هتل فرست کلاس آلانیا

First Class Hotel

امکانات هتـل

هتل فرست کلاس آنتالیا(first class) از هتل های 5 ستاره واقع در شهر زیبا و توریستی آنتالیا است که با امکانات لوکس پذیرای مسافران و گردشگران از سراسر دنیا می باشد. عده زیادی به خصوص در فصول گرم سال برای تفریح و گردش به شهر آنتالیا در ترکیه سفر می کنند. اولین نکته ای که پیش از سفر باید به آن پرداخت، انتخاب و رزرو هتلی مناسب، راحت و متناسب با بودجه شخصی است. در ادامه مطلب هتل فرست کلاس آنتالیا را به شما معرفی میکنیم تا با آگاهی کامل دست به انتخاب هتل مورد نظر خود بزنید.

امکانات رفاهی هتل فرست کلاس آنتالیا

در هتل فرست کلاس آنتالیا، پنجره اتاق ها رو به منظره زیبای دریا باز می شوند و نسیم ساحلی روح انسان را طراوت می بخشد. علاوه براین یک ساحل اختصاصی برای راحتی هر چه بیشتر مسافران فراهم شده است. اگر در فصل سرد به آنتالیا سفر کرده اید و قصد ندارید به ساحل بروید، حتما از استخر سرپوشیده هتل، سونا و جکوزی استفاده کنید و لذت ببرید. هتل فرست کلاس همه نوع تفریح و سرگرمی به میهمانان خود ارائه می کند و حتی اگر نتوانید از هتل خارج شوید، در داخل هتل به اندازه کافی سرگرم خواهید شد.

هتل دارای اتاق بازی کودکان مجهز به پخش برنامه های انیمیشنی بوده و از فرزندان شما به خوبی نگهداری می شود. همچنین معلولین نیز می توانند از تمامی امکانات هتل فرست کلاس به سادگی استفاده کنند. برای سیگار کشیدن در هتل لازم است به اتاق مخصوص سیگار بروید.

هتل فرست کلاس آنتالیا دارای شاتل رایگان به فرودگاه، اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها، دستگاه ATM، گاوصندوق، صرافی و نمازخانه می باشد. چنانچه با خودروی شخصی به این شهر سفر کرده اید می توانید اتومبیل خود را در پارکینگ هتل پارک کنید و نگران امنیت آن نباشید. اگر هم وسیله نقلیه شخصی ندارید، می توانید از خدمات کرایه خودرو هتل بهره مند شوید. 

در اوقات فراغت خود حتما سری به مرکز سلامت اسپا و اتاق ماساژ بزنید و خستگی در کنید. فضای سبز هتل برای قدم زدن و تنفس در هوای مطبوع و دل انگیز آنتالیا فوق العاده است. اگر اهل ورزش هستید، اتاق ورزش هتل آماده خدمت رسانی به شماست. می توانید ساعاتی از روز را به ورزش مورد علاقه خود بپردازید و خوش بگذرانید. علاوه بر آن زمین تنیس بزرگی در اختیار دوستداران تنیس قرار گرفته است.

در هتل First class hotel Antalya  صبحانه، ناهار و شام به صورت رایگان سرو می شوند. تنوع غذاهای سلف بسیار زیاد بوده و تقریبا برای هر ذائقه ای خوراکی لذیذی تدارک دیده شده است. اگر بعد از گردش در شهر به یک نوشیدنی خنک تابستانی می خواهد، کافی شاپ و اسنک بار هتل پذیرای شما می باشد. نکته مثبت هتل فرست کلاس این است که رستوران و کافی شاپ در داخل هتل قرار دارند و پس از صرف غذا می توانید به راحتی به اتاق خود برگردید و استراحت کنید. 

