صفحه اصلی
هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا

Limak Arcadia Golf Resort Hotel Antalya

  • هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا
  • هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا-4133
  • هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا-8361
  • هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا-7901
  • هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا-2801

امکانات هتـل

هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت یکی از هتل‌های مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای لیماک به حساب می‌آید که در منطقه بلک در شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۹۹۵ ساخته شده است و اولین هتل مجموعه لیماک محسوب می‌شود. این هتل دارای جذابیت روستایی با سبکی منحصر به فرد می‌باشد که با درختان کاج ۱۰۰ ساله در نزدیکی ساحل شنی محصور شده است. یکی از ویژگی‌های این هتل، اجازه ورود حیوانات به داخل هتل است و شما می‌توانید سفر خود را با حیوان خانگی خود در اتاق‌های مخصوص حیوانات بگذرانید.

از امکانات این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی، ۴ زمین تنیس، ۵ استخر، اتاق‌های دنج با تجهیزات کامل و با تراس رو به دریای مدیترانه، رستوران‌های بی‌نظیر، مرکز اسپا و تعداد زیادی دیگر از تفریحات اشاره کرد که شما با اقامت در این هتل در تور آنتالیا می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و اوقات خوش و مهیجی را داشته باشید.

این نکته نیز قابل ذکر است که هتل لیماک آرکادیا دوست‌دار طبیعت می‌باشد و تمامی حمل و نقل‌ها در این هتل با دوچرخه می‌باشد.

در ادامه این مطلب با انواع اتاق‌ها، سایر امکانات، قیمت و جاذبه‌های اطراف هتل بیشتر آشنا خواهید شد.

انواع اتاق‌های هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت از ۴۶۵ اتاق تشکیل شده است که در سبک‌ها و متراژهای مختلف ساخته شده است. در ادامه با این اتاق‌ها و امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد:

  • اتاق اکونومی Economy Room: مساحت ۲۰ متر - دارای اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی - دارای یک تخت ۲ نفره یا تخت کویین سایز و یک مبل تخت خواب شو - بالکن با نمای باغ - مناسب برای ۲ بزرگسال و ۱ کودک - تهویه هوا - تلویزیون - مبلمان - مینی‌بار - سرویس اتاق ۲۴ ساعته - قهوه و چای ساز - صندوق امانات - سشوار - وای فای - میز کار

  • اتاق استاندارد Standard Room: مساحت ۲۵ متر - دارای اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی - دارای یک تخت ۲ نفره یا تخت کویین سایز و یک مبل تخت خواب شو - بالکن با نمای باغ - مناسب برای ۳ بزرگسال و ۱ کودک - تهویه هوا - تلویزیون - مبلمان - مینی‌بار - سرویس اتاق ۲۴ ساعته - قهوه و چای ساز - صندوق امانات - سشوار - وای فای - میز کار

  • اتاق استاندارد دلوکس Deluxe Standard Room: مساحت ۳۰ متر - دارای اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی - دارای یک تخت سایز استاندارد، یک تخت کویین سایز و یک مبل تخت خواب شو - بالکن با نمای باغ - مناسب برای ۳ بزرگسال و ۱ کودک - تهویه هوا - تلویزیون - مبلمان - مینی‌بار - سرویس اتاق ۲۴ ساعته - قهوه و چای ساز - صندوق امانات - سشوار - وای فای - میز کار

  • اتاق خانواده Family Room: مساحت ۴۰ متر - دارای اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی - دارای یک تخت سایز استاندارد، یک تخت کویین سایز و یک مبل تخت خواب شو - بالکن با نمای باغ - مناسب برای ۳ بزرگسال و ۱ کودک - تهویه هوا - تلویزیون - مبلمان - مینی‌بار - سرویس اتاق ۲۴ ساعته - قهوه و چای ساز - صندوق امانات - سشوار - وای فای - میز کار

  • سوئیت جکوزی Jacuzzi Suite: مساحت ۴۵ متر - دارای اتاق خواب، حمام، جکوزی و سرویس بهداشتی - دارای یک تخت کویین سایز و دو مبل تخت خواب شو - بالکن با نمای دریا - مناسب برای ۳ بزرگسال و ۱ کودک - تهویه هوا - تلویزیون - مبلمان - مینی‌بار - سرویس اتاق ۲۴ ساعته - قهوه و چای ساز - صندوق امانات - سشوار - وای فای - میز کار

  • سوئیت پرزیدنت Presidential Suite: مساحت ۷۵ متر - دارای ۲ اتاق خواب، اتاق نشیمن، حمام، جکوزی و سرویس بهداشتی - دارای یک تخت کویین سایز، دو تخت سایز استاندارد و یک مبل تخت خواب شو - بالکن با نمای دریا - مناسب برای ۳ بزرگسال و ۱ کودک - تهویه هوا - تلویزیون - مبلمان - مینی‌بار - سرویس اتاق ۲۴ ساعته - قهوه و چای ساز - صندوق امانات - سشوار - وای فای - میز کار

امکانات هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت که از بهترین هتل‌ های آنتالیا به شمار می‌رود، دارای امکانات بی‌نظیری می‌باشد که در این قسمت می‌خواهیم به آن‌ها اشاره کنیم.

