صفحه اصلی
هتل کرون پلازا هاربیه استانبول

هتل کرون پلازا هاربیه استانبول

CROWN PLAZA HARBIYE

  • هتل کرون پلازا هاربیه استانبول-مهرپرواز
  • هتل کرون پلازا هاربیه استانبول-مهرپرواز-5521
  • هتل کرون پلازا هاربیه استانبول-مهرپرواز-7416
  • هتل کرون پلازا هاربیه استانبول-مهرپرواز-4611
  • هتل کرون پلازا هاربیه استانبول-مهرپرواز-7240

امکانات هتـل

هتل کرون پلازا 

هتل کرون پلازا هاربیه یکی از اقامتگاه های لوکس  استانبول است که از موقعیت جغرافیایی ممتازی برخوردار بوده و 15 دقیقه تا میدان تکسیم و 350 متر تا ایستگاه مترو عثمان بیک فاصله دارد . هتل کرون پلازا هاربیه دکوراسیون و بنایی مدرن و کادر خدماتی مجربی داشته و از مرکز نمایشگاهی لطفی کردار و مرکز خرید معروف جواهر فاصله اندکی دارد . تراسفر فرودگاهی ، سرویس گشت درون شهری و برون شهری ، امکانات وسیع و پیشرفته تفریحی ، ورزشی و رفاهی و محیط داخلی و خارجی نظیف از خصوصیات بارز هتل کرون پلازا هاربیه به شمار می رود

اتاقهای هتل کرون پلازا هاربیه از 285 اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت مجلل تشکیل شده است . اندازه این اتاق های زیبا با نیاز و سلیقه میهمانان مطابقت داشته  و آرامش ایشان را تامین می کند . در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی ملایم استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد . پنجره هایی بزرگ با نور ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، گوشه ای از خدمات منحصر به فرد اتاق های هتل  کرون پلازا هاربیه می باشد.

امکانات هتل کرون پلازا هاربیه شامل خدمات گسترده رفاهی ، ورزشی و تفریحی بوده و بسیار جذاب و مفرح است که از آن جمله می توان به : استخر سرپوشیده ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کرایه اتومبیل ، سالن زیبایی ، کافی شاپ ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود.

هتل های مشابه