هتل لارا پالاس آنتالیا

Lara Palace

امکانات هتـل

    تهویه مطبوع (اسپلیت)
    کتری الکتریکی
    صندوق امانات
    تلویزیون
    مینی بار
    بالکن
    نظافت روزانه

هتل لارا پلاس آنتالیا یکی از هتل‌های ۳ ستاره این شهر ساحلی در کشور ترکیه است. این هتل یکی از اقتصادی‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین هتل‌های شهر آنتالیاست و برای مسافرانی مناسب است که می‌خواهند سفری ارزان به یکی از زیباترین شهرهای ترکیه داشته باشند. شما با حضور در هتل لارا پلاس می‌توانید تجربه‌ی اقامت در یکی از هتل‌های سه ستاره شهر آنتالیا را داشته باشید و از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید.

انواع اتاق های هتل لارا پلاس آنتالیا

هتل لارا پلاس ۳۶ اتاق در انواع مختلف را در خود جای داده است. یکی از این اتاق‌ها، اتاق یک نفره استاندارد با منظره دریاست که شامل یک تخت دو نفره، تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون ال سی دی، مینی بار و یخچال است. اتاق بعدی استاندارد دو نفره است که معمولا یک تخت ۲ نفره و یا دو تخت ۱ نفره دارد. این اتاق نیز تمامی امکانات کامل را دارد. آخرین نوع اتاق این هتل هم اتاق سه تخته استاندارد است که ۳ تخت ۱ نفره یا یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره را در خود جای داده است و همانند دو اتاق دیگر، این اتاق نیز تمامی امکانات را دارد. لازم به ذکر است که تمامی اتاق‌های هتل لارا پلاس عایق صدا هستند و نظافت روزانه نیز در این اتاق‌ها توسط خدمتکاران هتل انجام می‌شود. 

امکانات هتل لارا پلاس

این هتل سه ستاره که در شهر‌ آنتالیا واقع شده است، امکانات خوبی دارد و تمامی نیاز مسافران خود را برطرف می‌کند و می‌تواند یکی از گزینه‌های اقامت شما در تور آنتالیا باشد.

از بهترین ویژگی‌های این هتل استخر روباز این هتل است که شما می‌توانید از آن استفاده کنید و لحظات خوشی را در استخر و صندلی‌های مخصوص آفتاب آن بگذرانید. هتل لارا پلاس آنتالیا حمام ترکی، زمین بازی مخصوص کودکان، باجه تبدیل ارز، پارکینگ رایگان خودرو، ۲ رستوران با غذاهای ترکیه‌ای، میز پذیرش ۲۴ ساعته، باغ و فضای سبز، سالن بار، کافی شاپ، وای فای و به طور کلی تمامی خدماتی که یک هتل ۳ ستاره می‌تواند برای شما فراهم کند را در خود جای داده است تا مسافران خاطره‌ی خوبی از این هتل داشته باشند.

این نکته نیز برای کسانی که حیوان خانگی دارند مهم است که ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد است و شما می‌توانید با خیال راحت حیوان خود را به سفر ببرید.

جاذبه های اطراف هتل لارا پلاس

با توجه به اینکه هتل لارا پلاس در موقعیت مناسبی از شهر آنتالیا واقع شده است، جاذبه‌های دیدنی و دسترسی‌های شهری مناسبی در اطراف این هتل وجود دارد. فاصله‌ی هتل لارا پلاس تا فرودگاه آنتالیا ۲.۴ کیلومتر است و این یکی از بهترین ویژگی‌های این هتل است. همچنین تا نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس داخلی نیز ۱۳ کیلومتر فاصله است. ساحل مارتیلی تا این هتل ۱.۲ کیلومتر راه است و تا پارک کاراعلی‌اوغلو نیز ۸ کیلومتر فاصله است. از هتل لارا پلاس تا بنای تاریخی دروازه‌ی هادریان، برج ساعت آنتالیا و مسجد ییولی مناره ۸ کیلومتر، موزه‌‌ی آنتالیا و آکواریوم آنتالیا تقریبا ۱۲ کیلومتر و تا شهر تاریخی پرگا نیز ۱۳ کیلومتر فاصله است. در رابطه با نزدیکی هتل لارا پلاس تا مراکز خرید هم باید گفت که فاصله‌ی این هتل تا مرکز خرید ترا سیتی آنتالیا ۵ کیلومتر، مرکز خرید لاورا ۶ کیلومتر، مرکز خرید میرا ۶ کیلومتر و مرکز خرید شی مال نیز ۶ کیلومتر است.

قیمت هتل لارا پلاس

با توجه به اینکه هتل لارا پلاس یک هتل ۳ ستاره است، هزینه اقامت در این هتل نیز به مراتب ارزان است. برای مثال هزینه اقامت در اتاق استاندارد ۲ نفره با نمای دریا و صبحانه برای ۲ شب،‌ ۱۰۳ یورو یا حدودا ۶ میلیون تومان است. 

قیمت ارزان این هتل که یکی از هتل‌های آنتالیا است، باعث‌ می‌شود که شما سفری کم هزینه و اقتصادی به آنتالیا داشته باشید.

هتل های مشابه