صفحه اصلی
هتل پاپیلون بلویل هالیدی ویلیج آنتالیا

هتل پاپیلون بلویل هالیدی ویلیج آنتالیا

Papillon Belvil Holiday Village Hotel Antalya

  • هتل پاپیلون بلویل هالیدی ویلیج آنتالیا
  • هتل پاپیلون بلویل هالیدی ویلیج آنتالیا
  • هتل پاپیلون بلویل هالیدی ویلیج آنتالیا
  • هتل پاپیلون بلویل هالیدی ویلیج آنتالیا
  • هتل پاپیلون بلویل هالیدی ویلیج آنتالیا

امکانات هتـل

هتل پاپیلیون بلویل هالیدی ویلیج آنتالیا را می توان یکی از بهترین هتل‌های شهر آنتالیا نامید. این هتل ۵ ستاره که در منطقه زیبا، سرسبز و دنج بلک واقع شده است، در سال ۲۰۱۵ توسط سایت تریپ ادوایزر به عنوان بهترین هتل خانوادگی ترکیه و دوازدهمین هتل برتر خانوادگی جهان معرفی شده است.

این هتل ساحلی در مساحتی به وسعت ۹۰۰۰۰ متر مربع و در سال ۱۹۹۷ در یک ساختمان اصلی ۴ طبقه و تعدادی ساختمان دیگر و در میان یک باغ زیبا تاسیس شده است. این هتل از نظر معماری و زیبایی در زمره زیباترین هتل‌های شهر آنتالیا قرار می‌گیرد.

از اصلی‌ترین امکانات هتل پاپیلیون بلویل هالیدی ویلیج آنتالیا می‌توان به استخر روباز و سرپوشیده، مرکز مجهز اسپا، زمین تنیس، اتاق‌های متنوع، رستوران و بار نوشیدنی، خدمات ماساژ و وای‌ فای رایگان اشاره کرد.

در ادامه با انواع اتاق‌ها، سایر امکانات‌، قیمت و جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل پاپیلیون بلویل هالیدی ویلیج آنتالیا بیشتر آشنا خواهیم شد.

انواع اتاق‌های هتل پاپیلیون بلویل هالیدی ویلیج آنتالیا

هتل پاپیلیون بلویل هالیدی ویلیج آنتالیا دارای ۵۰۷ اتاق است که این اتاق‌ها با طراحی، امکانات و ویژگی‌های مختلفی ساخته شده است و مسافرانی که در تور آنتالیا قصد اقامت در این هتل را دارند می‌توانند یکی از این اتاق‌ها را انتخاب کرده و یکی از بهترین اقامت‌های خود را تجربه کنند. لیست اتاق‌ها و امکانات آن‌ها به شرح زیر می‌باشد:

  • اتاق سوپریور یا SUPERIOR ROOM: مساحت ۴۰ متر - مناسب برای ۴ نفر - دارای یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره به همراه یک تخت خواب تاشو اضافه - تراس با نمای استخر یا باغ - حمام و سرویس بهداشتی - سرویس اتاق - وای فای - مینی‌ بار - تلویزیون ال‌ای‌دی - سشوار - چای و قهوه ساز

  • اتاق سوپریور خانواده یا SUPERIOR FAMILY ROOMS: مساحت ۷۰ متر - مناسب برای ۵ نفر - دارای دو تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره به همراه یک تخت خواب تاشو اضافه - تراس با نمای استخر یا باغ - حمام و سرویس بهداشتی - سرویس اتاق - وای فای - مینی‌ بار - تلویزیون ال‌ای‌دی - سشوار - چای و قهوه ساز

  • سوئیت کینگ یا KING SUITE: مساحت بیشتر از ۸۰ متر - مناسب برای ۴ الی ۵ نفر - دارای دو تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره به همراه یک تخت خواب تاشو اضافه - تراس با نمای استخر یا باغ - دارای ۲ اتاق خواب و ۱ اتاق نشیمن - حمام و سرویس بهداشتی - سرویس اتاق - وای فای - مینی‌ بار - تلویزیون ال‌ای‌دی - سشوار - چای و قهوه ساز

  • اتاق کامفورت کلاب یا COMFORT CLUB ROOM: مساحت ۲۷ متر - مناسب برای ۴ نفر - دارای یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره به همراه یک تخت خواب تاشو اضافه - تراس با نمای باغ - حمام و سرویس بهداشتی - سرویس اتاق - وای فای - مینی‌ بار - تلویزیون ال‌ای‌دی - سشوار - چای و قهوه ساز

  • اتاق کامفورت کلاب خانواده یا COMFORT CLUB FAMILY ROOM: مساحت ۵۰ متر - مناسب برای ۵ نفر - دارای دو تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره به همراه یک تخت خواب تاشو اضافه - تراس با نمای باغ - دارای ۲ اتاق خواب و ۱ اتاق نشیمن - حمام و سرویس بهداشتی - سرویس اتاق - وای فای - مینی‌ بار - تلویزیون ال‌ای‌دی - سشوار - چای و قهوه ساز

امکانات هتل پاپیلیون بلویل هالیدی ویلیج آنتالیا

همانطور که در ابتدای این متن به آن اشاره کردیم، هتل پاپیلیون بلویل هالیدی ویلیج آنتالیا دارای امکانات بی‌نظیری است و تمام نیازهای شما را از نظر رفاهی، تفریحی، خوردنی و آشامیدنی رفع می‌کند.

