هتل فرونیا استانبول

FERONYA

امکانات هتـل

تور های این هتــل

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده افراد بسیاری هتل ۴ ستاره Feronya استانبول را به عنوان محل اقامت خود در شهر استانبول انتخاب کنند موقعیت مکانی این هتل بوده طوری که فاصله بسیار کمی تا میدان تکسیم و خیابان استقلال استانبول دارد. از جذاب ترین دلایل برای اقامت در هتل فرونیا استانبول قرار گرفتن رستوران آن در پشت بام این هتل بوده، که باعث می شود افرادی که به رستوران  این هتل می روند، از بالا بر تمام شهر استانبول اشراف داشته باشند. هتل فرونیا دارای ۱۰۲ اتاق بوده که در سال ۱۹۹۶ ساخته شده است.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان Feronya استانبول

هتل Feronya استانبول دارای امکاناتی نظیر: رستوران، گاوصندوق، خشکشویی، گاوصندوق، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ و اینترنت رایگان در همه جای هتل، صرافی، انبار چمدان، صندوق امانات، آسانسور، فروشگاه سوغاتی و ویلچر برای افراد معلول، اتاق کنفرانس، اتاق همایش و جلسات و دستگاه کپی و فکس می باشد. این هتل دارای رستوران بوده، و در رستوران آن انواعی از غذاهای ترکی و بین المللی به صورت لاکارته وجود دارد. علاوه بر رستوران هتل Feronya استانبول دارای کافی شاپ نیز بوده که در آن غذاهای سبک و قهوه سرو می شود.

اتاق های هتل آپارتمان Feronya استانبول

اتاق های هتل Feronya استانبول همگی دارای امکاناتی شامل: یخچال، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، کمد، سیستم تهویه مطبوع، ملحفه، دمپایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، ماهواره، حمام اختصاصی در اتاق و فرش و سشوار می باشند. مسافران در اتاق های این هتل به دلیل رنگ امیزی شدن این اتاق ها با رنگ های گرم احساس آرامش می کنند. هتل Feronya استانبول دارای ۶ نوع اتاق شامل:

  •  اتاق تریپل که سه تخته بوده و با متراژ ۱۸ متر مربع می باشد.

  • اتاق دبل که مانند اتاق تریپل ۱۸ متر مربع بوده ولی دارای یک تخت دو نفره است.

  • اتاق خانوادگی که از دو نوع بالا بزرگتر بوده یعنی ۲۲ متر مربع بوده که دارای یک تخت دونفره و و یک تخت مبلی می باشد.

  • اتاق سوئیت جونیور که همانند اتاق خانوادگی ۲۲ متر مربع بوده و دارای همان تخت هایی که اتاق خانوادگی دارد، است.

  • اتاق سینگل که کوچکترین اتاق این هتل بوده یعنی ۱۵ متر مربع و در واقع در آن فقط یک تخت یک نفره می‌باشد.

  • اتاق رمانتیک که بزرگترین اتاق این هتل بوده یعنی ۳۷ متر مربع و دارای یک تخت دونفره است. در واقع مناسب ترین اتاق برای زوج های جوان این اتاق می باشد.

لازم است بدانید که سیگار کشیدن در اتاق ها ممنوع بوده مگر آنکه از ابتدا اتاق سیگار مجاز را در این هتل انتخاب کنید.

فاصله هتل آپارتمان Feronya از مکان های مهم استانبول

فاصله هتل Feronya استانبول تا ایستگاه مترو تکسیم کمتر از نیم کیلومتر، فاصله تا ایستگاه مترو عثمانی ۱.۵ کیلومتر، فاصله این هتل تا میدان تکسیم کمتر از نیم کیلومتر، فاصله تا خیابان استقلال نیم کیلومتر، فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک و مرکز خرید دمیترون کمتر از یک کیلومتر، فاصله تا برج میدنز حدود ۳ کیلومتر، فاصله این هتل تا کلیسای آنتونی تادائو ۱.۱ کیلومتر، فاصله تا مرکز خرید سیتی نیشانتاشی ۱.۴ کیلومتر، فاصله تا موزه هنر های مدرن استانبول ۱.۶ کیلومتر، فاصله تا فرودگاه آتاتورک ۱۵.۷ کیلومتر، فاصله تا بازار ادویه کمتر از ۳ کیلومتر، فاصله تا برج گالاتا و بومونتی ادا کمتر از ۲ کیلومتر، فاصله تا کاخ دولما باغچه ۱.۴ کیلومتر و فاصله تا فرودگاه صبیحه ۳۱.۶ کیلومتر، فاصله این هتل تا مرکز کنگره استانبول و سالن جمال رسمیت ری در فاصله ۱.۲ کیلومتری این هتل قرار دارند.

هتل های مشابه