هتل الیت ورد استانبول

ELITE WORLD

  • هتل الیت ورد استانبول-مهرپرواز
  • هتل الیت ورد استانبول-مهرپرواز-5539
  • هتل الیت ورد استانبول-مهرپرواز-1033
  • هتل الیت ورد استانبول-مهرپرواز-8560
  • هتل الیت ورد استانبول-مهرپرواز-6274

امکانات هتـل

هتل الیت ورد استانبول (Elite World Hotel Istanbul) ★★★★★

هتل الیت ورد استانبول اقامتگاهی لوکس و پنج ستاره در استانبول است که در منطقه تقسیم (میدان تکسیم) قرار دارد و در مجاورت منطقه تجاری جامع استانبول و یک کیلومتری مرکز همایشات شهر واقع شده است . هتل الیت ورد استانبول که در سال 2010 باز سازی شده است، ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . علاوه بر این برخورداری از امکاناتی منحصر به فرد و با کیفیت نیز از دیگر ویژگی های هتل الیت ورد می باشد . اما در مورد این هتل 5 ستاره که به بسیاری از مراکز تاریخی و توریستی شهر مثل کاخ توپکاپی ، مسجد کبود و ... نیز دسترسی دارد ، این است که به بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی مجهز است . فرودگاه بین المللی آتاتورک هم 30 دقیقه تا هتل الیت ورد فاصله دارد. این هتل در تور استانبول ارائه می شود.

امکانات هتل  الیت ورد استانبول :

 برای اوقات فراغت و تعطیلاتی رویایی برنامه ریزی شده است . به همین دلیل در تدارک آن به نیاز های کلیه میهمانان با هر سن و موقعیتی توجه شده و امکانتی متنوع و منحصر به فرد را برای اقامتی به یاد ماندنی فراهم کرده است .  از جمله امکانات ورزشی و مفرح و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل الیت ورد استانبول می توان به :ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، سونا و جکوزی ، استخر سرپوشیده ، مرکز سلامت و آبگرم ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ  ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد

اتاق های هتل الیت ورد استانبول : 

شامل 245 اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد است . مساحت و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند . در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی زیبا و دلنشین تر استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد . علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب  است . برخی اتاق ها نیز دارای اتاق نشیمن می باشند . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور استانبول ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . صبحانه در اتاق ، روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، بالکن ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و اتاق های پاک و بدون دخانیات و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان و اتاق های ضد صدا ، قسمتی از تدابیر خاص مدیریت هتل 5 ستاره الیت ورد برای اقامتی بی عیب و نقص است .

فاصله هتل الیت ورد استانبول تا جاذبه های گردشگری استانبول :

  • میدان تکسیم 100 متر
  • برج ساعت دولما باغچه 1.1 کیلومتر
  • کاخ دولما باغچه 1.4 کیلومتر
  • برج گالاتا 1.8 کیلومتر
  • بازار ادویه 2.9 کیلومتر
  • مسجد ایاصوفیه 3.6 کیلومتر
  • آب انبار باسیلیکا سیسترن 3.6 کیلومتر
  • ستون کنستانتین 3.7 کیلومتر

قیمت رزرو هتل الیت ورد استانبول :

قیمت رزرو هتل الیت ورد استانبول به طور تقریبی هر شب از 130$ است.

آدرس هتل الیت ورد استانبول :

Sehit Muhtar Cad. No:42, Beyoglu, 34435 Istanbul, Turkey

هتل های مشابه