صفحه اصلی
هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا

Swandor Topkapi Palace Hotel Antalya

  • هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا-1228
  • هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا-4678
  • هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا-5370
  • هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا-9534

امکانات هتـل

اگر به دنبال اقامت در یک هتل با ورودی، نما و ساختمانی که به صورت باستانی و شبیه به کاخ توپکاپی ساخته شده است هستید، هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا بهترین گزینه برای شماست. این هتل ۵ ستاره که در شهر آنتالیا و نزدیکی لارا واقع شده است، یکی از خاص‌ترین هتل‌های این شهر به شمار می‌رود و با امکانات مناسبی مانند استخر‌های روباز و سربسته، اسپا،‌ ساحل اختصاصی، رستوران، کلاب شبانه، وای فای رایگان و پارک آبی می‌تواند سفر به تور آنتالیا را به یکی از بهترین خاطرات شما تبدیل کند.

این هتل در سال ۱۹۹۹ ساخته شده و در سال ۲۰۱۹ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است. امتیاز این هتل در سایت بوکینگ ۸.۴ و نظر اکثر مسافران درباره این هتل بسیار خوب است.

در ادامه با سایر امکانات و ویژگی‌های این هتل بیشتر آشنا خواهیم شد.

انواع اتاق‌های هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا

از آنجا که هتل سواندور توپکاپی پالاس یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های شهر آنتالیا به شمار می‌رود،‌ تعداد اتاق‌های این هتل نیز بیشتر از سایر هتل‌های این شهر می‌باشد. این هتل دارای ۹۰۸ اتاق مجهز و کامل می‌باشد که در ادامه به معرفی کامل این اتاق‌ها خواهیم پرداخت.

اتاق دولوکس که مساحت آن ۳۴ متر مربع و برای ۳ بزرگسال یا ۲ بزرگسال و ۱ کودک مناسب است و دارای امکاناتی مانند یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره، بالکن، تهویه هوا مرکزی، مینی‌بار، تلفن، تلویزیون ماهواره‌ای، سشوار، چای و قهوه ساز و گاوصندوق می‌باشد.

اتاق سوپریور دولوکس که در طبقات ۳ و ۴ بلوک قرار دارد و مساحت آن ۳۷ متر مربع و برای ۳ بزرگسال و ۱ کودک و یا ۲ بزرگسال و ۲ کودک مناسب است و دارای امکاناتی مانند یک تخت ۲ نفره، یک تخت ۱ نفره و یک مبل تخت خواب‌شو، بالکن، تهویه هوا مرکزی، مینی‌بار، تلفن، تلویزیون ماهواره‌ای، سشوار، چای و قهوه ساز و گاوصندوق می‌باشد.

اتاق باغ خانواده دولوکس که در طبقه همکف بلوک قرار دارد و مساحت آن ۴۰ متر مربع و برای ۴ بزرگسال مناسب است و دارای امکاناتی مانند یک تخت ۲ نفره و دو تخت ۱ نفره، ۲ اتاق خواب، بالکن، تهویه هوا مرکزی، مینی‌بار، تلفن، تلویزیون ماهواره‌ای، سشوار، چای و قهوه ساز و گاوصندوق می‌باشد.

اتاق خانواده دولوکس که در گوشه بلوک قرار دارد و مساحت آن ۴۶ متر مربع و برای ۴ بزرگسال مناسب است و دارای امکاناتی مانند یک تخت ۲ نفره و دو تخت ۱ نفره، ۲ اتاق خواب، بالکن، تهویه هوا مرکزی، مینی‌بار، تلفن، تلویزیون ماهواره‌ای، سشوار، چای و قهوه ساز و گاوصندوق می‌باشد.

اتاق خانواده دولوکس دوبلکس که در طبقات بالایی بلوک قرار دارد و مساحت آن ۵۹ متر مربع و برای ۵ بزرگسال مناسب است و دارای امکاناتی مانند یک تخت ۲ نفره در طبقه همکف و دو تخت ۱ نفره در طبقه بالا، ۲ اتاق خواب، بالکن، تهویه هوا مرکزی، مینی‌بار، تلفن، تلویزیون ماهواره‌ای، سشوار، چای و قهوه ساز و گاوصندوق می‌باشد.

