صفحه اصلی
هتل رامادا ریزورت سیده آنتالیا

هتل رامادا ریزورت سیده آنتالیا

Ramada Resort Side Hotel Antalya

  • هتل رامادا ریزورت ساید آنتالیا-Ramada Resort Side-مهرپرواز
  • هتل رامادا ریزورت سیده آنتالیا-6457
  • هتل رامادا ریزورت سیده آنتالیا-6857
  • هتل رامادا ریزورت سیده آنتالیا-8920
  • هتل رامادا ریزورت سیده آنتالیا-6676

امکانات هتـل

اگر قصد اقامت در شهر سیده که در ۱۵ کیلومتری شرق شهر آنتالیا واقع شده است را دارید، هتل ۵ ستاره رامادا ریزورت می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد. همانطور که گفته شد، این هتل در ۱۷ کیلومتری مرکز شهر سیده واقع شده است و شما با تقریبا یک ساعت و نیم رانندگی می‌توانید به شهر آنتالیا برسید. هتل رامادا ریزورت تقریبا ۶۰۰ متر تا ساحل آرام و بی‌نظیر دریا فاصله دارد و شما می‌توانید منظره‌ زیبای دریا را از اتاق خود ببینید. 

انواع اتاق‌های هتل رامادا ریزورت سیده آنتالیا

هتل رامادا ریزورت دارای ۲۸۰ اتاق در ۴ متراژ‌ مختلف است و همین نکته باعث می‌شود شما مناسب‌ترین اتاق را برای اقامت خود در شهر سیده آنتالیا انتخاب کنید. اتاق استاندارد دو نفره می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای انتخاب اتاق باشد. این اتاق ۳۰ متری دارای ۱ تخت دو نفره بزرگ و یا دو تخت یک نفره ( به انتخاب مسافران ) است و یک بالکن بزرگ با نمای استخر و باغ، سرمایش و گرمایش، حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون ال سی دی، مینی‌ بار، وای فای رایگان و صندوق امانات است. 

اتاق خانواده به همراه دو اتاق خواب بهترین گزینه برای یک اقامت خانوادگی ۴ نفره است. یکی از اتاق خواب‌ها دارای یک تخت دو نفره بزرگ و یکی دیگر از آن‌ها دو تخت یک نفره است. این اتاق ۴۵ متری که یک سوئیت خصوصی محسوب می‌شود امکاناتی مانند سرمایش و گرمایش، حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون، مینی بار، وای فای رایگان و بالکن با نمای باغ و استخر دارد. 

اتاق Superior room هم با یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره گزینه‌ای مناسب برای یک خانواده سه نفره و یا یک جمع دوستانه سه نفره است. این اتاق تمامی امکاناتی را که سایر اتاق‌ها داشته‌اند را در خود جای داده است.

اتاق King Room هتل رامادا ریزورت نیز انتخاب کسانی است که قصد سفر یک نفره به شهر سیده را دارند. امکاناتی که در سایر اتاق‌ها خواندید نیز در این اتاق وجود دارد.

امکانات هتل رامادا ریزورت سیده آنتالیا

یکی از مهمترین نکاتی که برای انتخاب هتل در تور آنتالیا مهم است، خدمات، امکانات و رستوران آن هتل است. این هتل با صبحانه، ناهار و شام ترکیه‌ای و ایتالیایی به صورت سلف سرویس از مهمانان و مسافران خود پذیرایی می‌کند.

هتل رامادا ریزورت با امکاناتی مانند ساحل اختصاصی، باربیکیو، باغ زیبا و سرسبز، پارک آبی و سرسره‌های هیجان‌ انگیز، دارت، تنیس روی میز، زمین بازی مخصوص کودکان، بار با انواع نوشیدنی، غذای مخصوص کودکان، غذای رژیمی مخصوص، وای فای رایگان در اتاق‌ها و محوطه، محل نگهداری چمدان،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، باجه‌ی تبدیل ارز، اتاق جلسه و اتاق کنفرانس،‌ امکانات مخصوص معلولین،‌ سرویس رفت و برگشت به فرودگاه با هزینه‌ی جداگانه، یک استخر روباز و یک استخر سربسته برای بزرگسالان، یک استخر مخصوص کودکان، سونا، باشگاه بدنسازی و ماساژ با پرداخت هزینه‌ی جداگانه یکی از بهترین هتل‌های شهر آنتالیا است.

جاذبه‌های اطراف هتل رامادا ریزورت سیده آنتالیا

با توجه به اینکه منطقه سیده و هتل کمی دورتر از شهر آنتالیا قرار دارد، فاصله‌‌ی آن تا فرودگاه آنتالیا حدودا ۴۲ کیلومتر است.

قیمت هتل رامادا ریزورت سیده آنتالیا

اقامت در هتل رامادا ریزورت سیده آنتالیا با توجه به اتاقی که انتخاب می‌کنید، تعداد روزی که در هتل اقامت دارید، تعداد نفراتی که قصد سفر دارند و خدمات دیگر هزینه‌ متغیری دارد.

هتل های مشابه