هتل فرست کلاس مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع می باشد. اگر با اهداف کاری به آنتالیا سفر کرده اید، هتل فرست کلاس بهترین گزینه برای اقامت است. شما می توانید جلسات کاری خود را در اتاق جلسات و اتاق آمفی تئاتر هتل برگزار کنید و دیگر مجبور نیستید برای رسیدن به جلسات خود، تاکسی کرایه کنید یا در ترافیک بمانید. 

تفریحات هتل فرست کلاس آنتالیا

در هتل فرست کلاس آنتالیا می توانید ساعت ها با خانواده و دوستان خود به تفریح و بازی های مهیج بپردازید. هتل علاوه بر استخر سرپوشیده، استخر روباز و استخر کودکان، ورزش های آبی بسیاری نظیر اسکی روی آب را برای میهمانان فراهم کرده است. والیبال ساحلی نیز یکی از ورزش های جذاب و گروهی است که حتما باید امتحان کنید. اگر تمایل دارید در ساحل اختصاصی دراز بکشید و استراحت کنید، می توانید از چتر آفتاب استفاده کنید. همچنین سونا بخار، جکوزی و سونا خشک از محبوب ترین قسمت های هتل هستند. با پرداختن به هر یک از این تفریحات، می توانید سفری شاد و به یاد ماندنی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

اتاق های هتل فرست کلاس آنتالیا

این هتل دارای اتاق های استاندارد سینگل یک نفره، اتاق های دبل با ظرفیت دو نفر و اتاق های تریپل با ظرفیت سه نفر می باشند.

امکانات اتاق های هتل فرست کلاس آنتالیا 

تمامی اتاق های فرست کلاس آنتالیا مجهز به مبلمان و تخت خواب و مینی بار بوده و خدمات نظافت نیز در ساعات معینی از روز انجام می شوند. همچنین اتاق ها دارای خط تلفن مجزا هستند. در اوقات فراغت خود می توانید به تماشای تلویزیون و ماهواره بنشینید. یخچال، چای ساز و قهوه ساز در اتاق ها موجود می باشند. علاوه بر این هر اتاق دارای سرویس بهداشتی و حمام مجزا به همراه لوازم بهداشتی از قبیل سشوار و حوله است. اتاق ها عایق صدا بوده و کاملا آسایش شما را فراهم می کنند. افزون بر این تهویه مطبوع و اسپیلت در اتاق ها کار گذاشته شده اند تا در تمامی فصول سال اقامتی راحت را برای مسافران فراهم کند. 

در صورتی که با خانواده به این شهر توریستی سفر کرده اید، با اقامت در هتل FIRST CLASS HOTEL ANTALYA  می توانید از اتاق خانوادگی استفاده کنید و لحظات خوشی را کنار یکدیگر سپری کنید.

فاصله هتل فرست کلاس از مکان های مهم آنتالیا

هنگامی که به آنتالیا سفر می کنید، هرگز نباید از جاذبه های دیدنی و گردشگری این شهر غافل شوید. پس لازم است در هتلی اقامت کنید که به مراکز مهم شهر دسترسی آسانی داشته باشید. هتل فرست کلاس آنتالیا این قابلیت را دارا می باشد. از جمله مکان های دیدنی در نزدیکی هتل می توان به غار دیم اشاره کرد که 8.3 کیلومتر با هتل فاصله دارد. فاصله هتل فرست کلاس با ساحل کلئوپاترا حدود 16 کیلومتر است  و شما در کمترین زمان می توانید خود را به ساحل برسانید و از تماشای دریای نیلگون لذت ببرید.

اگر علاقه دارید از جاذبه های طبیعی بازدید کنید، غار داملاتاش در فاصله 14.6 کیلومتری شماست. همینطور مجسمه آتاتورک 13.6 کیلومتر دورتر از هتل، به نمایش گذاشته شده و بسیاری از باستان شناسان و علاقه مندان به تاریخ را به سوی خود جذب می کند. فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس آلانیا 16 کیلومتر است و از لحاظ دسترسی به وسایل نقلیه خیال شما را راحت می کند. 

هتل های مشابه