هتل وایکینگ استار آنتالیا

Viking Star Hotel Antalya

  • هتل وایکینگ استار آنتالیا-Viking Star Hotel-مهرپرواز
  • هتل وایکینگ استار آنتالیا-6657
  • هتل وایکینگ استار آنتالیا
  • هتل وایکینگ استار آنتالیا-6675
  • هتل وایکینگ استار آنتالیا-7090

امکانات هتـل

در مرکز منطقه کمر در شهر آنتالیا، یکی از بهترین هتل‌‌ها با خدمات All واقع شده است. هتل ۵ ستاره وایکینگ استار با خدمات رفاهی کامل و ساحل بی‌نظیر و چشم‌انداز کوهستان سرسبز منتظر حضور شماست. فاصله ۷۰۰ متری این هتل تا ساحل، کامل‌ترین امکانات تفریحی و رستوران‌هایی با بهترین غذاها از مزیت‌های این هتل است. در ادامه این متن با انواع اتاق‌ها، امکانات کامل، جاذبه‌‌های اطراف و قیمت رزرو اتاق‌های هتل وایکینگ استار آشنا خواهید.

انواع اتاق‌های هتل وایکینگ استار آنتالیا

هتل وایکینگ استار که از هتل‌های آنتالیا است، به صورت کلی ۳ مدل اتاق دارد؛ ۱۸۴ اتاق استاندارد، ۸ اتاق خانوادگی و ۴ اتاق مخصوص معلولین.

اتاق‌های استاندارد در ابعاد ۲۵ و ۳۰ متری ساخته شده است و امکاناتی مانند سیستم الکترونیکی قفل درب، تهویه مطبوع، بالکن با نمای استخر، کوه و جنگل،‌ حمام، سشوار، تلویزیون و اینترنت غیر رایگان را در خود جای داده است. این اتاق‌ها معمولا یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره هم دارند.

اتاق‌های خانواده نیز با ابعاد ۳۰ و ۳۵ متری و با امکاناتی مانند سیستم الکترونیکی قفل درب، تهویه مطبوع، بالکن با نمای استخر، کوه و جنگل،‌ حمام، سشوار، تلویزیون و اینترنت غیر رایگان برای اقامت شما آماده است. این اتاق‌ها شامل یک تخت ۲ نفره و یک تخت دو طبقه هستند.

اتاق‌ مخصوص معلولین این هتل هم در ابعاد ۴۵ متری ساخته شده‌اند و امکاناتی مثل سیستم الکترونیکی قفل درب، تهویه مطبوع، بالکن با نمای استخر، کوه و جنگل،‌ حمام، سشوار، تلویزیون و اینترنت غیر رایگان را با خود به همراه دارند.

امکانات هتل وایکینگ استار آنتالیا

هتل ۵ ستاره وایکینگ استار آنتالیا با امکانات کامل و بی‌نظیری به مسافران و مهمانان خود سرویس ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین امکاناتی که در هتل وایکینگ استار وجود دارد می‌توان به ساحل اختصاصی، باغ سرسبز، ایروبیک، موسیقی زنده، زمین بازی مخصوص کودکان، کلوپ شبانه به همراه دی‌جی، دارت، تنیس روی میز، میز بیلیارد، اتاق مخصوص بازی، پارکینگ خودرو، انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه اتاق‌ها، آرایشگاه و سالن‌ زیبایی مخصوص آقایان و خانم‌ها، یک استخر روباز و یک استخر سربسته، استخر مخصوص کودکان، باشگاه بدنسازی، صندلی ماساژ، حمام ترکی، جکوزی و ماساژ با پرداخت هزینه جداگانه و سونا اشاره کرد.

از بابت وعده‌های غذای هم خیالتان راحت باشد. صبحانه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۰۰، ناهار از ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۰۰ و از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱:۳۰ شام برای مهمانان سرو می‌شود.

هتل ۵ ستاره وایکینگ استار آنتالیا یک رستوران آلاکارته نیز دارد که شما در طول مدت اقامت در این هتل می‌توانید یکبار با پرداخت هزینه از آن استفاده کنید و تجربه‌ بی‌نظیری داشته باشید.

اسنک بار، بار نوشیدنی در کنار ساحل و بار نوشیدنی سلف سرویس هم از سایر امکانات این هتل است که شما می‌توانید در بازه‌های زمانی مختلف از آن استفاده کنید.

جاذبه‌های اطراف هتل وایکینگ استار آنتالیا

در این قسمت می‌خواهیم به مهمترین مکان‌ها و مراکز خرید نزدیک به هتل وایکینگ استار در تور آنتالیا بپردازیم. فاصله هتل وایکینگ استار آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا ۳۷ کیلومتر است. همچنین تعدادی جاذبه‌ دیدنی، تاریخی و مرکز خرید نیز در نزدیکی هتل وایکینگ استار وجود دارد که به آن‌ها به همراه فاصله از هتل اشاره خواهیم کرد.

  • پارک و ساحل Moonlight یا نور ماه (۱/۴ کیلومتر)

  • میدان جمهوری کمر (۵ کیلومتر)

  • تله کابین المپیوس (۸/۵ کیلومتر)

  • شهر باستانی فاسلیس (۸ کیلومتر)

  • مرکز خرید اوت لت گالری مال (۱۱ کیلومتر)

  • پارک دایناسورها (۱۲ کیلومتر)

  • ساحل بلدیبی (۱۵ کیلومتر)

قیمت هتل وایکینگ استار آنتالیا

هزینه اقامت در هتل وایکینگ استار با خدمات All از شبی ۸۶ یورو برای ۲ نفر شروع می‌شود و تا شبی ۲۰۰ یورو برای ۲ نفر ادامه دارد.

هتل های مشابه