صفحه اصلی
گرانادا لاکچری اوکورجالار آلانیا

گرانادا لاکچری اوکورجالار آلانیا

Granada Luxury Okurcalar Alanya

  • هتل گرانادا لاکچری اوکورجالار آلانیا
  • هتل گرانادا لاکچری اوکورجالار آلانیا
  • هتل گرانادا لاکچری اوکورجالار آلانیا
  • هتل گرانادا لاکچری اوکورجالار آلانیا
  • هتل گرانادا لاکچری اوکورجالار آلانیا

امکانات هتـل

هتل گرانادا لاکچری اوکورجالار آلانیا Granada Luxury Okurcalar Hotel Alanya

هتل گرانادا لاکچری اوکورجالار هتلی 5 ستاره و شیک در آلانیا است که تنها 1 دقیقه با پای پیاده از ساحل فاصله دارد. این هتل در نزدیکی هتل ORANGE COUNTY ALANYA  واقع شده است.
هتل گرانادا لاکچری اوکورجالار تنها 30 دقیقه تا آبشار ماناوگات و همچنین مرکز شهر آلانیا فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا نیز در فاصله 2 ساعتی از هتل واقع شده است. 
امکان دسترسی به وای فای رایگان و استفاده از پارکینگ رایگان نیز برای مهمانان هتل گرانادا لاکچری اوکورجالار آلانیا در نظر گرفته شده است.
 اولین چیزی که توجه هر کسی را در هتل گرانادا لاکچری اوکورجالار به خودش جلب می‌‌کند و از ویژگیهای منحصر به فرد هتل گرانادا لاکچری اوکورجالار می‌‌باشد ، لابی بسیار بزرگ و مجلل آن است که هر قسمت لابی طراحی منحصر به فردی دارد، به طور مثال لابی با طراحی عثمانی و لابی با طراحی ایتالیایی و ...بعد از گذشتن از لابی به محوطه بیرونی هتل گرانادا لاکچری اوکورجالار می‌رسیم که فضای باز هتل گرانادا لاکچری اوکورجالار به دو قسمت حیاط ساختمان اصلی و سرزمین عجایب تقسیم می‌شود.
در این منطقه یک شهر بازی و یک پارک آبی بسیار بزرگ و مهیج واقع شده است که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان قابل استفاده می‌باشد. سرسره‌های رنگارنگ با استخرهای متفاوت مانند استخر موج با ساحل ماسه سفید و استخر نیمه المپیک و بزرگترین استخر مدیترانه از جاذبه های دیگر منطقه سرزمین عجایب می‌باشد و هچنین وجود یک استخر با طراحی مانند جزیره مالدیو همراه با ساحل اختصاصی با ماسه سفید از دیگر جذابیتهای هتل گرانادا لاکچری اوکورجالار است. هتل گرانادا لاکچری نه تنها در فصول گرم سال می‌تواند میزبان خوبی برای مسافرین باشد ، با توجه به داشتن استخرهای سر پوشیده بسیار بزرگ با آب شیرین و آب شور وهمچنین خدماتی مانند حمام ترک ، سونای خشک ، بخار ، اتاق نمک و اتاقهای ویژه ماساژ و غیره در تمامی‌ فصول سال آمادگی پزیرایی و ارائه بهترین خدمات را برای مسافرین خواهد داشت.

اتاق‌های هتل گرانادا لاکچری آلانیا

هتل گرانادا لاکچری آلانیا در مجموع دارای 255 اتاق می باشد که به شرح زیر تفکیک می‌شود:
اتاق 26 تا 36 متری استاندارد /  اتاق های 65 تا 75 متری دوبلکس / اتاق های 60 متری دلوکس /  سوئیت های دلوکس جکوزی دار 60 متری / سوئیت های جونیور 72 متری / سوئیت های کینگ 400 تا 500 متری / سوئیت های پرنسس 140 متری / سوئیت های بوتانیک 60 تا 70 متری / سوئیت های گلف 60 تا 70 متری
تمامی اتاق‌ها دارای تمامی امکانات از قبیل بالکن، LED TV، سرویس حمام مجزا، سشوار، تهویه هوای مطبوع و ... می‌باشند، همچنین سوئیت‌ها دارای آشپزخانه مجزا، جکوزی، مینی بار و... نیز می‌باشند.

رستوران های هتل گرانادا لاکچری آلانیا

رستوران هتل گرانادا در آشپزی های ترکیه و بین المللی می‌باشد. بار در کنار استخر هتل ، غذای سریع و تنقلات مختلفی را ارائه می‌دهد.

هتل گرانادا لاکچری آلانیا در مجموع داری 6 رستوران و اسنک می باشد و 8 کافه بار که انواع نوشیدنی و میوه در آن سرو می شود به شرح زیر دارد: 
کافه LOBBY / کافه ATRIUM / کافه PIER / کافه SNACK / کافه IRISH / کافه DISCO / کافه SERVICE / کافه VITAMIN

امکانات ورزشی و تفریحی هتل گرانادا لاکچری آلانیا

از امکانات ورزشی و تفریحی هتل گرانادا لاکچری آلانیا  می‌توان به والیبال‌ساحلی، بیلیارد، گلف، استخر روباز، کلوپ شبانه، نمایش‌های گروهی، پارک آبی و... اشاره نمود (ارائه خدمات به صورت فصلی می‌باشد). همچنین مجموعه SPA هتل دارای خدماتی همچون استخر تالاسمی، حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، استخر گرم، اتاق نمک، بسته های ماساژ و مراقبت از پوست، مرکز تناسب اندام، ویتامین بار و... می‌باشد.
در هتل گرانادا لاکچری اوکورجالار آلانیا 3 استخر شنای روباز، 3 استخر سرپوشیده و امکانات اسپا تعبیه شده است. یک پارک آبی نیز در هتل گرانادا لاکچری اوکورجالار آلانیا وجود دارد که مهمانان می توانند به رایگان از آن بهره ببرند. 
همچنین می توانند در باغ هتل گرانادا لاکچری اوکورجالار آلانیا ریلکس کنند و کودکان نیز می توانند در استخر مخصوص کودکان، کلاب مخصوص کودکان و یا زمین بازی هتل گرانادا لاکچری اوکورجالار آلانیا سرگرم شوند. 

فاصله هتل گرانادا لاکچری اوکورجالار آلانیا تا جاذبه های توریستی آنتالیا

هتل گرانادا لاکچری آلانیا در نزدیکی ساحل قرار دارد و فاصله آن با جاذبه های توریستی آلانیا به شرح زیر است.

  • (5.7کیلومتر) بنای تاریخی آلاراهان

موقعیت نسبی هتل گرانادا لاکچری اوکوجالار تا فرودگاه آنتالیا و شهر

هتل گرانادا لاکچری آلانیا، 2 ساعت با فرودگاه آنتالیا فاصله زمانی دارد و مسیر آن به شکل زیر می باشد.

  • (67کیلومتر) فرودگاه قاضی پاشا
  • (84کیلومتر) فرودگاه آنتالیا

آدرس هتل گرانادا لاکچری آلانیا 

Alara Tourism Center, 07200 Okurcalar, Turkey

هتل های مشابه