امکانات هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا

از امکانات رفاهی و تفریحی که در هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا می‌توان از آن‌ها استفاده کرد باید به مواردی همچون واترپلو،‌ دارت،‌ بازی‌های استخری و پارک آبی، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، یوگا، پیلاتس، ایروبیک، باشگاه بدنسازی، سرویس‌ها و خدمات ویژه ماه عسل (از قبل باید رزرو شود)، ۵ اتاق کنفرانس و جلسه، تنیس، کنسرت، موسیقی زنده، کلاب شبانه با دی‌جی، نمایش‌های لیزری، ساحل اختصاصی، باربیکیو، وای فای رایگان در همه جای هتل، باشگاه مخصوص کودکان به صورت روباز و سربسته، بولینگ،‌ تنیس روی میز، اتاق بازی، پارکینگ، انبار چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، خدمات خشکشویی و اتو، آسانسور، سالن زیبایی مخصوص آقایان و خانم‌ها، خدمات و امکانات مخصوص معلولین، ۳ استخر سرباز مخصوص بزرگسالان و ۱ استخر سرباز مخصوص کودکان، ۱ استخر سربسته، صندلی و چتر مخصوص آفتاب گرفتن و سونا اشاره کرد.

برای خوردن غذا و نوشیدنی در این هتل انتخاب‌های متنوعی پیش روی شماست. رستوران Hünkar به صورت بوفه، رستوران A'la Carte Safir با منوی غذای بین‌المللی، رستوران A'la Carte Hanedan با منوی غذای ترکیه‌ای، رستوران Hurrem Sultan با منوی غذای کبابی، رستوران و بار نوشیدنی Derya، کافه Saray Patisserie با انواع منوی کافه و دسر و بستنی، بار نوشیدنی Lalezar و بار نوشیدنی Mahzen با انواع نوشیدنی‌ها در تمام مدت اقامت در هتل آماده پذیرایی از مهمانان است.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا

لیست جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید نزدیک به هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا و فاصله آن‌ها تا هتل به شرح زیر است:

  • مرکز خرید کندو و مرکز خرید آنتالیوم (۲ کیلومتر)

  • مرکز خرید امیلیو (۵ کیلومتر)

  • شهر بازی سرزمین افسانه‌ها (۸ کیلومتر)

  • مرکز خرید سرزمین افسانه‌ها و مرکز خرید فورسا ۲۰۰۰ (۹ کیلومتر)

  • ساحل مارتیلی (۱۰ کیلومتر)

  • پارک دودن و پارک آبی تروی (۱۲ کیلومتر)

  • شهر تاریخی پرگا، مرکز خرید مال آف آنتالیا و اوت لت دیپو (۱۳ کیلومتر)

  • مرکز خرید تراسیتی (۱۴ کیلومتر)

  • آبشار و پارک طبیعی کورشونلو (۱۸ کیلومتر)

  • دروازه تاریخی هادریان، پارک کارالی اوغلو، برج ساعت، آسانسور کالیچی (۱۹ کیلومتر)

همچنین فاصله فرودگاه آنتالیا تا هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا نیز ۱۰ کیلومتر است.

قیمت هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا

هزینه اقامت در هتل سواندور توپکاپی پالاس در تور آنتالیا برای یک زوج و به مدت ۳ شب حداقل ۷۳۵ یورو (شبی ۲۴۵ یورو) برای اتاق دولوکس و حداکثر ۱۱۴۳ یورو (شبی ۳۸۱ یورو) برای اتاق باغ خانواده دولوکس می‌باشد.

هزینه اقامت برای یک خانواده ۳ نفره به مدت ۳ شب نیز حداقل ۹۹۲ یورو (شبی ۳۳۰ یورو) و حداکثر ۱۳۰۳ یورو (۴۳۴ یورو) می‌باشد.

یک خانواده ۴ نفره نیز برای ۳ شب باید حداقل ۱۲۸۶ یورو (شبی ۴۲۸ یورو) و حداکثر ۱۶۲۹ یورو (شبی ۵۴۳ یورو) پرداخت نماید.

هتل های مشابه