هتل گرند حیات استانبول

Grand Hyatt Hotel Istanbul

  • هتل گرند حیات استانبول-مهرپرواز
  • هتل گرند حیات استانبول-مهرپرواز-1667
  • هتل گرند حیات استانبول-مهرپرواز-1160
  • هتل گرند حیات استانبول-مهرپرواز-9441
  • هتل گرند حیات استانبول-مهرپرواز-2834

امکانات هتـل

گرند حیات

هتل گرند حیات در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است و دسترسی بسیار آسانی نسبت به مراکز خرید و اماکن دیدنی و دیگر مناطق شهر دارد.

هتل دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) است. از امکانات آن می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد. مهمانان حتماً از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت خواهند برد. کافه‌ی هتل هم بهترین فضاست برای لم‌دادن یا گپ‌زدن‌های دوستانه. شب‌ها از سرزندگی کلاب شبانه‌‌ی هتل و روزها از دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی اطراف هتل لذت ببرید؛ هتل دوچرخه هم کرایه می‌دهد. برای مهمانان کاری نیز اتاق کنفرانس در نظر گرفته شده است. در سوپرمارکت هتل نیز نیازهای اولیه و سوغاتی‌های متنوعی پیدا خواهید کرد. کودکان هم فراموش نشده‌اند؛ برای آنان کلاب و اتاق بازی و همین‌طور زمین بازی در نظر گرفته شده است. در ضمن، خشک‌شویی، سرو غذا در اتاق و خدمات پزشکی نیز در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. برای کسانی که با ماشین سفر می‌کنند هم پارکینگ فراهم است.

از آنجایی که هتل در قلب شهر قرار گرفته است، انتظارات مسافران را از یک تعطیلات به یادماندنی در استانبول به‌خوبی براورده می‌کند. ساحل نزدیک هتل است و در پیاده‌راهِ سنگفرش‌شده‌ی اطراف هتل می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید بی‌شمار، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.

امکاناتی که این هتل ارائه میدهد شامل استخر روباز،سونا،ماساژ،سرویس اینترنت،زمین تنیس،رستوران و ... می باشد.

هتل های مشابه