رستوران‌ها، کافه‌ها و بارهای نوشیدنی این هتل شامل رستوران PINEA که در فصل تابستان و زمستان فعالیت دارد و تمامی وعده‌ها به صورت بوفه در آن سرو می‌شود، رستوران اسنک LYKIA که در فصل تابستان فعالیت دارد و غذاهای کبابی و بین‌المللی را سرو می‌کند، رستوران MC ARCADIA که در فصل تابستان باز است و غذاهای فست‌فودی را ارائه می‌دهد، رستوران آلاکارته LA CUCINA با منوی غذاهای ایتالیایی، رستوران آلاکارته RED WOK با منوی غذای چینی، رستوران آلاکارته PASHA با منوی غذای ترکیه‌ای که فقط در فصل تابستان دایر است، رستوران آلاکارته BARBECUE با منوی غذاهای کبابی که در فصل تابستان به مهمانان خدمات ارائه می‌دهد و ۸ بار نوشیدنی و کافه مختلف با انواع نوشیدنی‌ها می‌باشد.

یک مرکز اسپا مجهز با به روز ترین تجهیزات، ۷ سالن همایش، ۱ استخر روباز و ۱ استخر سرپوشیده، ۱ استخر روباز تزئینی و ۱ استخر بزرگ شبیه به استخرهای المپیک که در فصل تابستان دایر است، ۱ استخر بزرگ و ۱ استخر ویژه کودکان، ۴ سرسره آبی، ساحل اختصاصی، ورزش‌ها و تفریحات آبی، باشگاه بدنسازی،‌ نمایش‌های سرگرم کننده، مینی کلاب ویژه کودکان، ایروبیک،‌ تیراندازی، موسیقی زنده، تنیس، پارک آبی، دی‌جی و کلاب شبانه، مینی گلف، دارت، تنیس روی میز، بیلیارد، اتاق بازی، اینترنت وای فای رایگان در تمامی محوطه هتل، پارکینگ، انبار چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه اتاق‌ها، خدمات خشک‌شویی و اتو، فروشگاه، سالن زیبایی مخصوص خانم‌ها و آقایان، دسترسی‌های مخصوص معلولین، صندلی ماساژ، اتاق بخار، چتر و صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن،‌ حمام ترکی، ماساژ و سونا تنها بخشی از امکانات تفریحی و رفاهی هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت به شمار می‌روند.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا

جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید منطقه بلک یکی دیگر از جذابیت‌های سفر به آنتالیا به شمار می‌روند که حتما باید آن‌ها را تجربه کرد. لیست این مکان‌های گردشگری و پاساژها به همراه فاصله آن‌ها تا هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت به شرح زیر می‌باشد:

  • مسجد شهر بلک و بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک (۱ کیلومتر)

  • مرکز خرید فورسا ۲۰۰۰ (۴ کیلومتر)

  • شهربازی سرزمین افسانه‌ها (۵ کیلومتر)

  • مرکز خرید سرزمین افسانه‌ها (۶ کیلومتر)

  • پل آسپندوس  و مرکز خرید آکاپارک (۱۱ کیلومتر)

  • خرابه‌های آسپندوس و آباره رومی (۱۲ کیلومتر)

  • مرکز خرید کندو و مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم (۱۵ کیلومتر)

همچنین مسیری که باید از فرودگاه آنتالیا تا هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت طی شود، ۳۲ کیلومتر یا حدودا ۳۴ دقیقه می‌باشد.

قیمت هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا

هزینه اقامت در هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت برای ۱ شب حداقل ۲۶۰ یورو و حداکثر ۷۱۵ یورو می‌باشد. هزینه اقامت برای یک زوج به مدت ۱ شب ۲۶۰ یورو می‌باشد. برای یک خانواده ۳ نفره نیز برای ۱ شب حداقل ۳۵۱ یورو و حداکثر ۵۸۵ یورو پول نیاز است. یک خانواده ۴ نفره نیز باید ۵۵۰ یورو برای اقامت در این هتل کنار بگذارد.

هتل های مشابه