صفحه اصلی
هتل آوانتگارد تکسیم استانبول

هتل آوانتگارد تکسیم استانبول

Avantgarde Taksim Hotel Istanbul

  • 539325356-159
  • 7bf88193-da67-49a7-ba11-db2e8242acc1
  • 5476ec28-d41b-46d5-94c2-80a721449d4d
  • 0829b38f-ee69-4d97-9893-2f2671e0df0c
  • 394e43ac-99a6-45b8-a846-91070d443cb2

تور های این هتــل

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

آوانتگارد

هتل آوانتگارد استانبول اقامتگاهی  که زیر مجموعه هتل های زنجیره ای و لوکس آوانتگارد در ترکیه محسوب می شود که در شهر توریستی استانبول واقع شده است . هتل آوانتگارد استانبول ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . علاوه بر این برخورداری از امکاناتی منحصر به فرد و با کیفیت نیز از دیگر ویژگی های این هتل مجلل می باشد .  این هتل  در منطقه تکسیم قرار دارد مجهز به سرویس گشت درون شهری و برون شهری ، و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی ممتاز است . فضای داخلی و خارجی هتل همیشه پاکیزه و مرتب بوده و به طور کلی باید گفت که تمام انتظارات میهمانان تور استانبول با اقامت در هتل آوانتگارد استانبول تامین می شود.  

اتاقهای هتل آوانتگارد استانبول شامل  اتاق استاندارد ، خانوادگی ، وی آی پی ، ضد صدا و پاک و بدون دخانیات است . مساحت و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند . در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی زیبا و دلنشین تر استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد . علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب  است . برخی اتاق ها نیز دارای امکانات ویژه برای معلولان می باشند . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور استانبول ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . امکان سرو صبحانه در اتاق ، روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  ، قسمتی از تدابیر خاص مدیریت هتل  آوانتگارد استانبول برای اقامتی بی عیب و نقص است.

امکانات هتل آوانتگارد استانبول برای اوقات فراغت و تعطیلاتی رویایی برنامه ریزی شده است . به همین دلیل در تدارک آن به نیاز های کلیه میهمانان با هر سن و موقعیتی توجه شده و امکاناتی متنوع و منحصر به فرد را برای اقامتی به یاد ماندنی فراهم کرده است . استخر سرپوشیده ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، سونا و جکوزی ، سولاریوم ، سرویس نگه داری از کودک ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور  ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، دستگاه خود پرداز ، کرایه اتومبیل ، مطقه بدون سیگار ، تاکسی سرویس و . . . تنها بخشی از امکانات هتل برای  اقامتی مفرح و فراموش نشدنی می باشد

هتل های مشابه