هتل زانادو ریزورت آنتالیا

Xanadu Resort Hotel Antalya

  • هتل زانادو ریزورت آنتالیا-8628
  • هتل زانادو ریزورت آنتالیا-5174
  • هتل زانادو ریزورت آنتالیا-3535
  • هتل زانادو ریزورت آنتالیا-5209
  • هتل زانادو ریزورت آنتالیا-1148

امکانات هتـل

هتل ۵ ستاره زانادو ریزورت در منطقه گردشگری زیبای بلک در مجاورت دریای مدیترانه و جاذبه‌های دیدنی واقع شده است. این هتل در مساحتی بالغ بر 184000 متر مربع و با معماری عرفانی ساخته شده است. فضای این هتل به سبک قدیمی و عتیقه، مهمانان خود را به زمان‌های گذشته می‌برد و باعث می‌شود مسافران این هتل در دل تاریخ سفر کنند. ساختمان این هتل در ۶ طبقه ساخته شده است و 421 اتاق دارد. در ادامه به صورت کامل با این هتل آشنا خواهیم شد.

انواع اتاق‌های هتل زانادو ریزورت آنتالیا

421 اتاق هتل زانادو ریزورت شامل اتاق‌های سوئیت جونیور، اتاق خانوادگی، سوئیت خانواده، سوئیت گلف، سوئیت پرزیدنت، ویلا پرزیدنت و اتاق استاندارد است. اتاق سوئیت جونیور با منظره‌های دریا، استخر و باغ و در فضای 45 متری با امکاناتی مانند تخت ۲ نفره کینگ سایز، فضای نشیمن مجزا، تهویه مطبوع،‌ وای فای، تلویزیون، مینی‌بار، تلویزیون، چای ساز و موارد دیگر قابل رزرو است.

اتاق خانوادگی نیز در متراژ ۴۵ متری ساخته شده است و به راحتی خانه شماست. این اتاق هم امکاناتی مانند تراس با نمای باغ زیبا، دو اتاق خواب به هم متصل، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، وای فای، چای ساز را در خود جای داده است. سوئیت خانوادگی با مساحت ۶۳ متر و یک اتاق نشیمن با امکانات کامل و دو اتاق خواب مجزا که هر کدام از آن‌ها حمام جداگانه دارند، با منظره‌ باغ و تجهیزات کامل یکی دیگر از اتاق‌های این هتل است. سایر اتاق‌های هتل زانادو ریزورت نیز تقریبا شبیه اتاق‌هایی است که از آن‌ها گفتیم و تفاوت آن‌ها در مساحت، تعداد اتاق و امکانات آن است.

تنها اتاقی که تفاوت زیادی با همه اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل دارد، ویلای پرزیدنت است. این ویلا که کاملا شبیه یک خانه لاکچری ساخته شده، دو طبقه است و در میان باغ سرسبز قرار دارد و چشم‌اندازی از رودخانه، دریا و جنگل به شما ارائه می‌دهد. این ویلا دارای ۳ اتاق خواب، ۳ حمام، آشپزخانه کاملا مجهز، فضای ناهارخوری و اتاق نشیمن، تراس بزرگ، باربیکیو و استخر و سونا اختصاصی است.

امکانات هتل زانادو ریزورت آنتالیا

حالا که با اتاق‌ها و ویژگی‌های اصلی هتل زانادو ریزورت آشنا شده‌اید، بهتر است با امکانات این هتل شهر آنتالیا نیز آشنا شوید. ساحل اختصاصی، باربیکیو، باغ سرسبز، اجاره دوچرخه، موسیقی زنده، سینما، زمین تنیس، پارک آبی، ورزش‌های آبی، کلوپ شبانه به همراه دی‌جی، غواصی، بولینگ،‌ دارت، تنیس روی میز، بیلیارد، زمین بازی مخصوص کودکان، وای فای رایگان در اتاق‌ها و محوطه هتل، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، باجه تبدیل ارز، انبار چمدان، تجهیزات بازی در فضای باز برای کودکان، امکانات برای معلولین، سالن زیبایی برای خانم‌ها و آقایان، ۲ استخر روباز مخصوص بزرگسالان به همراه بار نوشیدنی و صندلی مخصوص آفتاب گرفتن، ۱ استخر روباز مخصوص کودکان به همراه سرسره، باشگاه بدنسازی، صندلی ماساژ، سولاریوم، ماساژ و سونا فقط تعدادی از امکانات این هتل است که در طول مدت اقامت در آن‌ می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

یکی از نقاط قوت هتل زانادو ریزورت، رستوران‌های این هتل است. سرآشپزان چیره دست از سراسر دنیا در این هتل غذاها را آماده می‌کنند و طعم‌های فوق‌العاده‌ای به مهمانان ارائه می‌دهند.

رستوران جاده ابریشم یا Silk Road با غذاهای بین‌المللی، رستوران مکزیکی با تاکو و ترتیلا، رستوران Uskuna Fish Restaurant با منوی کاملا دریایی، رستوران La Cascade Restaurant با غذاهای فرانسوی، رستوران La Dolce Vita Restaurant با منوی غذاهای بی‌نظیر ایتالیایی، رستوران اژدها یا Dragon Restaurant با منوی غذاهای آسیایی‌، خانه کباب با منوی کباب و غذاهای سنتی ترکیه و همینطور بارهای نوشیدنی در هتل، کنار استخر و نزدیک ساحل آماده هستند تا بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را برای شما سرو کنند.

جاذبه‌های اطراف هتل زانادو ریزورت آنتالیا

فاصله فرودگاه آنتالیا تا هتل زانادو ریزورت ۲۸ کیلومتر است که شما با ۳۸ دقیقه رانندگی می‌توانید این مسیر را طی کنید. همچنین فاصله این هتل تا مرکز بلک هم ۱۱ دقیقه است. در ادامه با جاذبه‌های دیدنی نزدیک این هتل آشنا خواهیم شد.

  • مسجد شهر بلک: ۶ کیلومتر

  • مرکز خرید فورسا 2000: حدودا ۱۰ کیلومتر

  • پارک سرزمین افسانه‌ها (The Land of Legends Theme Park): حدودا ۱۱ کیلومتر

  • شهر باستانی آسپندوس و آباره رومی: ۱۲ کیلومتر

  • مرکز خرید سرزمین افسانه‌ها:‌ ۱۲ کیلومتر

قیمت هتل زانادو ریزورت آنتالیا

اقامت در هتل ۵ ستاره زانادو ریزورت آنتالیا تقریبا از 272 یورو برای اتاق استاندارد ۲ نفره تا 529 یورو برای اتاق خانواده ۲ نفره به مدت یک شب هزینه دارد. همچنین هزینه اقامت در اتاق خانواده برای ۴ نفر به مدت یک شب هم چیزی حدود 635 یورو است. حواستان باشد که خدمات این هتل در تور آنتالیا به صورت All می‌باشد.

هتل های مشابه