ترین اتاق و اتاق استاندارد ۲ نفره با منظره دریا گران‌ترین اتاق برای دو نفر است.

حدودا ۳۲۰ یورو برای یک خانواده ۳ نفره برای ۱ شب و حدودا ۵۰۰ یورو هم برای اقامت یک خانواده ۴ نفره برای ۱ شب باید پرداخت شود. شما می‌توانید در تور آنتالیا، این هتل را انتخاب کنید و در آن اقامت داشته باشید.

هتل های مشابه