هتل گرند میرامور آنتالیا

Grand Miramor Hotel Antalya

  • هتل گرند میرامور آنتالیا
  • هتل گرند میرامور آنتالیا-4813
  • هتل گرند میرامور آنتالیا-9304
  • هتل گرند میرامور آنتالیا-2155
  • هتل گرند میرامور آنتالیا-2092

امکانات هتـل

تور های این هتــل

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

هتل گرند میرامور آنتالیا را می‌توان به عنوان یکی از بهترین و زیباترین هتل‌های شهر آنتالیا در منطقه کمر نامید. این هتل ۵ ستاره در سال ۲۰۱۱ در فاصله ۳۰۰ متری ساحل زیبای کامیووا دریای مدیترانه ساخته شده و در سال ۲۰۲۲ مورد بازسازی قرار گرفته است.

اصلی‌ترین و مهم‌ترین امکاناتی که در هتل گرند میرامور آنتالیا وجود دارد می‌توان به اتاق‌های مجهز، استخرهای روباز و سرپوشیده مخصوص بزرگسالان و کودکان، سرسره، رستوران و بار نوشیدنی، وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، مرکز اسپا و انواع تفریحات و سرگرمی‌های مخصوص کودکان و بزرگسالان اشاره کرد.

در ادامه با انواع اتاق‌ها، امکانات، قیمت، جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید اطراف هتل گرند میرامور آنتالیا بیشتر آشنا خواهیم شد.

انواع اتاق‌های هتل گرند میرامور آنتالیا

تعداد اتاق‌های هتل گرند میرامور آنتالیا ۳۲۸ عدد است که تمامی این اتاق‌ها مجهز به امکانات اولیه هستند. اتاق‌های این هتل در ۲ نوع طراحی و ساخته شده‌اند که در ادامه با این اتاق‌ها و امکانات آن‌ها آشنا خواهیم شد:

  • اتاق استاندارد یا Standard Room: مساحت بین ۲۰ الی ۲۴ متر - مناسب برای ۲ بزرگسال و ۱ کودک - دارای یک تخت ۲ نفره یا دو تخت ۱ نفره - مبلمان - تراس - حمام و سرویس بهداشتی - تهویه هوا -مینی بار - سرویس اتاق - سشوار - تلویزیون ال‌سی‌دی ماهواره‌ای - صندوق امانات - میز آرایش - اینترنت وای فای رایگان
  • اتاق گوشه یا Corner Room: مساحت ۲۶ متر - مناسب برای ۲ بزرگسال و ۱ کودک - دارای یک تخت ۲ نفره یا دو تخت ۱ نفره - مبلمان - تراس - حمام و سرویس بهداشتی - تهویه هوا -مینی بار - سرویس اتاق - سشوار - تلویزیون ال‌سی‌دی ماهواره‌ای - صندوق امانات - میز آرایش - اینترنت وای فای رایگان

امکانات هتل گرند میرامور آنتالیا

در این قسمت می‌خواهیم به امکانات هتل گرند میرامور آنتالیا اشاره کنیم. خدمات پذیرایی این هتل به صورت Uall است و در تمام ساعات شبانه روز با انواع غذاها و نوشیدنی‌ها از مهمانان پذیرایی خواهد شد. یک رستوران اصلی به صورت بوفه در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام، غذای رژیمی، غذای مخصوص کودکان، رستوران آلاکارته، کافه شیرینی، کافه بستنی و چند بار نوشیدنی با سرو انواع نوشیدنی‌ها (نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی) مجموعه پذیرایی این هتل را تشکیل می‌دهند.

۲ استخر روباز مخصوص بزرگسالان،‌ ۱ استخر روباز مخصوص کودکان، ۱ استخر سرپوشیده، پارک آبی و سرسره‌های مهیج، ورزش‌های آبی، ساحل اختصاصی با امکانات کامل مانند صندلی و تخت مخصوص آفتاب گرفتن، اتاق بخار، سونا، اسپا، حمام ترکی، جکوزی، اتاق نمک، ماساژ، زمین بازی مخصوص کودکان، باشگاه بدنسازی، اجاره دوچرخه، تنیس روی میز، ایروبیک، دارت، بیلیارد، کلاب شبانه به همراه دی‌جی، موسیقی زنده، نمایش‌های مفرح و سرگرم کننده، سالن زیبایی مخصوص آقایان و خانم‌ها، خدمات خشک‌شویی، اجاره خودرو، اینترنت رایگان در تمام محوطه هتل، پارکینگ رایگان، فروشگاه، انبار چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته و دسترسی‌های مخصوص معلولین از مهم‌ترین امکانات هتل گرند میرامور آنتالیا را به شمار می‌روند.

همچنین مهمانان این هتل می‌توانند در طول مدت اقامت، حیوان خانگی خود را نیز به همراه داشته باشند.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل گرند میرامور آنتالیا

در نزدیکی هتل گرند میرامور آنتالیا تعداد زیادی جاذبه دیدنی و مرکز خرید وجود دارند که بازدید، خرید کردن و گرفتن عکس یادگاری با آن‌ها می‌تواند یکی از قسمت‌‌های جذاب سفر با تور آنتالیا باشد. در این قسمت لیستی از جاذبه‌‌های دیدنی و مراکز خرید اطراف هتل گرند میرامور آنتالیا به همراه فاصله آن‌ها از هتل را جمع‌ آوری کرده‌ایم:

  • پارک و ساحل مهتاب (۲/۵ کیلومتر)
  • پارک آبی دولوسو (۱/۷ کیلومتر)
  • شهر باستانی فاسلیس (۹/۳ کیلومتر)
  • دینو پارک (۱۶/۴ کیلومتر)
  • دره گوینوک (۱۹/۴ کیلومتر)
  • ساحل بلدیبی (۱۶/۹ کیلومتر)
  • تله کابین المپوس (۱۸/۵ کیلومتر)
  • شهر باستانی الیمپوس (۳۷/۴ کیلومتر)
  • مرکز خرید میگروس (۴۳ کیلومتر)
  • مرکز خرید مارک آنتالیا (۵۰ کیلومتر)

همچنین از هتل گرند میرامور آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا ۶۶ کیلومتر فاصله است که این  مسیر با خودرو حدودا ۱ ساعت طول می‌کشد.

قیمت هتل گرند میرامور آنتالیا

هتل گرند میرامور آنتالیا یکی از خوش قیمت‌ترین هتل‌های شهر آنتالیا به شمار می‌رود. به طور مثال هزینه اقامت یک نفر به مدت ۳ شب در اتاق تک نفره، حداقل ۱۹۸ و ۲۲۰ یورو خواهد شد. یک زوج ۲ نفره برای اقامت در این هتل به مدت ۳ شب باید حداقل ۲۱۴ و حداکثر ۲۹۴ یورو پرداخت کنند. یک خانواده ۳ نفره برای ۳ شب اقامت در این هتل باید حداقل ۳۵۷ و حداکثر ۴۴۱ یورو و یک خانواده ۴ نفره نیز برای اقامت در این هتل در مدت زمان مشابه باید حداقل ۵۲۹ و حداکثر ۵۸۸ یورو پرداخت نمایند.

هتل های مشابه