رستوران‌های و بارهای نوشیدنی و اسنک بارهای این هتل شامل یک رستوران اصلی با منوی بوفه و سرو انواع غذا و نوشیدنی در تمامی وعده‌ها در محوطه‌ای با چشم‌انداز دریای مدیترانه، رستوران آلاکارته MIRAGE با سرو غذاهای ایتالیایی برای وعده شام، رستوران آلاکارته KANJI با سرو غذاهای آسیایی برای وعده شام، رستوران آلاکارته DOLCE VITA با سرو غذاهای دریایی برای وعده شام، ۵ بار نوشیدنی با سرو انواع مختلف نوشیدنی‌ها و ۳ اسنک بار با سرو انواع خوراکی‌های میان وعده‌ای می‌باشد.

ساحل اختصاصی ۲۵۰ متری به همراه چتر و صندلی مخصوص آفتاب گرفتن، استخر اصلی روباز با مساحت ۱۵۶۶ متر، پارک آبی با انواع سرسره‌ها مخصوص بزرگسالان و کودکان، ۲ استخر روباز، ۱ استخر سرپوشیده، تنیس، فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، بدمینتون، تنیس روی میز، بیلیارد، اجاره دوچرخه، ژیمناستیک، زومبا، پیلاتس، یوگا، ایروبیک، گلف، باشگاه بدنسازی، نمایش‌های سرگرم کننده، کلاب شبانه و دی‌جی، اتاق بازی، تفریحات و سرگرمی‌های مخصوص کودکان و نوجوان با توجه به سن، سالن همایش و اتاق کنفرانس، مرکز مجهز اسپا، حمام ترکی، ماساژ، سونا، اتاق بخار، دسترسی‌های مخصوص معلولین، فروشگاه، سالن زیبایی مخصوص خانم‌ها و آقایان، اینترنت وای فای رایگان در تمامی محوطه هتل، انبار چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشک‌شویی و اتو و پارکینگ خودرو از اصلی‌ترین امکانات هتل پاپیلیون بلویل هالیدی ویلیج آنتالیا به شمار می‌روند.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل پاپیلیون بلویل هالیدی ویلیج آنتالیا

جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید در تور آنتالیا، از اصلی‌ترین نکات انتخاب هتل به شمار می‌روند. در اطراف هتل پاپیلیون بلویل هالیدی ویلیج تعدادی از آثار تاریخی و پاساژهای مهم شهر آنتالیا قرار دارند که لیست آن‌ها به همراه فاصله آن‌ها تا هتل به شرح زیر می‌باشد:

  • مرکز خرید سیتی سنتر بلک (۵/۶ کیلومتر)

  • مسجد شهر بلک (۵/۷ کیلومتر)

  • شهربازی و مرکز خرید سرزمین افسانه‌ها (۴/۲ کیلومتر)

  • پارک سریک (۹ کیلومتر)

  • شهر تاریخی باستانی آسپندوس و آباره رومی (۱۴ کیلومتر)

  • پارک پری (۱۷ کیلومتر)

  • آبشار دودن و شهر تاریخی پرگا (۲۵ کیلومتر)

  • مرکز خرید تراسیتی (۲۸ کیلومتر)

  • آبشار و پارک طبیعی کورشونلو (۳۲ کیلومتر)

همچنین فاصله فرودگاه آنتالیا تا هتل الا کوالیتی ریزورت آنتالیا ۳۰ کیلومتر می‌باشد.

قیمت هتل پاپیلیون بلویل هالیدی ویلیج آنتالیا

هزینه اقامت در هتل پاپیلیون بلویل هالیدی ویلیج آنتالیا با توجه به تعداد نفرات و به مدت ۱ شب از بین ۴۰۹ تا ۵۶۸ یورو متغیر می‌باشد. به طور مثال یک زوج برای ۱ شب اقامت باید ۴۰۹ یورو پرداخت کنند و یک خانواده ۳ نفره باید چیزی در حدود ۵۶۸ یورو را برای ۱ شب اقامت در این هتل پرداخت نماید.

هتل های مشابه