هتل آلفا استانبول

Alfa Hotel Istanbul

  • هتل آلفا استانبول - مهرپرواز
  • هتل آلفا استانبول - مهرپرواز-4153
  • هتل آلفا استانبول - مهرپرواز-1832
  • هتل آلفا استانبول - مهرپرواز-2865
  • هتل آلفا استانبول - مهرپرواز-2844

امکانات هتـل

هتل آلفا استانبول Alfa Hotel Istanbul

هتل آلفا استانبول یک هتل 4 ستاره است که در منطقه فاتح و در محله آکسارای واقع شده است. هتل آلفا استانبول در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است و خیلی از جاذبه های گردشگری استانبول حدودا نیم ساعت با پای پیاده از آن فاصله دارند. هتل آلفا استانبول در نزدیکی ایستگاه مترو و تراموا نیز قرار گرفته است و از این نظر نیز دسترسی های مناسبی دارد. با این اوصاف، هتل آلفا استانبول معمولا مورد نظر توریستانی قرار می گیرد که به دنبال رزرو یک هتل 4 ستاره در نزدیکی اماکن دیدنی استانبول هستند.

امکانات هتل آلفا استانبول

هتل آلفا استانبول امکاناتی مثل رستوران و کافه دارد و هر روز یک صبحانه مفصل سلف سرویس در آن برای مهمانان سرو می شود. امکاناتی نظیر دسترسی به وای فای و پارکینگ نیز به رایگان در هتل آلفا استانبول در اختیار مهمانان قرار داده شده است. امکان سرو غذا در اتاق های شخصی هتل آلفا استانبول به صورت شبانه روزی برای مهمانان فراهم شده است. یک سری اتاق های کنفرانس و ملاقات نیز در هتل آلفا استانبول تعبیه شده است که مهمانانی که برای مقاصد تجاری به استانبول سفر می کنند، می توانند از آن ها استفاده کنند. امکان استفاده از خدماتی نظیر خشکشویی و رزرو بلیط های جاذبه های گردشگری استانبول نیز برای مهمانان هتل آلفا استانبول فراهم شده است. از طرفی، خدمات ترانسفر فرودگاه نیز در هتل آلفا استانبول به مهمانان آفر داده می شود و مهمانان می توانند در صورت تمایل از چنین خدماتی در هتل آلفا استانبول استفاده کنند.

اتاق های هتل آلفا استانبول

اتاق های هتل آلفا استانبول به زیبایی دیزاین شده اند و امکانات رفاهی لازم را در خود جای داده اند. هر کدام از اتاق های هتل آلفا استانبول با امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع، چای ساز، تلویزیون ال سی دی، تلفن و گاوصندوق تجهیز شده اند و هر کدام یک حمام شخصی با امکاناتی نظیر دوش و سشوار دارند و علاوه بر این ها، وسایل بهداشتی رایگان نیز در آن ها تعبیه شده است.

فاصله هتل آلفا استانبول با مکان های مهم استانبول

همان طور که گفته شد، هتل آلفا استانبول در منطقه آکسارای استانبول واقع شده است و این بدین معنی است که هتل آلفا استانبول در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است. هتل آلفا استانبول با بازار بزرگ استانبول به اندازه 23 دقیقه پیاده روی و با مسجد سلیمانیه به اندازه 26 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. از طرفی می توان گفت که هتل آلفا استانبول تقریبا در نزدیکی اماکن تاریخی استانبول از جمله میدان سلطان احمد، ایاصوفیه، مسجد آبی استانبول، میدان امینونو استانبول و بازار ادویه استانبول واقع شده است. چراکه شما از هتل آلفا استانبول می توانید با پای پیاده ظرف مدت 30 تا 40 دقیقه به این جاذبه های گردشگری استانبول دسترسی پیدا کنید. 
از نظر دسترسی هتل آلفا استانبول به فرودگاه های استانبول نیز باید بگوییم که هتل آلفا استانبول با فرودگاه استانبول با ماشین حدود 31 دقیقه و با فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول حدود 46 دقیقه فاصله دارد. ضمنا ایستگاه های وسایل حمل و نقل عمومی استانبول از تراموا گرفته تا مترو و اتوبوس در نزدیکی هتل آلفا استانبول قرار گرفته اند و شما می توانید با استفاده از آن ها دسترسی راحت تری به اماکن دیدنی استانبول  و دیگر مناطق استانبول در تور استانبول  داشته باشید.

هتل های مشابه