صفحه اصلی
هتل کریستال آئورا بیچ آنتالیا

هتل کریستال آئورا بیچ آنتالیا

Crystal Aura Beach Resort & Spa Hotel Antalya

  • 44957639
  • 48155972
  • 48155960
  • 24721667
  • 75488650

امکانات هتـل

    تهویه مطبوع (اسپلیت)
    کتری الکتریکی
    صندوق امانات
    تلویزیون
    ماهواره
    تلفن
    مینی بار
    بالکن
    نظافت روزانه

یکی از زیباترین و بهترین هتل‌های شهر آنتالیا که در منطقه زیبای کمر قرار دارد، هتل کریستال آئورا بیچ آنتالیا است. این هتل ۵ ستاره که در کنار ساحل دریای مدیترانه و در مکانی آرام و منحصر به فرد قرار گرفته است، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که می‌خواهند برای تعطیلات خود تور آنتالیا را تهیه کنند.

هتل کریستال آئورا بیچ آنتالیا که در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده و در سال ۲۰۱۵ مورد بازسازی قرار گرفته است، در ۳۸ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است و دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی و مراکز خرید منطقه دارد.

از اصلی‌ترین امکانات این هتل که زیر مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای کریستال به شمار می‌رود، می‌توان به استخر‌های روباز و سرپوشیده، پارکینگ رایگان، رستوران و بار نوشیدنی، مرکز اسپا، ساحل اختصاصی به همراه تجهیزات کامل و انواع تفریحات ورزشی و سرگرمی‌ها مختلف اشاره کرد.

در ادامه با انواع اتاق‌ها، امکانات، قیمت و جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل کریستال آئورا بیچ آنتالیا اشاره کرد. 

انواع اتاق‌های هتل کریستال آئورا بیچ آنتالیا

در هتل کریستال آئورا بیچ آنتالیا ۵۰۱ اتاق وجود دارد که همه این اتاق‌ها دارای امکانات مناسبی هستند. اتاق‌های این هتل در ۴ نوع مختلف طراحی و ساخته شده‌اند که در ادامه با این اتاق‌ها و امکانات آن‌ها آشنا خواهیم شد:

  • اتاق استاندارد با تخت ۲ طبقه یا Standard Bunk Bed Room: مساحت ۳۸ متر - دارای یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۲ طبقه - تراس - حمام و سرویس بهداشتی - مینی بار - وای فای - تلویزیون ال‌سی‌دی ماهواره‌ای - کتری برقی - تلفن - سشوار
  • اتاق استاندارد یا Standard Room: مساحت ۲۴ متر - دارای یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره - تراس - حمام و سرویس بهداشتی - مینی بار - وای فای - تلویزیون ال‌سی‌دی ماهواره‌ای - کتری برقی - تلفن - سشوار
  • اتاق استاندارد تراس یا Terrace Standard Room: مساحت ۲۴ متر - دارای یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره - تراس - حمام و سرویس بهداشتی - مینی بار - وای فای - تلویزیون ال‌سی‌دی ماهواره‌ای - کتری برقی - تلفن - سشوار
  • اتاق خانواده یا Family Room: مساحت ۳۸ متر - دارای دو تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره - تراس - حمام و سرویس بهداشتی - مینی بار - وای فای - تلویزیون ال‌سی‌دی ماهواره‌ای - کتری برقی - تلفن - سشوار

امکانات هتل کریستال آئورا بیچ آنتالیا

هتل کریستال آئورا بیچ آنتالیا را می‌توان به عنوان یکی از بهترین هتل های شهر آنتالیا از نظر امکانات معرفی کرد. این هتل از نظر امکانات غذا، رفاهی و تفریحی یکی از کامل‌ترین هتل‌ها به شمار می‌رود.

