هتل سیده پرنسس آنتالیا

Side Prenses Resort & Spa Hotel Antalya

  • هتل سیده پرنسس آنتالیا
  • هتل سیده پرنسس آنتالیا-8723
  • هتل سیده پرنسس آنتالیا-5530
  • هتل سیده پرنسس آنتالیا-6897
  • هتل سیده پرنسس آنتالیا-2783

امکانات هتـل

    تهویه مطبوع (اسپلیت)
    کتری الکتریکی
    صندوق امانات
    تلویزیون
    ماهواره
    تلفن
    مینی بار
    بالکن
    نظافت روزانه

هتل سیده پرنسس آنتالیا یکی از هتل‌های ۵ ستاره شهر آنتالیا است که در منطقه ماناوگات (سیده) این شهر قرار گرفته است. این هتل ۵ ستاره در سال ۲۰۱۱ در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه  با زیباترین نوع معماری ساخته شده است و با ارائه بهترین خدمات به مهمانان، نام خود را در میان بهترین هتل‌ های شهر آنتالیا جای داده است.

از اصلی‌ترین و مهم‌ترین امکاناتی که در هتل سیده پرنسس آنتالیا وجود دارد می‌توان به ساحل اختصاصی،‌ استخر، اینترنت وای فای رایگان، رستوران و بار نوشیدنی، انواع ورزش‌ها و تفریحات، سرگرمی‌های مختلف و باشگاه بدنسازی اشاره کرد.

در ادامه با انواع اتاق‌ها، امکانات، قیمت و جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید اطراف هتل سیده پرنسس آنتالیا بیشتر آشنا خواهیم شد.

انواع اتاق‌های هتل سیده پرنسس آنتالیا

در هتل سیده پرنسس آنتالیا ۳۴۱ اتاق وجود دارد که با مناسب‌ترین امکانات و ویژگی‌ها در تور آنتالیا قابل رزرو هستند. این اتاق‌ها شامل اتاق استاندارد با منظره زمین، استاندارد با منظره دریا، سوئیت جونیور و اتاق خانواده هستند. در ادامه با امکانات این اتاق‌ها آشنا خواهیم شد:

  • اتاق استاندارد با منظره زمین یا Standard Land View: مساحت ۲۰ متر - مناسب برای ۲ بزرگسال - اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی - تراس با منظره زمین و باغ - تلویزیون - وای فای - تهویه هوا - تلفن - سشوار - صندوق امانات - مینی بار - چای و قهوه ساز
  • اتاق استاندارد با منظره دریا یا Standard Sea View: مساحت ۳۰ متر - مناسب برای ۲ بزرگسال و ۱ کودک - اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی - تراس با منظره دریا - تلویزیون - وای فای - تهویه هوا - تلفن - سشوار - صندوق امانات - مینی بار - چای و قهوه ساز
  • سوئیت جونیور یا Junior Suite: مساحت ۴۰ متر - مناسب برای ۴ بزرگسال - اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی - تراس با منظره زمین و باغ - تلویزیون - وای فای - تهویه هوا - تلفن - سشوار - صندوق امانات - مینی بار - چای و قهوه ساز
  • اتاق خانواده یا Family Room: مساحت ۴۰ متر - مناسب برای ۴ بزرگسال - ۲ اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی - تراس با منظره دریا - تلویزیون - وای فای - تهویه هوا - تلفن - سشوار - صندوق امانات - مینی بار - چای و قهوه ساز

امکانات هتل سیده پرنسس آنتالیا

در این بخش می‌خواهیم به امکاناتی که در هتل سیده پرنسس آنتالیا وجود دارد اشاره کنیم. این هتل را می‌توان یکی از بهترین هتل های آنتالیا و سیده از نظر امکانات پذیرایی، تفریحی و رفاهی نامید.

رستوران آلاکارته، بار نوشیدنی با سرو انواع مختلف نوشیدنی‌ها و رستوران سلف سرویس با منوی کامل و در تمامی وعده‌ها بخش خوراکی و نوشیدنی هتل را تشکیل می‌دهند.

ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، استخر روباز، سرسره و پارک آبی، حمام ترکی، سونا، اتاق استراحت، اتاق ماساژ، اتاق بخار، باشگاه بدنسازی با تجهیزات کامل، انواع نمایش‌های سرگرم کننده در نزدیکی استخر و ساحل، موسیقی زنده، دیسکو و کلاب شبانه به همراه دی‌جی، تنیس، تنیس روی میز، والیبال، بسکتبال، بیلیارد، ایروبیک، ژیمناستیک در آب، دارت، یوگا، ماهیگیری، جت اسکی، مینی کلاب و سرگرمی‌های مخصوص کودکان و نوجوانان ۴ الی ۱۶ سال (اتاق بازی، سینما، زمین بازی مخصوص کودکان و …) امکانات تفریحی هتل سیده پرنسس آنتالیا به شمار می‌روند.

امکانات رفاهی این هتل هم شامل مواردی مانند دسترسی‌های مخصوص معلولین، سرویس اتاق، خدمات خشک‌شویی، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، انبار چمدان، پارکینگ رایگان و اینترنت وای فای رایگان در تمام محوطه هتل می‌باشد.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل سیده پرنسس آنتالیا

لازم نیست برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی و خرید کردن از فروشگاه‌ها و مراکز خرید از هتل سیده پرنسس آنتالیا زیاد دور شوید. تعداد از این مکان‌ها در اطراف این هتل قرار گرفته‌اند که لیست این جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید به همراه فاصله آن‌ها از هتل سیده پرنسس آنتالیا به ترتیب زیر است:

  • مرکز خرید دریم مال (۱ کیلومتر)
  • موزه سیده (۴/۲ کیلومتر)
  • شهر باستانی سیده و مرکز خرید سیده  (۴/۴ کیلومتر)
  • معبد آپولو و آتنا (۵/۱ کیلومتر)
  • مرکز خرید نوا مال (۶/۴ کیلومتر)
  • آباره رومی (۷/۱ کیلومتر)
  • معبد آپولو و آتن (۱۰ کیلومتر)
  • شهر باستانی و تاریخی آسپندوس (۳۲/۲ کیلومتر)

همچنین فاصله هتل سیده پرنسس آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا ۶۲ کیلومتر و تا فرودگاه قاضی پاشا نیز ۱۰۷ کیلومتر است.

قیمت هتل سیده پرنسس آنتالیا

برای اقامت در هتل سیده پرنسس آنتالیا باید حواستان به تاریخی که قصد اقامت را دارید باشد. به صورت کلی اقامت در هتل‌های آنتالیا در فصل بهار و تابستان بیشتر از فصل پاییز و زمستان است.

 به طور مثال هزینه اقامت یک زوج در این هتل به مدت ۴ شب و در اواخر بهار، حداقل ۷۰۳ و حداکثر ۱۰۹۴ یورو خواهد شد. این مورد فراموش نشود که با پرداخت این هزینه به تمامی امکانات این هتل نیز دسترسی رایگان خواهید داشت و به جز در مواردی خاص لازم به پرداخت هزینه نیست.

هتل های مشابه