هتل رکسوس سان گیت آنتالیا

Rixos Sungate Hotel Antalya

  • هتل رکسوس سان گیت آنتالیا
  • هتل رکسوس سان گیت آنتالیا-173
  • هتل رکسوس سان گیت آنتالیا-7892
  • هتل رکسوس سان گیت آنتالیا-1870
  • هتل رکسوس سان گیت آنتالیا-9687

امکانات هتـل

تور های این هتــل

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا (Rixos Sungate Hotel Antalya)

هتل ریکسوس سان گیت یکی از هتل های زنجیره ای ریکسوس است که با وسعتی در حدود 250 هزار متر مربع و 720 متر ساحل اختصاصی در منطقه کمر آنتالیا و در حاشیه سواحل فیروزه ای مدیترانه و قرار گرفته و توسط درختان سبز و انبوه و طبیعتی منحصر به فرد در محیطی دنج با آب و هوایی بی مثال واقع شده است . این هتل باشکوه از نظر تعداد اتاق رتبه اول در کشور ترکیه را داشته و از نظر وسعت ، دومین هتل بزرگ کشور به شمار می رود و جزو معدود هتل هایی است که دارای اسکله اختصاصی می باشد . علاوه براین امکانات این هتل پنج ستاره از هر حیث درجه یک و ممتاز بوده و خدمات و سرویس دهی آن قابل توجه است . به دلیل موقعیت ساحلی هتل ، از پلاژ اختصاصی نیز برخوردار بوده و امکانات تفریحی ، سرگرمی های کنار ساحل ، استخر های متعدد و پارک آبی هتل ، نظر هر گردشگری ر به خود جلب می کند .  هتل ریکسوس سان گیت با برخورداری از سرویس آل ( صبحانه ، ناهار ، شام و کلیه نوشیدنی ها تا ساعت 24 و رایگان ) از میهمانان پذیرایی شایسته و ماندگاری انجام می دهد . در ضمن فاصله این هتل مجلل تا مرکز شهر آنتالیا 30 کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 40 کیلومتر و تا مراکز توریستی منطقه مثل موزه باستان شناسی و دروازه هادریان تنها 35 دقیقه پیاده فاصله دارد .

اتاق های هتل ریکسوس سان گیت

شامل 1094 اتاق استاندارد ، خانوادگی ، جکوزی دار ، سوئیت ، رویال سوئیت و ویلای مدرن است که  تمام آن ها دارای پنجره هایی بزرگ با نورگیر عالی و بالکنی رو به مناظر چشم نواز سواحل دریای مدیترانه و یا طبیعت سبز اطراف هتل می باشد . چیدمان و به طور کلی تمام وسایل اتاق های هتل ریکسوس سان گیت لوکس بوده و در طراحی آن ها از رنگ هایی آرام و هماهنگ استفاده شده که زیبایی اتاق ها را دو برابر کرده است . محیط اتاق ها همیشه آراسته و پاکیزه بوده و آرامش را برای میهمانان به ارمغان می آورد . زحمات شبانه روزی کادر خدماتی هتل که پیوسته به دنبال جلب رضایت میهمانان تور آنتالیا می باشند را نیز نمی توان نادیده گرفت . میزکار ، سیستم الکترونیکی کیکارد ،  قفل الکترونیکی ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ، وسایل برودتی و حرارتی استاندارد ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ، موزیک ، یخچال ، مینی بار ، روم سرویس 24 ساعته ، صندوق امانات ، حمام همراه با وان و دمپایی ، سشوار و دیگر لوازم تکمیلی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان و . . . اقامتی رویایی را برای گردشگران فراهم می کنند .

امکانات هتل ریکسوس سان گیت

با توجه به تدابیر مدیریت هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت ، گردشگران تور آنتالیا دیگر نیازی به ترک هتل نداشته و نه تنها تمام نیاز های ایشان در محیط هتل برآورده می گردد ، بلکه اقامتی به یاد ماندنی و سرشار از شادی را در فضای گرم آن تجربه خواهند کرد . بخشی از این امکانات را به اختصار شرح می دهیم : سالن بدنسازی ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، پارک آبی و سرسرهای مهیج ، سونا و جکوزی ، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، ماساژ ، سالن زیبایی ، سالن بولینگ با 4 خط ، سولاریوم ، جت اسکی ، اسکی روی آب ، والبیال ساحلی ، بسکتبال ، فوتبال ، تنیس روی میز ، کورد تنیس ، تیر اندازی ، ژیمناستیک ، آکروبات ، پرستار کودک ، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان ، پارک بازی ، بیلیارد ، خدمات پزشکی ، شوهای ورزشی در آمفی تئاتر ، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، روزنامه ، تهویه مطبوع ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،  خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق امانات ، رستوران های متعدد و با شکوه ، بار، دیسکو ، کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه و . . .

هتل های مشابه