رستوران‌های و بارهای نوشیدنی این هتل شامل یک رستوران اصلی با منوی بوفه برای وعده‌های صبحانه، ناهار و شام، رستوران‌های آلاکارته Fish با منوی غذای دریایی، Mexican با منوی غذای مکزیکی، Italian با منوی غذای ایتالیایی، Turkish با منوی غذای ترکیه‌ای اصیل، رستوران‌های مخصوص میان وعده (با منوی میان وعده‌های ترکیه‌ای، ایتالیایی و بین‌المللی) و ۶ بار نوشیدنی با سرو انواع نوشیدنی‌ها می‌باشد.

پارک آبی مجهز با انواع سرسره‌ها و تفریحات مهیج مخصوص بزرگسالان و کودکان، ۲ استخر روباز و ۱ استخر سرپوشیده مخصوص بزرگسالان، ۱ استخر روباز و ۱ استخر سرپوشیده مخصوص کودکان، ساحل اختصاصی ۱۸۰ متری به همراه اسکله چوبی زیبا و صندلی و تخت‌ مخصوص آفتاب گرفتن، مینی کلاب و انواع تفریحات و سرگرمی‌های مخصوص کودکان و نوجوانان (۱ الی ۱۷ سال)، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، جکوزی، سونا، اتاق بخار، باشگاه بدنسازی روباز و سرپوشیده، بسکتبال، تنیس، تنیس روی میز، واترپلو، ایروبیک، مینی گلف، دارت، والیبال ساحلی، اتاق بازی، موسیقی زنده، نمایش‌های سرگرم کننده، کلاب شبانه به همراه دی‌جی، اتاق جلسه و سالن همایش، اینترنت وای فای رایگان در تمام محوطه هتل، پارکینگ رایگان، انبار چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشک‌شویی، فروشگاه، سالن زیبایی مخصوص آقایان و خانم‌ها و اجاره خودرو اصلی‌ترین امکانات هتل کریستال آئورا بیچ آنتالیا را تشکیل می‌دهند.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل کریستال آئورا بیچ آنتالیا

مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل‌های منطقه سرسبز کمر در شهر آنتالیا و به ویژه هتل کریستال آئورا بیچ آنتالیا، می‌توانند از جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید زیادی بازدید کنند. در ادامه لیستی از جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید اطراف هتل کریستال آئورا بیچ آنتالیا به همراه فاصله آن‌ها از هتل را خواهید خواند:

  • دینو پارک (۸/۶ کیلومتر)
  • دره گوینوک (۱۱/۶ کیلومتر)
  • ساحل بلدیبی (۱۴ کیلومتر)
  • پارک و ساحل مهتاب (۲ کیلومتر)
  • پارک آبی دولوسو (۷/۹ کیلومتر)
  • شهر باستانی فاسلیس (۱۲/۵ کیلومتر)
  • مرکز خرید میگروس (۳۵/۴ کیلومتر)
  • تله کابین المپوس (۲۱/۷ کیلومتر)
  • مرکز خرید مارک آنتالیا (۴۲/۳ کیلومتر)
  • شهر باستانی الیمپوس (۴۰/۵ کیلومتر)

همچنین فاصله بین هتل کریستال آئورا بیچ آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا نیز ۵۸ کیلومتر است که زمان طی کردن این مسیر با خودرو حدود ۱ ساعت می‌باشد.

قیمت هتل کریستال آئورا بیچ آنتالیا

هزینه اقامت در هتل کریستال آئورا بیچ آنتالیا بستگی به تعداد نفرات، مدت زمان اقامت و تاریخ سفر دارد. به طور مثال هزینه اقامت یک زوج به مدت ۵ شب در فصل تابستان، حداقل ۱۵۹۲ و حداکثر ۳۱۲۳ یورو خواهد شد. یک خانواده ۳ نفره در مدت زمان و تاریخ مشابه، باید حداقل ۲۱۴۹ و حداکثر ۲۴۷۲ یورو و یک خانواده ۴ نفره نیز حداقل ۳۱۰۴ و حداکثر ۳۵۷۰ یورو پرداخت نمایند.

هتل های مشابه