هتل گرند رینگ آنتالیا

Grand Ring Hotel Antalya

  • 43101834
  • 58053385
  • 58022851
  • 58063787
  • 43212310

امکانات هتـل

    تهویه مطبوع (اسپلیت)
    کتری الکتریکی
    صندوق امانات
    تلویزیون
    ماهواره
    تلفن
    مینی بار
    بالکن
    نظافت روزانه

هتل گرند رینگ آنتالیا را می‌توان به عنوان یکی از بهترین هتل‌های شهر آنتالیا معرفی کرد. این هتل ۵ ستاره در سال ۲۰۰۶ افتتاح شده است و از نظر خدمات و امکانات رفاهی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که قصد سفر به آنتالیا را دارند.

این هتل که در مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰۰ متر مربع ساخته شده است، در ۱۰ کیلومتری مرکز منطقه کمر و ۴۰ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. ساختمان این هتل در ۵ طبقه ساخته شده است و برای رفاه حال مهمانان، ۳ آسانسور را در نظر گرفته است. 

هتل گرند رینگ آنتالیا با قرار گرفتن در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه، دارای امکانات مناسبی مانند استخر، اسپا، باشگاه بدنسازی، دیسکو، رستوران و بار نوشیدنی، ساحل اختصاصی و امکانات رفاهی و تفریحی متعددی می‌باشد.

در ادامه انواع اتاق‌ها، امکانات، قیمت و جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل گرند رینگ آنتالیا را معرفی خواهیم کرد.

انواع اتاق‌های هتل گرند رینگ آنتالیا

تعداد اتاق‌های هتل گرند رینگ آنتالیا ۳۲۶ عدد است و ظرفیت این اتاق‌ها شامل ۸۵۰ نفر می‌باشد. اتاق‌های این هتل در ۳ نوع مختلف طراحی و ساخته شده است که همه این اتاق‌ها از امکانات مناسبی برخوردار هستند. در ادامه با انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها آشنا خواهیم شد:

  • اتاق خانواده با ۱ اتاق خواب یا 1 Bedroom Family: تراس با منظره دریا - مناسب برای ۱ الی ۴ نفر - مساحت ۳۸ متر - دارای اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی - تلفن - صندوق امانات - مینی بار - تلویزیون ماهواره‌ای - سشوار - تهویه هوا - دارای یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره - وای فای - کتری برقی - بهترین انتخاب برای خانواده‌ها - سرویس ۲۴ ساعته
  • اتاق استاندارد یا Standard Room:‌ تراس با منظره کوه و جانبی دریا - مناسب برای ۱ الی ۴ نفر - مساحت ۲۸ متر - دارای حمام و سرویس بهداشتی - تلفن - صندوق امانات - مینی بار - تلویزیون ماهواره‌ای - سشوار - تهویه هوا - دارای یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره - وای فای - کتری برقی - سرویس ۲۴ ساعته
  • اتاق استاندارد در بلوک آنکس یا Anex Block Standard Room: تراس با منظره استخر - مناسب برای ۱ الی ۲ نفر - مساحت ۲۷ متر - دارای حمام و سرویس بهداشتی - تلفن - صندوق امانات - مینی بار - تلویزیون ماهواره‌ای - سشوار - تهویه هوا - دارای یک تخت ۲ نفره یا دو تخت ۱ نفره - وای فای - کتری برقی - سرویس ۲۴ ساعته

امکانات هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا از نظر امکانات می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در تور آنتالیا باشد. امکانات پذیرایی، رفاهی و تفریحی این هتل به قدری زیاد است که مسافران بیشترین زمان خود را در طول سفر در هتل سپری می‌کنند.

امکانات غذا و نوشیدنی این هتل شامل یک رستوران اصلی با منوی بوفه و سرو انواع غذاهای با کیفیت در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام، ۲ رستوران آلاکارته با منوی غذای دریایی و غذای مکزیکی، بوفه سرو انواع شیرینی و دسر و بار نوشیدنی با سرو انواع مختلف نوشیدنی می‌باشد.

پارک آبی به همراه سرسره‌های مهیج، ۲ استخر روباز، ۱ استخر سرپوشیده، ساحل اختصاصی به همراه صندلی و تخت مخصوص آفتاب گرفتن، ورزش‌‌های آبی، بوفه میان وعده و نوشیدنی در کنار استخر و ساحل، ژیمناستیک در آب، تفریحات و سرگرمی‌های مخصوص کودکان، تیراندازی با اسلحه و کمان، زومبا، والیبال ساحلی، بولینگ، دارت، تنیس روی میز، اتاق بازی، نمایش‌های سرگرم کننده،کلاب شبانه و دیسکو به همراه دی جی، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، اسپا، ماساژ، اتاق بخار، حمام ترکی، وای فای رایگان، انبار چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشک‌شویی، اتاق جلسه، اجاره خودرو، سالن زیبایی مخصوص آقایان و خانم‌ها و دسترسی‌های مخصوص معلولین را می‌توان به عنوان امکانات اصلی هتل گرند رینگ آنتالیا معرفی کرد.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل گرند رینگ آنتالیا

تعداد از بهترین و زیباترین جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید شهر آنتالیا در منطقه کمر قرار دارند و مسافران هتل گرند رینگ آنتالیا می‌توانند از آن‌ها دیدن کنند. در این بخش لیستی از جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید اطراف هتل گرند رینگ آنتالیا به همراه فاصله آن‌ها از هتل آماده کرده‌ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست:

  • ساحل بلدیبی (۱۰۰ متر)
  • دینو پارک (۳/۳ کیلومتر)
  • دره گوینوک (۴/۹ کیلومتر)
  • پارک و ساحل مهتاب (۱۰ کیلومتر)
  • پارک آبی دولوسو (۱۸ کیلومتر)
  • شهر باستانی فاسلیس (۲۲/۶ کیلومتر)
  • مرکز خرید میگروس (۲۴/۹ کیلومتر)
  • مرکز خرید مارک آنتالیا (۳۱/۸ کیلومتر)
  • تله کابین المپوس (۳۲ کیلومتر)
  • شهر باستانی الیمپوس (۵۰ کیلومتر)

همچنین فاصله هتل گرند رینگ آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا نیز ۴۸ کیلومتر می‌باشد که این مسیر در ۵۱ دقیقه با خودرو طی می‌شود.

قیمت هتل گرند رینگ آنتالیا

هزینه اقامت در هتل گرند رینگ آنتالیا و به صورت کلی هتل‌های شهر آنتالیا وابسته به زمان سفر دارد؛ قیمت هتل‌ها در فصل بهار و تابستان گران‌تر از پاییز و زمستان است.

یک زوج ۲ نفره برای اقامت در هتل گرند رینگ آنتالیا به مدت ۴ شب در فصل تابستان باید حداقل ۸۷۸ یورو و حداکثر ۹۲۴ یورو پرداخت کنند. هزینه اقامت یک خانواده ۳ نفره نیز در مدت زمان مشابه حداقل ۱۲۴۷ یورو و حداکثر ۱۳۱۲ یورو خواهد شد.

هتل های مشابه